Gå til innhold

Hvordan er en typisk feminist?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er feminist. Jeg har en lang, stor kroknese med en stor vorte, sopelime og en slik spiss svart hatt. Jeg lukter stramt og nøler ikke med å rope skjellsord etter tilfeldig forbipasserende menn. "Manssgris", "jævel" etc. På fritiden konspirerer jeg med andre feminister om hvordan vi skal gjøre livet surt og vanskelig for alle menn, at de skal sendes til konsentrasjonsleir og at vi skal bli verdensherskere så klart.

Akkurat som jeg trudde.

Anonymous poster hash: 396ab...6d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er feminist. Jeg har en lang, stor kroknese med en stor vorte, sopelime og en slik spiss svart hatt. Jeg lukter stramt og nøler ikke med å rope skjellsord etter tilfeldig forbipasserende menn. "Manssgris", "jævel" etc. På fritiden konspirerer jeg med andre feminister om hvordan vi skal gjøre livet surt og vanskelig for alle menn, at de skal sendes til konsentrasjonsleir og at vi skal bli verdensherskere så klart.

Har Andrea Dworkin gjennomstått? Eller er du Ane Stø? Uansett passet selvportrettet ditt godt.

Skrevet

Har Andrea Dworkin gjennomstått? Eller er du Ane Stø? Uansett passet selvportrettet ditt godt.

Det sier vel mest om din innsikt i feminisme.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Kjennetrekk på feminister er at de ser på menn som et problem som må løses, unntatt når de føler for pikk og/eller eventuelle tunge ting må løftes eller betales for.

• Liker 2
Skrevet

Kjennetrekk på feminister er at de ser på menn som et problem som må løses, unntatt når de føler for pikk og/eller eventuelle tunge ting må løftes eller betales for.

....eller at de later som om de ikke får opp syltetøysglasset, slik at mannen ikke skal føle seg til overs ;)
  • Liker 3
  • 4 uker senere...
Skrevet

...

Var det ikke Stringfellow Hawk han het, ikke HjemmetNO? Han var en kjekk kar for øvrig...

Anonymous poster hash: abc26...9d0

AnonymBruker
Skrevet

Er hun/ han gift, skilt, har barn/ ikke barn, baker hun, eller hater alle som baker cupcakes, hobbyer, klesdrakt osv?

Anonymous poster hash: 461a7...36b

det er umulig å finne ut.

Anonymous poster hash: 8c3b1...cac

AnonymBruker
Skrevet

....eller at de later som om de ikke får opp syltetøysglasset, slik at mannen ikke skal føle seg til overs ;)

Eller de sprer om seg med sitt mannshat på forumer som KG og velger kallenavn etter spritmerker.

Skrevet (endret)

Eller de sprer om seg med sitt mannshat på forumer som KG og velger kallenavn etter spritmerker. Anonymous poster hash: 396ab...6d3

Var det noen bestemte du siktet til? Du får lete opp trådene og sitere dette fryktelige menneskets spredning av hatefulle innlegg mot menn. Endret av absinthia
  • Liker 1
Gjest miss_sara
Skrevet

Noe så dumt sagt :)

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jada kjempedumt...

In other news:

I New York har feminister fått myndighetene til å sette opp skilt for å skammlegge menn for å sitte med beina spredd slik de naturlig gjør:

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/new-york-metros-campaign-to-stop-manspreading-9938025.html

Nettopp. feminisme i praksis. Mannen er et problem som må fikses. Ingen henger seg opp i kvinner med digre, eventuelt flere, håndvesker og/eller ryggsekker. Eller kvinner som er så breie over ræva at de lett tar opp 1,5 seter. Neida, MANNEN er problemet. ALLTID! Feminister... :glare:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg med bilder + svar til dette.

Estrella, mod.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp. feminisme i praksis. Mannen er et problem som må fikses. Ingen henger seg opp i kvinner med digre, eventuelt flere, håndvesker og/eller ryggsekker. Eller kvinner som er så breie over ræva at de lett tar opp 1,5 seter. Neida, MANNEN er problemet. ALLTID! Feminister... :glare:

Tull. Det har blitt diskutert i hjel av "alle" hvor irriterende vesker plassert på seter er for både menn og kvinner.

Man gjør seg så liten som mulig på buss/tog/trikk - det er regelen enten du er feit dame, har stor veske eller store baller. Pronto! Hvis ekstrem skræving (over normalen) er blitt et problem, så er jo det dritt. Ikke pent å se på noen som skræver uansett kjønn.

Anonymous poster hash: 063b5...ddd

• Liker 4
Gjest brutal_mann
Skrevet

Tull. Det har blitt diskutert i hjel av "alle" hvor irriterende vesker plassert på seter er for både menn og kvinner.

Man gjør seg så liten som mulig på buss/tog/trikk - det er regelen enten du er feit dame, har stor veske eller store baller. Pronto! Hvis ekstrem skræving (over normalen) er blitt et problem, så er jo det dritt. Ikke pent å se på noen som skræver uansett kjønn.

Anonymous poster hash: 063b5...ddd

Men i NYC, som er det tråden handler om, så er det KUN menn som angripes og latterliggjøres. I god feministisk ånd...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg med bilder + svar til dette.

Estrella, mod.

Det var rart Estrella. At det ikke er lov å poste bilder i en tråd som handler om hvordan noen er og ser ut.

Det blir litt vanskelig å følge trådens tema da...

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil dere feminister med verden? Hva er en ideel verden for dere?

Anonymous poster hash: 6be9c...49b
AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: dcba5...c1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil dere feminister med verden? Hva er en ideel verden for dere?

Anonymous poster hash: 6be9c...49b

Dette kan gi deg en indikasjon:

https://www.youtube.com/watch?v=ArX1hkPUMCQ

Nei dette er ikke kopibeskyttet materiale moderatroer, det står i åpningsteksten hvordan beskyttelse den brukes under. Å vise et klipp for å kritisere det er ikke å bryte opphavsretten. Dere trenger ikke å slette det... Men det gjør dere nok likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...