madde25 Skrevet 9. desember 2014 #81 Skrevet 9. desember 2014 Jeg er 175 cm og faller kun for de som er 10 + høyere enn meg selv. Av kompisene mine er de fra 172 - 202, og de lavere av dem sier rett ut at jeg ville vært for høy for dem fordi de også liker å ha jenta si godt i armkroken og kunne få "beskytte". Likedan liker jeg å kunne få være denne jenta i armkroken uten at det blir skulderstrekk for mannen. Det handler for meg kun om tiltrekning og biologi.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #82 Skrevet 9. desember 2014 Kylie Minogue er et godt eksempel.Anonymous poster hash: b3c73...d92 Ja. Natalie Portman er yndig og grasiøs som f..., og knapt 1.60. Scarlett Johansson er en helt annen type, men og 1.60. Det handler HELHET og proposjoner, samme for menn. Anonymous poster hash: a962a...23f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #83 Skrevet 9. desember 2014 Jeg kan godt falle for en lav mann, handler om HELHETEN! Noen lave menn er veldig HOT! Anonymous poster hash: a962a...23f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #84 Skrevet 9. desember 2014 Helt enig, er selv ca. like lav. Helt uaktuell for hver en kvinne der ute. Skjønner de godt! Du tuller..? Jeg er selv 175 cm høy, og selv om det er en fordel at mannen er like høy eller høyere, så er det absolutt ikke dealbreaker å date noen som er et par cm lavere enn meg. Det er absolutt ikke avgjørende for min del, og tviler egentlig på at så mange bryr seg om høyde når det kommer til stykket. Anonymous poster hash: 52573...0c6 1
Gjest lnx Skrevet 9. desember 2014 #85 Skrevet 9. desember 2014 Virker som mange menn her tror det eneste som teller for å tiltrekke seg kvinner, er om man er over en viss høyde. Dette er jo ikke sant. Høyde gjør det lettere å sjekke opp damer, men det kan ikke kompensere for fraværende selvtillit, noe som kvinner synes er veldig tiltrekkende 1
Severus Skrevet 9. desember 2014 #86 Skrevet 9. desember 2014 Den siste jeg var tiltrukket av, han er lav og eier ikke selvtillit.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #87 Skrevet 9. desember 2014 Herregud! Det er ikke rart at lave menn blir frustrerte av denne tråden! Spre fordommer som at lav høyde skyldes dårlig ernæring i barndommen?? Hva hadde kvinner sagt om menn uttalte seg om at små bryster og hofter skyldes bad parenting?? Min mann er 1.70, han er fantastisk deilig, veltrent, en fysisk krevende jobb og verdens herligste! Jeg elsker all fysisk kontakt med han og det er deilig at mitt bryst er i kontakt med hans bryst, vi ser hverandre alltid i øynene og hånden hans er alltid nært min! "Heldigvis" for meg har nok han og fått kjenne på jenters fordommer mot lave menn, og jeg sitter igjen med verdens herligste mann som forguder meg og er trofast på alle punkter, ene og alene fordi jeg så vekk fra fordommer i valg av partner. Sjansen for å bli lykkelig med en "lav" mann, er faktisk tilstede! Nå er det mange menn som liker små bryster og hofter da. Men er helt enig i det du sier. Høyde har ikke så mye å si. Det viktigste er at det er en bra person man trives sammen med. Men uansett hvordan man vrir og vender på det så har gutter/menn høyere krav til hvordan kvinner skal se ut enn omvendt. Min erfaring i alle fall. Anonymous poster hash: 6b1a1...76c
Dame86 Skrevet 9. desember 2014 #88 Skrevet 9. desember 2014 Nå er det mange menn som liker små bryster og hofter da. Men er helt enig i det du sier. Høyde har ikke så mye å si. Det viktigste er at det er en bra person man trives sammen med. Men uansett hvordan man vrir og vender på det så har gutter/menn høyere krav til hvordan kvinner skal se ut enn omvendt. Min erfaring i alle fall.Anonymous poster hash: 6b1a1...76c Det var ikke ment som at små bryster eller smale hofter ikke kan være vakkert, men mer som en sammenligning på hvorvidt forskjeller i utvikling kan skyldes på dårlig ernæring i barndommen. Det var ment som et eksempel for å belyse tåpskapen i noen utsagn i denne tråden, og slettes ikke for å si at noen kroppsfasonger ikke er pene!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #89 Skrevet 9. desember 2014 Shit, jeg elsker lave menn. Nå er jeg lav selv, 1,65, men hadde overhodet ikke hatt noe problem med å være sammen med en på samme høyde. Likeverd vøtt. Anonymous poster hash: c2974...fdc
Gjest Nosoul Skrevet 10. desember 2014 #90 Skrevet 10. desember 2014 Hva synes dere jeg burde gjøre? Føler ikke akkurat det er så hyggelig å si at jeg ikke vil møte han fordi han er så lav Anonymous poster hash: a4b9d...aeb Jeg syns du skal gjøre han en tjeneste å si at du ikke vil treffe han. Han fortjener heller noen som liker han for akkurat den han er. Selv om han "bare" er 174.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå