Gå til innhold

Hvordan er en typisk feminist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er hun/ han gift, skilt, har barn/ ikke barn, baker hun, eller hater alle som baker cupcakes, hobbyer, klesdrakt osv?

Anonymous poster hash: 461a7...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hun/ han gift, skilt, har barn/ ikke barn, baker hun, eller hater alle som baker cupcakes, hobbyer, klesdrakt osv?

Anonymous poster hash: 461a7...36b

Herregud. Det er jo like håpløst å som å be noen beskrive en typisk kvinne eller mann. Alle er forskjellige!

For å gi et bilde kan jeg vel beskrive meg da; lærerstudent med mannlig kjæreste. Liker å bake, lage mat, vaske og rydde, lese, høre på musikk, se film/serie, være med venner. Alt det vanlige. Angående klær osv bruker jeg alltid skjørt eller kjole, sminke og relativt ofte høye hæler.

For et enda mer nyansert bilde kan du jo bla litt på denne tumblr-en; http://thisiswhatafeministlookslike.tumblr.com/

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo bare høre. I følge en del menn på kg er den typiske feminist en illsint, voldelig kvinne, som hater menn, ikke er feminin, bruker alle pengene til mannen på shopping, nekter å dele på omsorg for barn, får barn med ressurssterke menn, er en typisk rosablogger, vil bare se paradise hotel, ungkaren o.l., bryr seg ikke om barna sine og nekter å være hjemme med barn, forlanger å være hjemme og drive dank med barna i barnehager, mens hun er opptatt av interiør, får aldri sex, nekter mannen sex, er feit, stygg, bare opptatt av eget utseende bla,bla,bla, bla

Dette henger jo ikke akkurat på greip, men det er en observasjon etter gjennomgang av tråder, så jeg bare lurer...

Anonymous poster hash: 461a7...36b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte jo bare høre. I følge en del menn på kg er den typiske feminist en illsint, voldelig kvinne, som hater menn, ikke er feminin, bruker alle pengene til mannen på shopping, nekter å dele på omsorg for barn, får barn med ressurssterke menn, er en typisk rosablogger, vil bare se paradise hotel, ungkaren o.l., bryr seg ikke om barna sine og nekter å være hjemme med barn, forlanger å være hjemme og drive dank med barna i barnehager, mens hun er opptatt av interiør, får aldri sex, nekter mannen sex, er feit, stygg, bare opptatt av eget utseende bla,bla,bla, bla

Dette henger jo ikke akkurat på greip, men det er en observasjon etter gjennomgang av tråder, så jeg bare lurer...

Anonymous poster hash: 461a7...36b

Se: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=892936&p=15529725

Anonymous poster hash: abc26...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun/ han gift, skilt, har barn/ ikke barn, baker hun, eller hater alle som baker cupcakes, hobbyer, klesdrakt osv?

Anonymous poster hash: 461a7...36b

Noe som heter maskulinist?

Anonymous poster hash: abef0...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg laget en sketsj om en stereotypisk feminist tror jeg jeg hadde dratt til "Kvinnegruppe Ottar" -land.

Mannen er roten til alt ondt! Hehe

Men hverdagsfeministen er vel som kvinner flest.

Anonymous poster hash: 4deb7...d32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er gift, har tre barn, i lag med en mann som tjener godt, foreldre som tjener godt, elsker menn (pga gode erfaringer), tjener godt selv, har sex tre ganger dag. Etter hun såg at ikke alle andre kvinner hadde slik som henne ble hun sint og ble feminist. Så da vet du det. Lite viste hun at det går ann å bry seg om andre enn de som ser ut som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er gift, har tre barn, i lag med en mann som tjener godt, foreldre som tjener godt, elsker menn (pga gode erfaringer), tjener godt selv, har sex tre ganger dag. Etter hun såg at ikke alle andre kvinner hadde slik som henne ble hun sint og ble feminist. Så da vet du det. Lite viste hun at det går ann å bry seg om andre enn de som ser ut som henne.

Feil, feil feil. Se selv! https://twitter.com/sinoes/status/540277689891180544

SÅNN ser en typisk feminist ut!

Anonymous poster hash: abc26...9d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk feminist:

https://www.youtube.com/watch?v=GVuK44kWgxk



Anonymous poster hash: 396ab...6d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som dette: https://twitter.com/sinoes/status/540277689891180544

Anonymous poster hash: abc26...9d0

Feil, feil feil. Se selv! https://twitter.com/sinoes/status/540277689891180544

SÅNN ser en typisk feminist ut!

Anonymous poster hash: abc26...9d0

Litt vanskelig å holde tunga rett i munnen når du poster linker?

Anonymous poster hash: 0daad...4c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal kle meg ut som en KG-feminazi på neste Halloween. :nigo: Hadde fått nok av tips til antrekk hvis jeg spurte. :kosteskaft:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg skal kle meg ut som en KG-feminazi på neste Halloween. :nigo: Hadde fått nok av tips til antrekk hvis jeg spurte. :kosteskaft:

Hahaha.... det var et bra tips! Jeg lurer på hvordan det ser ut. :fnise:

Selv må jeg medgi at jeg har trasket mye rundt i millitærstøvler og det er jo noe jeg tror at en del ser for seg. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange såkalte 70-tallsfeminister. Mange av dem har kortklippet, farget hår, bruker ikke sminke, går ofte i slike plagg og har ofte enten fotformsko eller crocs. Det de derimot ikke er er mannehatere. De fleste av dem er gift og har barn. De som er skilt driver ikke med pengeutsuging av eksene sine, men har ni til fire - jobber. De er veldig selvstendige. Utifra det de har fortalt meg virker det som om at det ikke alltid har blitt tolerert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er feminist. Jeg har en lang, stor kroknese med en stor vorte, sopelime og en slik spiss svart hatt. Jeg lukter stramt og nøler ikke med å rope skjellsord etter tilfeldig forbipasserende menn. "Manssgris", "jævel" etc. På fritiden konspirerer jeg med andre feminister om hvordan vi skal gjøre livet surt og vanskelig for alle menn, at de skal sendes til konsentrasjonsleir og at vi skal bli verdensherskere så klart.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart er feminister like forskjellig utseendemessig som alle andre folk... bortsett fra det merket vi alle har i bakhodet da. Men det er hemmelig, og er for at vi skal komme inn på de hemmelige møtene hvor vi konspirerer og spekulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...