Gå til innhold

Kan jeg være gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er fire dager for sen, og har sånn generelt veldig "pålitelig" syklus, så dette er nokså unormalt. Har det siste døgnet hatt mensmurring nederst i magen, der hvor jeg ellers pleier å få menssmerter, men jeg pleier egentlig ikke å få smerter før mens, heller underveis og mot slutt av blødning.

Sånn ellers: Sluttet på pillen august 2013, ble gravid tidligere i år men det gikk ikke bra, og har som nevnt siden det hatt regelmessig mens uten de store symptomene (nokså plankekjøring). Vi er aktivt prøvende, og prøver ekstra mye rundt el-perioden.

Pga det som skjedde tidligere i år er jeg livredd for å håpe, men det er så vanskelig å tenke på noe annet når jeg ellers ikke går over forventet mensstart med mer enn én dag. Jeg har ikke hatt noe stress nå eller annet som burde påvirke syklusen, og sist gang hadde jeg heller ingen symptomer på graviditet og reagerte ikke før mens ikke kom.

Det jeg lurer på (bortsett fra det åpenbare),er om murringen jeg nå kjenner kan komme pga jeg mistet før? Altså at man ved graviditet etterpå kan ha mer smerter?

Dette hadde vært en perfekt julegave..

Anonymous poster hash: c1ef5...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Graviditet kan gi murringer. Kommende mens også.

Når du er 4 dager over tiden, og uansett bygger forhåpninger nå, synes jeg det er en god ide å teste i morgen :-) Blir det skuffelse blir den ikke mindre i morgen enn den blir hvis får mens om 1-3 dager vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å teste med morgenurin i morgen ja, så blir det i så fall å takle enten skuffelse eller glede.

Klarer ikke å gå flere dager uten å vite :-)

TS

Anonymous poster hash: c1ef5...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var positiv!! Har tatt to for å være sikker, den siste viste 2-3 uker på vei : -)

TS

Anonymous poster hash: c1ef5...358

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...