Sandie Skrevet 7. desember 2014 #61 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Jeg er 170.Går ofte med høye hæler og foretrekker en mann rundt 180-185.Blir høydeforskjellen mer enn 20 cm.føler jeg meg for liten TS:Hvis du liker denne mannen og det eneste "problemet" er høyden kan du vel likevel gi ham en sjanse? Endret 7. desember 2014 av Sandie
flinkeceline Skrevet 7. desember 2014 #62 Skrevet 7. desember 2014 Fortell ham at du ikke dater gnomer. Se hvordan han reagerer. Nyt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #63 Skrevet 7. desember 2014 Gjennomsnitshøyden har gått noe ned,dette tror jeg har sammenheng med mye drittmat,lite mosjon (som igjen kan forklare den høye andelen overvektige unge menn) dataspill,hasjrrøyking,tobakksbruk og alt det som mange gutter i 20-30årene bruker mye mer tid på enn det som godt er. Mange klarer ikke førstegangstjenesten i militæret engang,fordi de er i for dårlig form. Alt dette henger sammen. 174 er lavt hvis du er født og oppvokst i et av verdens rikeste land,med tilgang på god ernæring og godt helsestell. Anonymous poster hash: 1bae0...2f6 Vis gjerne til kilder det angående at gjennomsnittshøyden har gått ned. Det skal sies at det er også svært mange kvinner som gjør akkurat det samme som menn (spiser mye dårlig mat, røyker hasj osv.) Slik som du fremstiller det er folk lavere enn gjennomsnitthøyden kun pga. dårlig ernæring. Det er en meget naiv antagelse... Ernæringen er ikke himla bra i en del afrikanske land, men det betyr ikke at enkelte stammer kan bestå av menn og kvinner som høyere enn de i Norge... Både kosthold, gener, miljø, livsstil og mange andre faktorer bestemmer høyde. En mann og en dame som er for eksempel 175 og 165, vil kunne oppleve å får guttebarn som er høyere enn seg selv. Det er ingen enkel formel som sier at en gutt eller en jente skal bli den eksakte høyden. 174 cm er lavere enn gjennomsnittshøyden som er ca. 180 cm. Men det er ikke mye lavere. Ettersom gjennomsnittet er 180 cm er det mange som er over 180 cm i tillegg til at det er mange som er under 180 cm.. Anonymous poster hash: 85b80...dfb Anonymous poster hash: 85b80...dfb 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #64 Skrevet 7. desember 2014 Om gjennomsnittshøyden virkelig har gått ned tipper jeg det har med innvandring å gjøre. Anonymous poster hash: 7f32f...3fb 3
Gjest HeiHade Skrevet 7. desember 2014 #65 Skrevet 7. desember 2014 Jeg ville droppet ham, hvis det er slik du føler det. Da får han sjansen til å snakke med andre kvinner som ikke bryr seg om høyden hans. 1
sjonkelrolf Skrevet 7. desember 2014 #66 Skrevet 7. desember 2014 TS har enda ikke svart på hvor høy hun selv er. Og til de som mener at det er helt greit at kvinner kan kreve at menn er 15-20 cm høyere enn dem selv, hva mener de samme kvinnene om feite griser som krever supermodellutseende på damene?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #67 Skrevet 7. desember 2014 Om gjennomsnittshøyden virkelig har gått ned tipper jeg det har med innvandring å gjøre. Anonymous poster hash: 7f32f...3fb Det har nok en del med innvandring å gjøre. Det er bare å se på hvordan det har gått med gjennomsnitthøyden i USA etter flere og flere LatinAmerikanere kom til USA. Anonymous poster hash: 85b80...dfb Anonymous poster hash: 85b80...dfb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #68 Skrevet 7. desember 2014 Det har nok en del med innvandring å gjøre. Det er bare å se på hvordan det har gått med gjennomsnitthøyden i USA etter flere og flere LatinAmerikanere kom til USA. Anonymous poster hash: 85b80...dfb Anonymous poster hash: 85b80...dfb Godt mulig.Polakker og andre øst-europere er knøttsmå. Anonymous poster hash: 1bae0...2f6 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #69 Skrevet 8. desember 2014 Jeg liker menn som er 180-186 høy, men har nå møtt en nydelig mann som er 175. Det stopper meg ikke å møte han pga høyden. Anonymous poster hash: ccb72...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #70 Skrevet 8. desember 2014 Å være så lav er en dealbreaker for min del.. Min grense går på samme høyde som meg og oppover. Men så tiltrekkes jeg veldig av at folk er høyere enn meg (er 177cm), og føler på en måte at de kan "beskytte" meg. Men TS, du burde skrevet hvor høy du er. Vanskelig å dømme om 174 er lavt i forhold til din høyde. Er jo det som er viktig. Det er jo ikke så viktig hvor høy TS er, hvis hun syntes det er for lavt så er det det. Jeg er selv knappe 160 på strømpelesten, men syntes dette bar for lavt. 180 er mitt minimum...Anonymous poster hash: f4581...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #71 Skrevet 8. desember 2014 TS har enda ikke svart på hvor høy hun selv er. Og til de som mener at det er helt greit at kvinner kan kreve at menn er 15-20 cm høyere enn dem selv, hva mener de samme kvinnene om feite griser som krever supermodellutseende på damene? De mener at de er uaktuelle da... Hva er poenget?Anonymous poster hash: f4581...1ff
