Gå til innhold

Kjæresten min ønsker analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt her og vet det høres rart ut, men dama mi ønsker altså at vi skal ha analsex. Hun sier at det er spennende og har lyst til å prøve det ut. Jeg derimot er heller skeptisk til dette eksperimentet. Hvordan forteller jeg henne at dette er noe jeg ikke ønsker uten å såre følelser?



Anonymous poster hash: 479c5...22c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å si det som det er, på en pen måte så klart. Mannen min er også ivrig på den tanken og får blankt nei av meg;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig har jeg mere lyst til å stikke pikken min i en boks med peanøttsmør.



Anonymous poster hash: 479c5...22c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært en jente, så hadde du helt sikkert fått svar her om at "du burde prøve det for hans del" og at man ikke burde bare si nei. Uansett, helt ærlig, prøv det da vel. Misliker du det fortsatt, så forklar det. Si at du er skeptisk men er villig til å prøve for hennes del. Eventuelt putt et par fingre der om du absolutt ikke vil ha pikken i rumpa hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier at hun har hatt analsex med tidligere kjærester og at hun elsket det. Ønsker ikke skuffe henne heller men føler det er noe heslig og ekkelt over det.



Anonymous poster hash: 479c5...22c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man være villig til å prøve noe for en annen hvis man ikke vil? Vil man ikke av ukjente årsaker, så bør dét respekteres.

Anonymous poster hash: 7d28f...d57

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier at hun har hatt analsex med tidligere kjærester og at hun elsket det. Ønsker ikke skuffe henne heller men føler det er noe heslig og ekkelt over det.

Anonymous poster hash: 479c5...22c

Da foreslår jeg at du sier det til henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er en gutt her og vet det høres rart ut, men dama mi ønsker altså at vi skal ha analsex. Hun sier at det er spennende og har lyst til å prøve det ut. Jeg derimot er heller skeptisk til dette eksperimentet. Hvordan forteller jeg henne at dette er noe jeg ikke ønsker uten å såre følelser?

Anonymous poster hash: 479c5...22c

Du sier bare at du ikke er komfortabel med det. Vil du ikke så vil du ikke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dette en gang med min eks. Ble mye søl og sånt... synes ikke det var noe koselig og etter det har jeg ikke hatt noe lyst til å prøve heller.



Anonymous poster hash: 479c5...22c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært en jente, så hadde du helt sikkert fått svar her om at "du burde prøve det for hans del" og at man ikke burde bare si nei..

Da tror jeg ikke du kan ha lest mange tråder om emnet.

Anonymous poster hash: 97eb3...ac3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg ikke du kan ha lest mange tråder om emnet.

Anonymous poster hash: 97eb3...ac3

Er jo tråder om det hele tiden

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde dette en gang med min eks. Ble mye søl og sånt... synes ikke det var noe koselig og etter det har jeg ikke hatt noe lyst til å prøve heller.

Anonymous poster hash: 479c5...22c

Forståelig nok. Er nok en vei mange går etter et forsøk som har endt galt.

Du får stenge døra for nå og si at du ikke er interessert. Eventuelt få henne til å bevise ovenfor deg at hun takler en dildo i rumpa uten søl, så kanskje det kan være en annen opplevelse og en ny erfaring med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kamerater forteller meg at hvorfor ikke? Det er jo "deilig" å gjøre og visstnok, ja det føles ganske godt. Jeg mener allikevel at det ikke finnes noen betraktelig forskjell mellom det og vanlig sex. Hvorfor i alle dager skal hun gjøre det så komplisert og begynne å stille opp med disse anal snuskeriene? Jeg tror hun har lest for mye 50 shades eller noe sånt for en dag hun kom hjem var det ikke måte på. Håndjern, pisk og lærutstyr. Skjønner ikke bæret, jeg.



Anonymous poster hash: 479c5...22c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ikke prøvd, så det kan jo hende du liker det?

Ville prøvd, så vurdert det.



Anonymous poster hash: 76eb3...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har jo ikke prøvd, så det kan jo hende du liker det?

Ville prøvd, så vurdert det.

Anonymous poster hash: 76eb3...ad2

Har han ikke lyst på prøve så har han ikke lyst

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der siden av "analsex- problemet" hører vi sjelden.

Men den er høyst reell.

De fyrene som er mest "på" er de som ligger med flest kvinner. Det er derfor slike fyrer kvinner har mest erfaring med. Litt mer stillferdige og forsiktige fyrer stiller langt bak i køen og blir glemt.

Du skal selvfølgelig ikke pule henne i rompa hvis du ikke vil det. Like lite som det motsatte skal finne sted. Ikke skal du begynne å rote med pisker og håndjern heller. Du har bare en person å ta vare på, det er deg sjøl.

Jeg sjøl var en gang litt avventende til analsex, og vet at kvinner som vil ha det, ikke blir lenge med en fyr som ikke gjør det. Jeg var ikke fremmed for tanken, men jeg trengte liksom litt modning. Jeg forstår at for deg er det annerledes. Trøst deg med at det er mengder av kvinner som er helt fremmed for tanken på analsex også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

Nå har ikke jeg peil på sånt, men vil bare påpeke at det er neppe meninga at man bare skal stappe saken inn i en kompost dynge.

Ser nesten morsomt ut på film, men de har sikkert gjort noen forberedelser som gjør at det ser enkelt og greit ut på film. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Jeg tenker at det er vanlig å være skeptisk og kritisk til noe nytt, og spesielt når det gjelder analsex så blir det fortalt om de uheldige hendelsene, alt sølet o.l. Er det helt utelukket for deg å prøve? Det du eventuelt kan gjøre er å lese litt på nettet, finne ut litt mer, ikke bare les på det negative som blir sagt. Finner du ut at dette er noe som kan tenne deg, så kan du jo evt prøve med henne. Hvis du etter en del research bare får forsterket de tankene du hadde om det fra før, forklarer du det til henne og lar være å prøve.

Endret av daisydaisy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...