Gå til innhold

Venninnen min(16 år) har fått kontakt med en mann på nesten 30.skal jeg gjøre noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar. Da skal jeg prøve å få snakket med helsesøster snart. Jeg vet faktisk ikke hvor de møttes.hun sier ganske lite men at de er venner. Og det er jo like rart spør du meg. Han virker kanskje litt eiesyk....har bare sett han noen få ganger men han holder alltid i henne.ikke med tvang virker det som men likevel litt spesielt....

Ts

Anonymous poster hash: e63f8...d8d

Altså, om han er politi er det bare å snakke med sjefen hans. En i en sånn stilling skal ikke pule på unger.

Anonymous poster hash: df703...0b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar. Da skal jeg prøve å få snakket med helsesøster snart. Jeg vet faktisk ikke hvor de møttes.hun sier ganske lite men at de er venner. Og det er jo like rart spør du meg. Han virker kanskje litt eiesyk....har bare sett han noen få ganger men han holder alltid i henne.ikke med tvang virker det som men likevel litt spesielt....

Ts

Anonymous poster hash: e63f8...d8d

Informer foreldrene, dette høres helt sykt ut, spesielt om han er politi også.....

Anonymous poster hash: f9f21...080

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en melding til moren hennes fra en annen telefon og la henne ta tak i det. På den måten så overlater du ansvaret til moren hennes og venninnen din blir ikke sur på deg.

Anonymous poster hash: df703...0b8

Tror nok også faren vil være svært interessert i å få informasjon om dette.

Anonymous poster hash: 04a57...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ekstra ille når han er politi?

Anonymous poster hash: e63f8...d8d

Ja, det grenser til pedofili når han er 30, da bør han iallefall holde seg til de over 20.

I tillegg burde han ha en høyere standard for moral enn den type menn, som menger seg med mindreårige har.

Anonymous poster hash: f9f21...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ekstra ille når han er politi?

Anonymous poster hash: e63f8...d8d

JA! Det er veldig, veldig mye verre at han er politi. Han er i en maktposisjon

Anonymous poster hash: df703...0b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får helt vondt av deg også, TS. Å være ung og redd for å gjøre feil er veldig vanskelig. Jeg synes du er en fin og modig jente, og en god venninne. Stå på, du. Og vært stolt av at du gjør det.

Anonymous poster hash: c955a...9a0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?

Anonymous poster hash: e63f8...d8d

Litt spesielt at personen som utnytter en 16årig jente er politi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt vondt av deg også, TS. Å være ung og redd for å gjøre feil er veldig vanskelig. Jeg synes du er en fin og modig jente, og en god venninne. Stå på, du. Og vært stolt av at du gjør det.

Anonymous poster hash: c955a...9a0

Tusen takk:) det varmer. Jeg er så takknemlig for at jeg har henne. Jeg har aldri hatt særlig gode venner men dette året har det liksom blitt en helt ny verden for meg etter at jeg møtte henne og venninen vår. Derfor vil jeg gjøre alt for at de skal ha det bra

Ts

Anonymous poster hash: e63f8...d8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det grenser til pedofili når han er 30, da bør han iallefall holde seg til de over 20.

I tillegg burde han ha en høyere standard for moral enn den type menn, som menger seg med mindreårige har.

Anonymous poster hash: f9f21...080

Stemmer ikke, pedofili slutter vel i 12-13årsalderen og går over til noe som heter hebefili, om man skal være korrekt på diagnosene her.

En mann på 30 år som i tillegg er politi av yrke har moralske og etiske ansvar i tillegg til at han står i en maktposisjon og skal på alle måter vite bedre, men det gjør ham ikke til nesten-pedofil slik du skal ha det til.

Anonymous poster hash: 63c7b...7b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om han er politi er det bare å snakke med sjefen hans. En i en sånn stilling skal ikke pule på unger.

Anonymous poster hash: df703...0b8

Skulle til å si det samme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg var 18 så festet vi sammen med 13 åringer :D

Jomfru var de også!



Anonymous poster hash: 86bba...34b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg var 18 så festet vi sammen med 13 åringer :DJomfru var de også! Anonymous poster hash: 86bba...34b

Sier vel mest om deg.

Anonymous poster hash: 57038...d58

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg må slenge meg på her. JEg liker jenter som er litt yngre enn meg selv og er 32. SNakker nå med en utrolig fin jente på 20 år, som jeg skal møte om ikke så lenge. :)

Det jeg lurer på er, hva legger ts i nærmere 30? 27, 28, 29? 27 er på grensen liksom, men ok. Hadde det vært 16 så hadde det i mine øyne i hvert fall vert greit. I mitt tilfelle så blir ikke 12 år så ille, jenta jeg snakker med er tross alt voksen. Jeg vil ikke dermed dømme denne mannen.

Det jeg derimot reagerer på er at han sender bilde av seg selv i bar overkropp. Greit, det er ikke ulovlig, men det er kun et uskyldig bilde som venninen har sett, hvem vet hva slags bilder han sender ellers? Sender han noe annet så er det faktisk ikke lov. Han har hverken lov til å motta seksuelle bilder fra en på under 18, og det er også ulovlig å sende slikt til henne. Spør hun om hun har mottatt noen bilder av utstyret hans. Sier hun ja, så har han faktisk brutt mot norsk lov, og bør egentlig anmeldes.

Det er opptil deg om du velger å gjøre det eller ikke, men jeg mener du bør gjøre det. :)



Anonymous poster hash: a187d...012
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det grenser til pedofili når han er 30, da bør han iallefall holde seg til de over 20.

I tillegg burde han ha en høyere standard for moral enn den type menn, som menger seg med mindreårige har.

Anonymous poster hash: f9f21...080

Tror du burde lese deg opp en gang til hva pedofili er jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenter liker å knulle eldre menn!

De fleste jenter i 13 - 16 årsalderen foretrekker å feste og knulle med eldre menn.

De de fleste jenter i 18 årsalderen foretrekker også eldre menn.

Da jeg gikk på videregående og var 17 år så festet vi hele tiden med jenter fra ungdomskolen i 12 - 13 årsalderen. Rett og slett fordi disse jentene var kåte og likte eldre gutter.



Anonymous poster hash: 86bba...34b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La jenta gjøre sine egne valg/feil, sier når jeg. Jeg ser problemet i saken, men føler det ikke er noens rett å være moralister og si at "dette er feil". Ei heller kontakte ei venninnes foreldre. Foreldre kan nok ha noe å si i saken, men det er ikke riktig å "tyste" på ei venninne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si det samme.

Kommer du noen gang med noe fornuftig Gjest? Hun er over den seksuelle lavalder, han bryter ingen lover.

Anonymous poster hash: a187d...012

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du noen gang med noe fornuftig Gjest? Hun er over den seksuelle lavalder, han bryter ingen lover.

Anonymous poster hash: a187d...012

Kom med noe fornuftig selv du.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...