Severus Skrevet 8. desember 2014 #72 Skrevet 8. desember 2014 Det er jo ikke så viktig hvor høy TS er, hvis hun syntes det er for lavt så er det det. Jeg er selv knappe 160 på strømpelesten, men syntes dette bar for lavt. 180 er mitt minimum...Anonymous poster hash: f4581...1ff Stakkars menn, som må ta stilling til slike overfladiske kvinnfolk. 2
sjonkelrolf Skrevet 8. desember 2014 #73 Skrevet 8. desember 2014 Det er jo ikke så viktig hvor høy TS er, hvis hun syntes det er for lavt så er det det. Jeg er selv knappe 160 på strømpelesten, men syntes dette bar for lavt. 180 er mitt minimum...Anonymous poster hash: f4581...1ff Skjønner at en jente på over 1.75 har 1.80 som minimum, særlig hvis en jente liker å bruke høyhælte sko. Men 1.60? Jeg er 1.80 og synes 1.60 kanskje blir i laveste laget. En jente jeg flørtet med var vel mellom 1.55 og 1.60, synes igjen det er ganske lavt. Men hvor mye betydde det mens det sto på? Null og niks. Håper du forblir alene, med den tankegangen din... 3
Gjest lnx Skrevet 8. desember 2014 #74 Skrevet 8. desember 2014 174 cm er lavere enn gjennomsnittshøyden som er ca. 180 cm. Men det er ikke mye lavere. Ettersom gjennomsnittet er 180 cm er det mange som er over 180 cm i tillegg til at det er mange som er under 180 cm.. Høyden hos menn er normalfordelt med forventningsverdi på 180 cm og standardavvik på 7 cm. En mann på 174 cm vil derfor være høyere enn ca. 16 % av menn
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #75 Skrevet 9. desember 2014 Takk for denne tråden jenter. Nå skal jeg aldri gå ut av huset igjen. Med mine 170 kan jeg lett dingle når jeg henger meg. Anonymous poster hash: 5001c...347 2
Gjest krokodillen Skrevet 9. desember 2014 #76 Skrevet 9. desember 2014 Takk for denne tråden jenter. Nå skal jeg aldri gå ut av huset igjen. Med mine 170 kan jeg lett dingle når jeg henger meg. Anonymous poster hash: 5001c...347 Å herregud. Gidd å grin! Du har sikkert pereferanser du også som alle andre
Dame86 Skrevet 9. desember 2014 #77 Skrevet 9. desember 2014 Herregud! Det er ikke rart at lave menn blir frustrerte av denne tråden! Spre fordommer som at lav høyde skyldes dårlig ernæring i barndommen?? Hva hadde kvinner sagt om menn uttalte seg om at små bryster og hofter skyldes bad parenting?? Min mann er 1.70, han er fantastisk deilig, veltrent, en fysisk krevende jobb og verdens herligste! Jeg elsker all fysisk kontakt med han og det er deilig at mitt bryst er i kontakt med hans bryst, vi ser hverandre alltid i øynene og hånden hans er alltid nært min! "Heldigvis" for meg har nok han og fått kjenne på jenters fordommer mot lave menn, og jeg sitter igjen med verdens herligste mann som forguder meg og er trofast på alle punkter, ene og alene fordi jeg så vekk fra fordommer i valg av partner. Sjansen for å bli lykkelig med en "lav" mann, er faktisk tilstede! 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #78 Skrevet 9. desember 2014 Har kommet i kontakt med en mann på sukker som har en personlighet som jeg føler er veldig bra. Han er også tydelig veldig interessert i meg, og har foreslått å møtes flere ganger. Problemet er at han er litt for lav. Han ser absolutt bra ut (har fått snaps og sett mange bilder og sånt) men han er ganske lav. Han er ca 174 høy. Hadde han vært 10-15cm høyere hadde han vært perfekt. Hva synes dere jeg burde gjøre? Føler ikke akkurat det er så hyggelig å si at jeg ikke vil møte han fordi han er så lav Anonymous poster hash: a4b9d...aeb Har han stor penis og mye penger? Det kan jo i såfall "veie" opp litt for hans umandige kroppslengde?Anonymous poster hash: 65ae5...e9a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #79 Skrevet 9. desember 2014 Høyde er som så mye annet : veldig individuelt! Du kan se DEN mannen på knapt 1.70, eller en på samme høyde som kan være mer "tusseladd". Så har du DEN mannen på 1.85-190, eller han på samme høyde som er "goofy looking". Man ser ei dame som ser ut som en nedtrykt parsipan på 1.50, eller hun kan være DEN BABEN på 1.50! Evt ei grasiøs danserinne på samme høyde. Så har du DEN RYPA på 1.70+, eller på samme høyde so ser ut som en giraff! Evt Miss Piggy i for små/trange pumps! Høyde sier lite alene. Det handler om HVEM man ER, proposjoner og hvordan man bærer høyden sin! Anonymous poster hash: a962a...23f 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #80 Skrevet 9. desember 2014 Høyde er som så mye annet : veldig individuelt! Du kan se DEN mannen på knapt 1.70, eller en på samme høyde som kan være mer "tusseladd". Så har du DEN mannen på 1.85-190, eller han på samme høyde som er "goofy looking". Man ser ei dame som ser ut som en nedtrykt parsipan på 1.50, eller hun kan være DEN BABEN på 1.50! Evt ei grasiøs danserinne på samme høyde. Så har du DEN RYPA på 1.70+, eller på samme høyde so ser ut som en giraff! Evt Miss Piggy i for små/trange pumps! Høyde sier lite alene. Det handler om HVEM man ER, proposjoner og hvordan man bærer høyden sin!Anonymous poster hash: a962a...23f Kylie Minogue er et godt eksempel. Anonymous poster hash: b3c73...d92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå