Gå til innhold

To billigtestester med svak skyggestrek


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok i dag to billigtestester som hadde svak strek. Jeg tok ikke morgenurin og mens skal trolig ikke komme før 2-4 dager...Altså er det tidlig enda. Men kan heg tolke de som positive?? Du ser skyggestrek end tydelig og de er der de skal være men du må se nerme for å se de.

Anonymous poster hash: 6b460...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde selv vært i tvil. Ta en test senere, kanskje i morgen er den sterkere!



Anonymous poster hash: 6497f...d07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en ny i morgen tidlig! :) er ikke alltid greit å se om det er en strek strek, eller om du blir lurt :)



Anonymous poster hash: ef16e...8c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Blir veldig nervøs nå får at det ikke er positiv. Sagt det til mannen min å greier. Jeg ser jo tydelig strek. Det er strek strek. Men den ene er lysegrå og den andre er lyserosa.

Anonymous poster hash: 6b460...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen min er som nr to fra toppen på dette bildet: http://i60.tinypic.com/2vnqt1w.jpg

Anonymous poster hash: 6b460...44a

Hadde tolka den som positiv. Har mye erfaring med skyggestreker, og har lest at streks som kommer inne tidsfristen oftest er reelle mens de som kommer etter fristen oftest er skyggestreker. Når viste streken din? Mine skyggestreker kommer alltid etter en tid.

Anonymous poster hash: 6f52c...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tolka den som positiv. Har mye erfaring med skyggestreker, og har lest at streks som kommer inne tidsfristen oftest er reelle mens de som kommer etter fristen oftest er skyggestreker. Når viste streken din? Mine skyggestreker kommer alltid etter en tid.

Anonymous poster hash: 6f52c...6da

Takk for svar :) Den første testen jeg tok ble det strek innen hvertfall 4 minutter. Den ble etterhvert lyserosa. Den andre forble bare grå. Tok en tredje nå. Der kom det skyggestrek etter 5 min. Har tatt utallige tester før, og aldri fått streker. Nå ser jeg de godt under lyset, Det har jeg ikke gjort med andre. De har vært blendahvite liksom. Det er den første som er sterkest der jeg faktisk ser rosa farge. Men jeg tror jeg er veldig tidlig enda. Skal ta en ny test i morgentidlig tenkte jeg...

Anonymous poster hash: 6b460...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tolket det som positiv så lenge det er farge i den:)

Anonymous poster hash: 1ebfa...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tolket det som positiv så lenge det er farge i den:)

Anonymous poster hash: 1ebfa...125

Svak skyggestrek kom etter en 15 min i dag...Enda ikke fått like sterk som den første jeg tok i går. Lite håp?

Anonymous poster hash: 6b460...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak skyggestrek kom etter en 15 min i dag...Enda ikke fått like sterk som den første jeg tok i går. Lite håp?Anonymous poster hash: 6b460...44a

Jeg hadde ikke turt å håpe. Streken skal komm mye tidligere enn etter 15 min om man er gravid. Jeg har som sakt opplevd mye skyggestreker, på et parti (one step) fikk jeg det på alle testene og var ikke gravid

Anonymous poster hash: 6f52c...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige pp fikk jeg en rekke tester med svake streker før tiden og sterke etter. både med billigtest og vanlige tester - var ikke gravid. Mao, ville ikke tatt svake/sene streker for god fisk før jeg så en utvikling.

Krysser imidlertid fingre for at du har en spire på vei:)

Anonymous poster hash: 9c952...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige pp fikk jeg en rekke tester med svake streker før tiden og sterke etter. både med billigtest og vanlige tester - var ikke gravid. Mao, ville ikke tatt svake/sene streker for god fisk før jeg så en utvikling.

Krysser imidlertid fingre for at du har en spire på vei:)

Anonymous poster hash: 9c952...724

Jeg har tatt tester av dette partiet før og de har aldri vist streker. Prøvd med vann også og det blir kun blendahvitt selv ett døgn etter. Nå har jeg tatt sikkert 10 tester og alle får en strek etter ca 15-20 min og de forsvinner ikke. Noen har et svakt lyserosa skimt, mens noen ser grå ut.

Anonymous poster hash: 6b460...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...