Gå til innhold

Bør jeg ta silikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har veldig små pupper, og det er egentlig greit nok siden jeg er ganske liten og tynn, men problemet er at jeg har litt store aoraeler i forhold til bryststørrelsen. Synes heller ikke formen på brystene mine er så fine (de er litt mer dråpeformede enn runde), men tenker at det kanskje hadde blitt bedre om de var litt større. Vil helst ikke operere meg fordi jeg er redd for komplikasjoner osv osv.

Lurer vel egentlig på om en mann kan tenne på dem og digge kroppen min med disse puppene? Eller bør jeg ta silikon for at en mann skal like både meg og puppene mine?

På forhånd, takk for svar :)

www.kosmedics.se/businesses/fore_1978485526.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore_1978485526.jpg

www.kosmedics.se/businesses/fore1_1559689942.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore1_1559689942.jpg

www.kosmedics.se/businesses/fore_1804619058.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore_1804619058.jpg

Er klar over at de er små, men synes du de er greie/fine eller stygge?

Mvh Jente, 21

Anonymous poster hash: c1754...ba2

Dem bildene var søte :-) Hadde LETT falt for dem :-) Ikke tenk på Silicon for å tillfredstille en mann !!!!!!!!! Prøv heller å få bedre selvbilde :-) Er nok der det ligger hos dem fleste jenter :-) For å være helt konkret : hadde jeg falt for en jente for så å oppdage att hu hadde Silicon........ja da hadde jeg blitt skuffa.EKTE er best uannsett :-) Klem Morten Endret av Avalon
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dem bildene var søte :-) Hadde LETT falt for dem :-) Ikke tenk på Silicon for å tillfredstille en mann !!!!!!!!! Prøv heller å få bedre selvbilde :-) Er nok der det ligger hos dem fleste jenter :-) For å være helt konkret : hadde jeg falt for en jente for så å oppdage att hu hadde Silicon........ja da hadde jeg blitt skuffa.EKTE er best uannsett :-) Klem Morten

Så du er en mann ja. Tenkte meg det ja.:)

Anonymous poster hash: c4a87...c50

• Liker 3
Skrevet

Flott kropp med flotte pupper! :-)

(Kjøp undertøy på change eller andre rene undertøysbutikker. Jeg har ganske like pupper, men synes de virker mindre av billig-bher)

Anonymous poster hash: b1bbb...44b

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Det du bør gjøre er å beholde de slik de er. Stappe silikon inn i pupper som ser slik ut er ikke annet en ren galskap.

Skrevet

Jeg har silikon, og var helt flat. Hadde jeg hatt ditt utgangspunkt hadde jeg ALDRI gjort det. Så neineinei! Det burde du IKKE :)

- Jente 21

Anonymous poster hash: 0331a...5a6
Skrevet

Wow, synes alle her de var små? Mine er enda mindre, føler meg litt dårlig nå ja, er sikkert jeg som burde ta silikon..

Anonymous poster hash: 36b90...ebf
Skrevet

Aldri i verden! Flotte pupper :) Men hva er aoraeler? :S

Anonymous poster hash: c2b8a...4f7
Skrevet

Om du bør ta silikon for at en mann skal like deg? Eh.. NEI.

Anonymous poster hash: d539d...952
Gjest brutal_mann
Skrevet

Wow, synes alle her de var små? Mine er enda mindre, føler meg litt dårlig nå ja, er sikkert jeg som burde ta silikon..

Nei, alle syntes de puppeneTS lenket til var digge :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Aldri i verden! Flotte pupper :) Men hva er aoraeler? :S

den brune pigmenterte ringen ;)

Skrevet

den brune pigmenterte ringen ;)

Hahaha, jadda. Glad jeg tok dette som anynom :rodme: Takk for svar :)

Skrevet

Hva er det med dere jenter og ts med pupper? Er ikke puppene som betyr noe på kroppen. Det er først og fremst fitta som er gjev.

Anonymous poster hash: a5a8a...49e
Skrevet (endret)

Jeg har veldig små pupper, og det er egentlig greit nok siden jeg er ganske liten og tynn, men problemet er at jeg har litt store aoraeler i forhold til bryststørrelsen. Synes heller ikke formen på brystene mine er så fine (de er litt mer dråpeformede enn runde), men tenker at det kanskje hadde blitt bedre om de var litt større. Vil helst ikke operere meg fordi jeg er redd for komplikasjoner osv osv.

Lurer vel egentlig på om en mann kan tenne på dem og digge kroppen min med disse puppene? Eller bør jeg ta silikon for at en mann skal like både meg og puppene mine?

På forhånd, takk for svar :)

www.kosmedics.se/businesses/fore_1978485526.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore_1978485526.jpg

www.kosmedics.se/businesses/fore1_1559689942.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore1_1559689942.jpg

www.kosmedics.se/businesses/fore_1804619058.jpg www.kosmedics.se/businesses/fore_1804619058.jpg

Er klar over at de er små, men synes du de er greie/fine eller stygge?

Mvh Jente, 21

Anonymous poster hash: c1754...ba2

ER DU GAL??? NEI FOR FA** LA de være i fred!!!

Jeg hadde blitt glad i deg enten du hadde så små at selv Vortfjerner hadde kunne tatt dem vekk. Eller om du hadde slått ihjel elefanter med dem.

Det du viser av Aura og personlighet overgår alt.

Og dine bryst er mer enn bra nok... Keep 'em and smile

Endret av Avalon
  • Liker 1
Skrevet

Er små pupper blitt et skjelsord?

Er man to meter lang så vil jeg kategorisere vedkomne som en høy person. Har man pupper som TS vil jeg kalle de små (og knallfine, siden det tydeligvis må spesifiseres). Små er ikke synonymt med stygt. Naturlige pupper er i de aller aller fleste tilfeller det fineste som fins.

Anonymous poster hash: 85c52...62c

• Liker 1
Skrevet

Ja, ta silikon.

Anonymous poster hash: 425f1...d24

Gjest Hummels
Skrevet

Tar du silikon så er du dum. Små ekte er deiligere enn store falske.
Skrevet

Du har flotte og faste bryster, synes jeg. Men det er du som skal være fornøyd med din kropp, ikke oss andre. Men husk at det er lettere å finne fine bher til "små bryster" (de var da ikke så små), og det er lettere å finne skjorter som passer både i livet og over puppene. Det siste har jeg måttet gi opp. :P

Skrevet

Ikke glem at jenter med større pupper får de styggeste puppene når de begynner å nærme seg 40 år. Da begynner nemlig puppene å sige nedover og transformeres mer og mer til hengepupper. For ikke å snakke om etter de har fått barn. Ikke særlig sexy...

Mens de som hadde små perky pupper vil fortsatt ha struttende pirrende pupper. Såkalte ungpikepupper. Husk på det ts!

Anonymous poster hash: a5a8a...49e

Skrevet

Innlegg er blitt redigert, husk at linker ikke skal være klikkbare.

- Avalon, mod

Skrevet

Så du er en mann ja. Tenkte meg det ja. :)

Anonymous poster hash: c4a87...c50

Mest sannsynligvis en gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...