Gå til innhold

Lav mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet i kontakt med en mann på sukker som har en personlighet som jeg føler er veldig bra. Han er også tydelig veldig interessert i meg, og har foreslått å møtes flere ganger. Problemet er at han er litt for lav. Han ser absolutt bra ut (har fått snaps og sett mange bilder og sånt) men han er ganske lav. Han er ca 174 høy. Hadde han vært 10-15cm høyere hadde han vært perfekt.

Hva synes dere jeg burde gjøre? Føler ikke akkurat det er så hyggelig å si at jeg ikke vil møte han fordi han er så lav

Anonymous poster hash: a4b9d...aeb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er da vel ikke lav? Normal høyde vil jeg si

Anonymous poster hash: 8c10f...e5e
  • Liker 9
Gjest brutal_mann
Skrevet

Du sier som sant er, du der ikke noe fremtid i dere og at det derfor er best å avslutte kontakten. Ikke noe poeng i å holde fyren på gress.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Det er jo bare å be han om å vokse noen cm. Menn tar seg ikke nær av slikt; enten vokser han litt for din del, eller så forteller han deg rett og slett at du ikke er verdt det....

Jeg er selv ganske lav og hadde uten problemer tatt meg sammen og vokst litt om min samboer hadde ønsket det.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 16
Skrevet

Om han er så fantastisk, er du villig til å ofre det bare fordi han ikke er høy nok? Er ikke så lett å finne en bra menn, og jeg synes i hvert fall det er mange andre kvaliteter som en mye viktigere enn en bagatell som høyde.

Anonymous poster hash: d3f64...d4b
  • Liker 4
Skrevet

Gjennomsnittshøyden i Norge er 178-179cm? 4cm under er vel ikke spesielt lavt.

• Liker 2
Skrevet

Hvor høy er du?

Ville uansett ha møtt ham, for klikker alt med kjemien, glemmer du fort noe så uvesentlig som høyden. Klikker dere ikke, så er det jo ikke mer å tenke på, og du har kanskje fått en ny venn.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge han er høyere en meg så er jeg fornøyd. Men er enig i at lave menn er turn off.

Anonymous poster hash: 6dca5...ffc

• Liker 3
Skrevet

Si det som det er. Legg gjerne litt trykk i det for å knuse selvtilliten hans ordentlig.

Anonymous poster hash: c9036...b1f
  • Liker 3
Skrevet

Å være så lav er en dealbreaker for min del.. Min grense går på samme høyde som meg og oppover. Men så tiltrekkes jeg veldig av at folk er høyere enn meg (er 177cm), og føler på en måte at de kan "beskytte" meg.

Men TS, du burde skrevet hvor høy du er. Vanskelig å dømme om 174 er lavt i forhold til din høyde. Er jo det som er viktig.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo bare å be han om å vokse noen cm. Menn tar seg ikke nær av slikt; enten vokser han litt for din del, eller så forteller han deg rett og slett at du ikke er verdt det....

Jeg er selv ganske lav og hadde uten problemer tatt meg sammen og vokst litt om min samboer hadde ønsket det.

Støttes!

En skikkelig mann tar tak i problemene sine. Og er problemet at han er lav, vel da vokser han. Så enkelt er det.

Anonymous poster hash: 65ae5...e9a

• Liker 4
Skrevet

Å være så lav er en dealbreaker for min del.. Min grense går på samme høyde som meg og oppover. Men så tiltrekkes jeg veldig av at folk er høyere enn meg (er 177cm), og føler på en måte at de kan "beskytte" meg.

Men TS, du burde skrevet hvor høy du er. Vanskelig å dømme om 174 er lavt i forhold til din høyde. Er jo det som er viktig.

Hva er det du trenger beskyttelse fra? Hvorfor vil du bli sett på som liten?

Anonymous poster hash: a3aef...d32

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Har kommet i kontakt med en mann på sukker som har en personlighet som jeg føler er veldig bra. Han er også tydelig veldig interessert i meg, og har foreslått å møtes flere ganger. Problemet er at han er litt for lav. Han ser absolutt bra ut (har fått snaps og sett mange bilder og sånt) men han er ganske lav. Han er ca 174 høy. Hadde han vært 10-15cm høyere hadde han vært perfekt.

Hva synes dere jeg burde gjøre? Føler ikke akkurat det er så hyggelig å si at jeg ikke vil møte han fordi han er så lav

Anonymous poster hash: a4b9d...aeb

Perfekt i forhold til hva da?

Hvor høy er du selv?

• Liker 3
Skrevet

Kan han ikke begynne med innleggssåler og høye hæler?

Anonymous poster hash: e6d5c...91e
  • Liker 4
Skrevet

Hva er det du trenger beskyttelse fra? Hvorfor vil du bli sett på som liten?

Anonymous poster hash: a3aef...d32

Er ikke noe jeg trenger beskyttelse fra, det er bare det at jeg ofte føler at jeg er høyere enn veldig mange, og elsker å føle meg liten.

Er egentlig veldig normalt, kjenner flere jenter som er nærmere 180 og høyere enn det, og vi har snakket om dette, og de mener også det samme. Elsker bare følelsen av å føle meg lav - spesielt når jeg har på hæler!

• Liker 4
Gjest daisydaisy
Skrevet

Han er ikke fryktelig lav, men du sier ikke noe om hvor lav du selv er, og da blir det vanskelig å sammenlikne.

Uansett, hvis alt stemmer med denne fyren ellers, synes jeg det er temmelig overfladisk av deg å velge han bort fordi han er "lav".

• Liker 1
Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Jeg vil heller kalle han jordnær, enn lav.

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes at du burde holde deg unna en slik dverg.

Anonymous poster hash: bf32e...ada
  • Liker 1
Skrevet

Hvor høy er du selv?

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg synes at du burde holde deg unna en slik dverg.

Anonymous poster hash: bf32e...ada

Helt enig, er selv ca. like lav. Helt uaktuell for hver en kvinne der ute. Skjønner de godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...