Gå til innhold

Hva nå?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ferdig sjekka hos spesialist gynekolog - massevis friske fine eggposer med masse egg, bare å lage baby. Men får ikke mens og hadde veldig tynn vegg blodet skal komme fra, "så ikke rart mens uteblir" sa han. Vil helst prøve andre ting enn piller for mens først, noen som har erfaring med det - akupunktur eller alternative ting som har funka? Har vært gravid en gang mange år siden, ca tre år siden, men ble MA.

Takk :)

Anonymous poster hash: 7ae1f...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferdig sjekka hos spesialist gynekolog - massevis friske fine eggposer med masse egg, bare å lage baby. Men får ikke mens og hadde veldig tynn vegg blodet skal komme fra, "så ikke rart mens uteblir" sa han. Vil helst prøve andre ting enn piller for mens først, noen som har erfaring med det - akupunktur eller alternative ting som har funka? Har vært gravid en gang mange år siden, ca tre år siden, men ble MA.

Takk :)

Anonymous poster hash: 7ae1f...daa

Hvorfor prøve alternative ting når man vet det er medisiner som fungerer?

Anonymous poster hash: 3fa97...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spm, men det er så mye bivirkninger og slikt jeg bekymrer meg for...

Anonymous poster hash: 7ae1f...daa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spm, men det er så mye bivirkninger og slikt jeg bekymrer meg for...

Anonymous poster hash: 7ae1f...daa

... Men tar gjerne imot tips og råd og alt annet fra andre som faktisk har prøvd pillene fra leger. Mener å ha hørt at det ikke er garantier der heller. Vi har prøvd i åtte mnd nå.

Anonymous poster hash: 7ae1f...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...