Gå til innhold

Get's julefilmkalender - noen som følger med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser på Saras Nøkkel i dag. Er det noen flere som følger med på Get's julefilmkalender? :) Hva synes du om filmene så langt?



Anonymous poster hash: 464d2...930
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett Sarahs nøkkel før og liker filmen.

Jeg så på lista over filmer og var bare to filmer som fanget interessen min. 6.desember gikk Mortal Instruments, men jeg så den heller på nettet - og etterpå fant jeg bøkene og nå skal jeg begynne på bok nummer tre.

Jeg tror ikke jeg kommer til å huske å slå på TV'n resten av jula heller. Jeg glemmer alltid å se slå på TV, så jeg tror jeg kommer til å glemme alle de andre filmene også.

Har du sett alle filmene så langt, og kommer du til å fortsette å se alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saras nøkkel var utrolig fin men så trist og tragisk for henne stakar... Jeg trodde hun kom tilbake til leiligheten etter 6-7 dager, men på Wikipedia står det flere måneder... stakars jente, det synet som møtte henne.

Hvilke filmer fanget interessen din*?
Hva får deg til å like Mortal Instruments og hva handler den om?

Hehe skjønner :)

Jeg har ikke sett alle filmene startet litt sent, har kun sett Side Effects (den var bra) og Saras Nøkkel. De andre tre filmene i mellom startet jeg på, men klarte ikk fullføre fordi de var virkelig dårlige!

Tror du mange følger med på julefilmkalenderen eller?



Anonymous poster hash: 77ae6...a8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette? Er det tilgjengelig i get-appen eller på boksen?

i boksen, har du den?

Anonymous poster hash: 77ae6...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saras nøkkel var utrolig fin men så trist og tragisk for henne stakar... Jeg trodde hun kom tilbake til leiligheten etter 6-7 dager, men på Wikipedia står det flere måneder... stakars jente, det synet som møtte henne.

Hvilke filmer fanget interessen din*?

Hva får deg til å like Mortal Instruments og hva handler den om?

Hehe skjønner :)

Jeg har ikke sett alle filmene startet litt sent, har kun sett Side Effects (den var bra) og Saras Nøkkel. De andre tre filmene i mellom startet jeg på, men klarte ikk fullføre fordi de var virkelig dårlige!

Tror du mange følger med på julefilmkalenderen eller?

Anonymous poster hash: 77ae6...a8c

Det var enklere å lime inn en link til hva Mortal Instruments handler om enn å skrive de selv... hehe...

http://www.wikiwand.com/no/Skyggejegerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i boksen, har du den?

Anonymous poster hash: 77ae6...a8c

Jepp, får sjekke i kveld. Er de bare tilgjengelig den aktuelle dagen? Skulle gjerne sett saras nøkkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, får sjekke i kveld. Er de bare tilgjengelig den aktuelle dagen? Skulle gjerne sett saras nøkkel!

Du kan kjøpe Saras Nøkkel for 39 kroner.

Ta opp kontrollen, trykk på "Film", scroll deg ned til "Julekalender" så velger du den aktuelle datoen og trykker "se filmen". Jeg mener du skal ha fått en type bruksanvisning i posten, for du må lage kode osv også

I dag skal jeg se "Babycall"

Anonymous poster hash: 77ae6...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var enklere å lime inn en link til hva Mortal Instruments handler om enn å skrive de selv... hehe...

http://www.wikiwand.com/no/Skyggejegerne

Åja skyggejegerne, jeg og kompisen min startet på den men slo den av etter 20 min :P kan hende bøkene er bedre da.

Anonymous poster hash: 77ae6...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe Saras Nøkkel for 39 kroner.

Ta opp kontrollen, trykk på "Film", scroll deg ned til "Julekalender" så velger du den aktuelle datoen og trykker "se filmen". Jeg mener du skal ha fått en type bruksanvisning i posten, for du må lage kode osv også

I dag skal jeg se "Babycall"

Anonymous poster hash: 77ae6...a8c

Ja jeg skal nok greie å finne den (uten bruksanvisning) nå når jeg vet at kalenderen eksisterer. Er ikke interessert i å leie filmen. Men jeg skal være obs på å følge med på hvilke andre filmer som går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja skyggejegerne, jeg og kompisen min startet på den men slo den av etter 20 min :P kan hende bøkene er bedre da.

Anonymous poster hash: 77ae6...a8c

Mulig jeg bare er barnslig, men jeg likte filmen... :P Og det var greit å ha sett filmen før jeg begynte å lese, de hadde klart ganske bra å få med det aller meste fra boka bakt inn i filmen, og det er godt gjort syns jeg. Både av handling og hva de sier og personkarakterestikk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...