Gå til innhold

Hvordan er en typisk feminist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge en ivrig AB'er er jeg visstnok en feminist fordi jeg startet en tråd der folk (spesielt menn) kan få komme med sine ønsker for hvilke endringer de ønsker i samfunnet, basert på alle trådene om feministers (og kvinners) krav om særbehandling.

Jeg kan skrive hva som helst, han har bare bestemt seg for at jeg har en skjult slem agenda bak tråden og dermed er en mannshatende feminist. Sånn går nå dagan på forumet her.



Anonymous poster hash: a0d9a...53c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge en ivrig AB'er er jeg visstnok en feminist fordi jeg startet en tråd der folk (spesielt menn) kan få komme med sine ønsker for hvilke endringer de ønsker i samfunnet, basert på alle trådene om feministers (og kvinners) krav om særbehandling.

Jeg kan skrive hva som helst, han har bare bestemt seg for at jeg har en skjult slem agenda bak tråden og dermed er en mannshatende feminist. Sånn går nå dagan på forumet her.

Anonymous poster hash: a0d9a...53c

Du har lagt merke til at alle trådene er blitt slettet?

Fascisme kaller man slik sensur.

All kritikk av feminisme er altså blitt slettet. Og etter hvordan du oppfører deg her så virker det jo ikke som at du er så veldig interessert i andres synspunkter likevel, slik du sa du var. Det virker derimot som at du nøyaktig som jeg skrev var ute etter å få frem noe kvinnehat i denne tråden som du kunne peke på og si: "se der, det var det jeg sa, de er onde kvinnehatere alle sammen"

Anonymous poster hash: 396ab...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne videoen gjorde meg varm inni meg og glad. :)



Anonymous poster hash: abc26...9d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne videoen gjorde meg varm inni meg og glad. :)

Anonymous poster hash: abc26...9d0

Og den kommer til å vare 1-5 minutter før den blir slettet av en moderator.

Og moderatoren kommer til å skrive at "opphavsrettsbeskyttet materiale er fjernet" selv om Thunderfoot ikke har noe imot at den blir postet på forum og det ikke er han som har klaget det inn.

Anonymous poster hash: 396ab...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lagt merke til at alle trådene er blitt slettet?

Fascisme kaller man slik sensur.

All kritikk av feminisme er altså blitt slettet. Og etter hvordan du oppfører deg her så virker det jo ikke som at du er så veldig interessert i andres synspunkter likevel, slik du sa du var. Det virker derimot som at du nøyaktig som jeg skrev var ute etter å få frem noe kvinnehat i denne tråden som du kunne peke på og si: "se der, det var det jeg sa, de er onde kvinnehatere alle sammen"

Anonymous poster hash: 396ab...6d3

Nei, tråden min er et godt eksempel på at de fleste her inne er greie menn som går an å snakke og diskutere med på et normalt vis (noe jeg visste godt i fra før). Tråden hadde en helt utmerket tone helt til du kom inn i den og begynte å gjøre alt du kunne for å provosere og forsøke å drite meg ut ved å tillegge meg en masse negative egenskaper. Som jeg sa, uansett hva jeg skriver så kommer du aldri til å tro meg på at jeg ikke er en mannshatende feminist som har en slem agenda med tråden min.

Forøvrig var det du som dro inn ordet "kvinnehat" i tråden min og så langt tror jeg du er den eneste der som fortsetter å vifte med det hele tiden. Derfor nevnte jeg innleggene dine i denne tråden, fordi det er nesten litt morsomt hvordan du fortvilt prøver å få meg til å passe inn i fordommene dine. Beklager altså, men jeg er dessverre ikke så slem som du tror. Ikke er jeg noen selverklært feminist heller.

Anonymous poster hash: a0d9a...53c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har lagt merke til at alle trådene er blitt slettet?

Fascisme kaller man slik sensur.

All kritikk av feminisme er altså blitt slettet.

Anonymous poster hash: 396ab...6d3

Her, slå deg løs! Masse kritikk mot feminisme å kose deg med :)

http://forum.kvinneguiden.no/sok/?query=feminister

Anonymous poster hash: a0d9a...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Denne videoen gjorde meg varm inni meg og glad. :)

Anonymous poster hash: abc26...9d0

Ah ha ha ha ha ha :ler:

Å herregud for en patetisk ting det der på Wikipedia var.. Å jøje... Ja ja, fint å se feministene drite seg ut og avsløre hvor patetiske de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen typiske feminister. Det eneste alle har til felles er et ønske om at kvinner og menn skal ha like rettigheter og muligheter. Når det gjelder virkelighetsbilde, de jure vs. de facto, metoder, etc. er det enorme forskjell. Skal ikke uttale meg om kakebaking, dog.

Og den kommer til å vare 1-5 minutter før den blir slettet av en moderator.

Og moderatoren kommer til å skrive at "opphavsrettsbeskyttet materiale er fjernet" selv om Thunderfoot ikke har noe imot at den blir postet på forum og det ikke er han som har klaget det inn.



Anonymous poster hash: 396ab...6d3

Den er her fortsatt. Den typen foruminnliming er liksom litt av greia med Youtube, på samme måte som reblogging er det på Tumblr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er her fortsatt. Den typen foruminnliming er liksom litt av greia med Youtube, på samme måte som reblogging er det på Tumblr.

Da får du følge litt mer med i trådene du deltar i.

PÅ dette forumet blir de slettet for fote.

Anonymous poster hash: 396ab...6d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du følge litt mer med i trådene du deltar i.

PÅ dette forumet blir de slettet for fote.

Anonymous poster hash: 396ab...6d3

Hvilke tråder er det jeg har deltatt i det linking til Youtube har blitt sensurert? Om det hadde skjedd hadde jeg tatt det opp med moderatoren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huh, jeg kjenner flere jenter som jobber som vektere, og ingen som har blitt påstandert drinker av servitører og bartendere på vegne av "huset".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminister er vel ikke en homogen gruppe hvor alle er like... Men en ting har mange av dem til felles: De ønsker å fremme sitt eget kjønn på bekostning av menn. Virker nesten som om mange feminister ønsker å straffe dagens menn på grunn av ting som skjedde for mange år siden...



Anonymous poster hash: 2483e...de9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...