Gå til innhold

eggllsningstest


Ayesh

Anbefalte innlegg

Hei kan noen hjelpe meg med å finne ut om denne eggløsningstesten er positiv? Jeg har testet i 5 dager nå. Tester 2-3 ganger på en dag. Men idag ser det ut som om den nederste streken er litt mørkere enn før. Er den positiv? Eller er den på vei til å bli positiv? Idag er jeg på dag 12 i syklusen minpost-50234-0-28343400-1418410589_thumb.jpost-50234-0-28343400-1418410589_thumb.j

post-50234-0-41435200-1418410828_thumb.j

Endret av Ayesh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Streken skal i utgangspunktet være like sterk som kontrollstreken, så etter fasiten er den fremdeles negativ. Men har den blitt sterkere så muligens den er positiv i morgen? Noen får ikke sterkere strek enn det der heller, så du må nesten bare se hvordan de neste testene blir.. :)

Anonymous poster hash: 61ecb...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken skal i utgangspunktet være like sterk som kontrollstreken, så etter fasiten er den fremdeles negativ. Men har den blitt sterkere så muligens den er positiv i morgen? Noen får ikke sterkere strek enn det der heller, så du må nesten bare se hvordan de neste testene blir.. :)Anonymous poster hash: 61ecb...7e9

Tusen hjertelig takk for at du svarte :-) ja jeg skal teste igjen før jeg legger meg rundt 24-1 tiden og så teste igjen imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble den ikke sterkere? Synes fremdeles den ser ut som at du vil få positiv innen en dag eller noe slik:)

Anonymous poster hash: 61ecb...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre som mener den ser positiv ut?

Den var negativ. Mål mellom kl 16 og 19 for å få bedre resultater.

Anonymous poster hash: 75e32...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...