AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Jeg har veldig små pupper, og det er egentlig greit nok siden jeg er ganske liten og tynn, men problemet er at jeg har litt store aoraeler i forhold til bryststørrelsen. Synes heller ikke formen på brystene mine er så fine (de er litt mer dråpeformede enn runde), men tenker at det kanskje hadde blitt bedre om de var litt større. Vil helst ikke operere meg fordi jeg er redd for komplikasjoner osv osv.Lurer vel egentlig på om en mann kan tenne på dem og digge kroppen min med disse puppene? Eller bør jeg ta silikon for at en mann skal like både meg og puppene mine? På forhånd, takk for svar www.kosmedics.se/businesses/fore_1978485526.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore_1978485526.jpgwww.kosmedics.se/businesses/fore1_1559689942.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore1_1559689942.jpgwww.kosmedics.se/businesses/fore_1804619058.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore_1804619058.jpgEr klar over at de er små, men synes du de er greie/fine eller stygge? Mvh Jente, 21 Innlegget er redigert. - Avalon, mod Anonymous poster hash: c1754...ba2 Endret 3. desember 2014 av Avalon
Gjest Hummels Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 De der var jo deilige! Ikke ødelegg de med noe falskhet. Ekte pupper er best. Både store og små 7
Timza Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Jeg liker de puppene, så ikke noe problem 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Fine puppene. De bør du bare glede deg over som de er. Anonymous poster hash: ebabb...ea9 3
Uredd Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Jeg har veldig små pupper, og det er egentlig greit nok siden jeg er ganske liten og tynn, men problemet er at jeg har litt store aoraeler i forhold til bryststørrelsen. Synes heller ikke formen på brystene mine er så fine (de er litt mer dråpeformede enn runde), men tenker at det kanskje hadde blitt bedre om de var litt større. Vil helst ikke operere meg fordi jeg er redd for komplikasjoner osv osv.Lurer vel egentlig på om en mann kan tenne på dem og digge kroppen min med disse puppene? Eller bør jeg ta silikon for at en mann skal like både meg og puppene mine? På forhånd, takk for svar www.kosmedics.se/businesses/fore_1978485526.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore_1978485526.jpgwww.kosmedics.se/businesses/fore1_1559689942.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore1_1559689942.jpgwww.kosmedics.se/businesses/fore_1804619058.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore_1804619058.jpgEr klar over at de er små, men synes du de er greie/fine eller stygge? Mvh Jente, 21Anonymous poster hash: c1754...ba2 Det er absolutt ingenting i veien med slike bryster. Det fins masse men som vil digge disse. Meg inkludert. Hold deg unna kniven. Endret 3. desember 2014 av Avalon 4
draug 75 Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Gud nåde meg! Nei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aldri i verden. De er jo helt perfekte. Nydelige. 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Er dette fisking etter komplimenter eller mener du at du har store areolaer..? Hvis du mener det - Du kan selvsagt ta silikon hvis du ønsker større bryster, men de du har nå er det ingenting i veien med. De er kjempefine, både form og brystvorter (som passer bra til brystene). Jeg er mer for korrigerende brystkirurgi, og det trenger du jo ikke. Synes det er skummelt at jenter med bryster som dine er usikre. Skummelt. Anonymous poster hash: 5964c...4f2 1
Gjest Verify Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Nei, ikke gjør det! Hør på de andre her! Kjempe fin størrelse. Ikke noe vits i å ta silikon her altså! Edit: Jeg har silikon og hadde ALDRI tatt det hvis jeg hadde hatt så store som dine. Du har fine pupper Dette er ikke meg, men hadde akkurat lik strl. før jeg tok silikon. Da ser du forskjellen på hvem som trenger brystforstørrelse:bit.ly/1ycaNtK]bit.ly/1ycaNtK bit.ly/1ycaNtK Endret 3. desember 2014 av Avalon
mijaa Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Ikke ta silikon for noen andre sin del, i alle fall! Det blir litt for dumt. Synes du hadde fine pupper jeg, TS!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 For det første: aldri gjennomfør en kosmetisk operasjon for andre sin del. Det skal komme fra deg selv. For det andre: du har helt alrighte pupper. Helt vanlige. Det er faktisk flere som foretrekker denne størrelsen, akkurat slik som det er mange som foretrekker store. Anonymous poster hash: 75d89...866
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 Ja det burde du. Anonymous poster hash: a898f...071
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #13 Skrevet 2. desember 2014 Nyyydelige pupper! Ikke gjør noe med dem! Anonymous poster hash: 14661...710 1
snurk Skrevet 2. desember 2014 #14 Skrevet 2. desember 2014 Ingenting galt med brystene dine, synes ikke du burde legge deg under kniven, Naturlige bryster er absolutt finest! Jeg har litt mindre bryster enn deg og når jeg var på din alder var jeg besatt av tanken på å forstørre. Etter hvert som jeg begynte å komme opp i 20-årene falt tanken om silikon gradvis vekk og jeg er i dag veldig glad for at jeg ikke la inn silikon.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #15 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Nei, ikke gjør det! Hør på de andre her! Kjempe fin størrelse. Ikke noe vits i å ta silikon her altså! Edit: Jeg har silikon og hadde ALDRI tatt det hvis jeg hadde hatt så store som dine. Du har fine pupper Dette er ikke meg, men hadde akkurat lik strl. før jeg tok silikon. Da ser du forskjellen på hvem som trenger brystforstørrelse:bit.ly/1ycaNtK bit.ly/1ycaNtKSamme her. Jeg har silikon og hadde slik som bildet du linker. Helt blåst å vurdere silikon når man har så fine pupper som TS.Anonymous poster hash: 75107...1da Endret 3. desember 2014 av Avalon
Gjest Strandet Skrevet 2. desember 2014 #16 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Jeg tenker det kan være greit å ha det klart for seg om det er både damer og menn en ønsker å eventuelt gjøre seg til, for å si det sånn. Kan ikke glemme noe jeg hørte et sted, om at damer sminka seg sånn for å se bedre ut overfor andre damer (en påstand riktignok). Jeg tror jeg tar en titt på bildene en gang til. Endret 2. desember 2014 av Strandet
Frisørdama Skrevet 2. desember 2014 #17 Skrevet 2. desember 2014 First of all; ingen "burde" ta silikon, man kan hvis man har lyst for sin egen del. Jeg synes ikke du behøver det
Gjest Coolaid Skrevet 2. desember 2014 #18 Skrevet 2. desember 2014 Du er kjempeflott, tror ikke akkurat du har problemer på puppeavdelingen om man skal si det sånn... ! Du vet innerst inne at det er tøysete å ødelegge dette. Usikkerheten din er bare forbigående. Hold fast på tanken om at du egentlig ikke vil dette. Ikke føkk med kjærligheten.... du skjønner...
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #19 Skrevet 2. desember 2014 Flotte de, litt liten men flotte fordi om. Du har ingenting å bekymre deg for. Anonymous poster hash: 37f4e...c1c
skyflakes Skrevet 2. desember 2014 #20 Skrevet 2. desember 2014 Aldri i verden om du skal ta silikon basert på hva andre mener. Du må lære deg å elske din egen kropp, som forøvrig er helt vanlig. Ingen unaturlig store areolaer eller uvanlig små bryster.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå