Gå til innhold

Lav mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For dumt? For dumt at en dame ønsker en mann som ikke er lav? Og den sammenligningen din er jo bare latterlig.

Anonymous poster hash: ca19a...ae5

Vel, jeg har sett profiler der damer på under 1.70 krever at mannen skal være minimum over 1.80. Ja, synes det blir for dumt. Derfor jeg dro frem sammenligningen for å vise hvor latterlig det blir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har sett profiler der damer på under 1.70 krever at mannen skal være minimum over 1.80. Ja, synes det blir for dumt. Derfor jeg dro frem sammenligningen for å vise hvor latterlig det blir.

Hva er feil med det? Det er deres preferanse.

Det er jo de det går utover hvis de ikke finner en som er så høy.

• Liker 1
Skrevet

174 er ikke kjempe lavt, men samtidig så er ikke 185 super spesielt heller. Må du ha høyere så dump han, Han får jo lett damer som er på 150-160 cm og de finnes jo det endel av.

Egentlig så burde gutter på 180 cm+ vært reservert for damer på 170 cm+.

Dummeste jeg ser er damer på 150 som er med gutter på 190... De damene må jo bli helt mishandlet tenker jeg, ruller han rund i søvne så skviser han henne som en hamster. Samtidig så er det damer på 180 som sliter....

Eller bare la folk få velge selv..............

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker lave mannfolk jeg, synes de høye har en tendens til å se litt dratt ut her og der. Å det fine med en lav mann, er at man slipper å stå på tå for å kysse. :strix:

• Liker 1
Skrevet

Det er verre å være stor, høy og skalla ...

Anonymous poster hash: 5e22b...2aa
  • Liker 1
Skrevet

Trodde du var kvinne, en kravstor en. Har sett profiler der dama selv er under 1.70, men krever at han skal være 1.85 eller høyere. Det blir for dumt. Akkurat som om en feit mannsgris skulle krevd supermodell-utseende på en dame...

Akkurat det skjer faktisk hele tiden.

• Liker 9
Skrevet

Akkurat det skjer faktisk hele tiden.

Ja, og det er patetisk, idiotisk osv osv. Det er jo hele poenget mitt.

• Liker 1
Skrevet

174 er da ikke så lavt. Hvor høy er du selv, TS?

Jeg foretrekker menn som ikke er så høye. Har en eks som var over 190, og det var bare upraktisk :P Synes at det er godt å kunne stå foran han og kunne se han rett inn i øynene uten å få kink i nakken. Når jeg tenker på det, har jeg stort sett vært sammen med menn som er mellom 170 og 180, med det ene unntaket.

Skrevet

Lav mann er stor skam, sa de i gamle dager...

Har verden kommet videre etter dette?

Anonymous poster hash: 1bae0...2f6
Skrevet

Og her kommer kvinners dobbeltmoral fram. Dere blir helt i fistel om noen sier dere er for feite for dem. Enda det er noe dere kan gjøre noe med om dere gidder. Men selv dumper dere menn over en lav sko pga høyde og lengde på pikken.

Anonymous poster hash: d312f...c23

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 173 cm lang selv og dater en type som er 170 cm. Det er virkelig ikke noe problem for noen av oss.

Anonymous poster hash: 14162...d82
  • Liker 3
Skrevet

Han er da vel ikke lav? Normal høyde vil jeg si

Anonymous poster hash: 8c10f...e5e

174 er lavt for å være en mann fra Norge.

Jeg dater aldri noen under 180.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er en helt grei preferanse.Det ligger i naturen at menn skal være litt høye.

Dårlig ernæring må nok ta skylden for at det er så mange kortvokste menn (dvs menn under 180) her i landet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er en helt grei preferanse.Det ligger i naturen at menn skal være litt høye.

Dårlig ernæring må nok ta skylden for at det er så mange kortvokste menn (dvs menn under 180) her i landet.

Er du sveiseblind eller født bak en låve? Gutter som vokser blir ikke nødvendigvis lavere enn andre pga. dårlig ernæring... Det har mye med hvor høye foreldrene er... personer kan komme fra velstående familier der de får god ernæring, men det kan fortsatt resultere i at de blir 3,5,7, til 10 cm lavere enn gjennomsnittet. Menn og kvinner kommer i alle størrelser...

Anonymous poster hash: 85b80...dfb

• Liker 5
Skrevet

Er du sveiseblind eller født bak en låve? Gutter som vokser blir ikke nødvendigvis lavere enn andre pga. dårlig ernæring... Det har mye med hvor høye foreldrene er... personer kan komme fra velstående familier der de får god ernæring, men det kan fortsatt resultere i at de blir 3,5,7, til 10 cm lavere enn gjennomsnittet. Menn og kvinner kommer i alle størrelser...

Gjennomsnitshøyden har gått noe ned,dette tror jeg har sammenheng med mye drittmat,lite mosjon (som igjen kan forklare den høye andelen overvektige unge menn) dataspill,hasjrrøyking,tobakksbruk og alt det som mange gutter i 20-30årene bruker mye mer tid på enn det som godt er.

Mange klarer ikke førstegangstjenesten i militæret engang,fordi de er i for dårlig form.

Alt dette henger sammen.

174 er lavt hvis du er født og oppvokst i et av verdens rikeste land,med tilgang på god ernæring og godt helsestell.

• Liker 1
Skrevet

Har sett profiler der dama selv er under 1.70, men krever at han skal være 1.85 eller høyere.

Apropos høyde, jeg er 168 selv og vil helst ikke ha en over 185. For min del er alt som er høyere enn meg, 170-180, mer enn bra nok. :strix: Dog med unntak, hadde ikke sagt nei takk til Scott Caan (165 cm)... :wow:

Skrevet

Hva er det du trenger beskyttelse fra? Hvorfor vil du bli sett på som liten?

Anonymous poster hash: a3aef...d32

Det er ikke noe logisk eller rasjonelt - men det er noe de aller fleste kvinner liker. Å føle seg trygg og liten sammen med sin mann.

Anonymous poster hash: 95dc7...003

• Liker 2
Skrevet

Og her kommer kvinners dobbeltmoral fram. Dere blir helt i fistel om noen sier dere er for feite for dem. Enda det er noe dere kan gjøre noe med om dere gidder. Men selv dumper dere menn over en lav sko pga høyde og lengde på pikken.

Anonymous poster hash: d312f...c23

Jeg gjør ikke :) Det er bare det at de som mener det du sier over her er litt mer høylydte enn vi som ikke er sånn.

Anonymous poster hash: 95dc7...003

• Liker 2
Skrevet

Har kommet i kontakt med en mann på sukker som har en personlighet som jeg føler er veldig bra. Han er også tydelig veldig interessert i meg, og har foreslått å møtes flere ganger. Problemet er at han er litt for lav. Han ser absolutt bra ut (har fått snaps og sett mange bilder og sånt) men han er ganske lav. Han er ca 174 høy. Hadde han vært 10-15cm høyere hadde han vært perfekt.

Hva synes dere jeg burde gjøre? Føler ikke akkurat det er så hyggelig å si at jeg ikke vil møte han fordi han er så lav

Anonymous poster hash: a4b9d...aeb

La ham gå. Det vokser han på.

Anonymous poster hash: fe194...457

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...