Gå til innhold

Eggløsning og EL-slim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har forsøkt å spørre i tråder om emnet uten å få svar, så åpner en ny tråd i håp om noen innspill :)

Er i følge kalenderen 7 dpo i dag. Tok EL-tester rundt antatt EL og den ble aldri helt positiv, men nesten (testet kun en gang om dagen, og en dag fikk jeg ikke testet. Var dagen før dagen jeg ikke testet at jeg hadde nesten positiv el-test). Rundt antatt EL har jeg hatt hvit utflod som kan strekkes et par cm mellom fingrene. Har hørt at EL-slim kan likne rå eggehvite, og det fikk jeg i dag! Tenkte at den hvite utfolden rundt EL spilte meg et puss, og at jeg kanskje hadde EL i dag i stede, men EL-testen i stad var negativ (veldig veldig svak strek). Noen som har innspill på hva det kan være når det ikke er EL? (Utfolden var tykk og glassaktig, som eggehvite..) Beklager detaljer, men takk for svar :)

Anonymous poster hash: 403fb...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som eggløsning :) men et tips jeg har å komme med er at du bare "kjører på", altså har samleie rundt når du tror du har eggløsning uten å fokusere så mye på å klaffe akkurat :) Jeg har lest et sted på nettet at det er større sjans for å bli gravid om du har hatt samleie dagene før eggløsning enn å ha samleie dagen du har eggløsning (siden sædcellene bruker tid på å vandre oppover i egglederne og å trenge inn i egget, da kan det være en fordel at sædcellene allerede er der og venter på egget).



Anonymous poster hash: 69f10...d11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Har hatt det på samme måte rundt EL tidligere, men da har det vært akkurat på datoen for EL, denne gangen var det en uke etter. Men er to dager over IKM nå, negativ g test, og ingen tante rød, så da stemmer det kanskje at EL var for en uke siden da :) Ble bekymret for at lutealfasen plutselig skulle bli på 8 dager, men iom at tante rød ikke har ankommet enda så er vel bare denne syklusen lang. Vi hopper til køys omtrent hver dag, så sjansen er stor for å treffe EL selv om det ikke har skjedd noe enda :( Håper TR kommer snart iom negativ g-test! Men hvis EL var forrige lørdag så er jeg vel i bestefall 8-9 dop i dag.

TS

Anonymous poster hash: 403fb...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...