Gå til innhold

Kjæresten min ønsker analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen kan tvinges til å gjøre ting de ikke har lyst til. Blir de såret så får de bare bli det, tenker nå jeg. Når det er sagt, så synes jeg man bør strekke seg litt for å oppfylle drømmene til partneren sin. Selv om man i utgangspunktet ikke har fantasert om en ting selv, betyr jo ikke at det ikke kan være ok å gjøre det. Selv nektet jeg å ha analsex når mannen min ymtet frempå. Han respekterte dette fra første stund, og maste ikke mer om det, annet enn litt humoristiske innslag i ny og ne. Etter hvert modnet det hos meg, og en kveld foreslå jeg det til han. Han ble jo nærmest sjokkert, men samtidig veldig glad. Etter det har vi analsex nå og da. Ikke veldig ofte, men kanskje et par ganger i måneden når stemningen er ekstra god :) For meg er faktisk det å se nytelsen til min mann, bedre enn min egen orgasme, og da prøver jeg å strekke meg så langt jeg kan, så lenge det er innafor mine egne grenser. Anonymous poster hash: 42172...f94

Nyter du denne sexen da? Er det noe som irriterer meg så er det jenter som "strekker seg til" for kjæresten og går med på ting de egentlig ikke vil. Jeg har selv vært en av dem før i tiden og aldri i verden om jeg gjør det igjen. Nå slipper jeg også å bekymre meg for at jeg svekker lukkemuskelen min osv pga analsex. Rumpen min er fredet! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 0a051...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...