AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #41 Skrevet 3. desember 2014 jeg tok silikon for mange år siden, først og fremst fordi jeg syntes puppene mine var for små. klart jeg ville ha oppmerksomhet fra menn også, men det var ikke hovedgrunnen til at jeg gjorde det. jeg synes du har fine pupper og at du bør tenke deg godt om før du gjør det Anonymous poster hash: ee4ff...1ff
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #42 Skrevet 3. desember 2014 Wow, synes alle her de var små? Mine er enda mindre, føler meg litt dårlig nå ja, er sikkert jeg som burde ta silikon.. Anonymous poster hash: 36b90...ebf Kjære deg,man tar ikke Silicon for å bli bedre likt av menn !!! Man er seg selv og blir likt for den man er.Store eller små pupper betyr ingen verdens ting :-) Det viktigste er att DU er fornød med deg selv :-) uten å tenke på hva andre synes. Anonymous poster hash: 0c939...5dc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #43 Skrevet 3. desember 2014 Hadde aldri trodd jeg skulle få så mange hyggelige og positive kommentarer Kanskje jeg har et litt forvridd syn på min egen kropp.. Skal prøve å ta det til meg. Takk for støttende ord TS Anonymous poster hash: c1754...ba2 2
Tibbie Skrevet 4. desember 2014 #44 Skrevet 4. desember 2014 Små pupper, men som du selv sier, så er det ingen krise når man er slank Da ser det naturlig og pent ut. Jeg synes du har fine pupper, TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå