Tullehøna Skrevet 9. desember 2014 #41 Skrevet 9. desember 2014 Gikk det over? Altså det at angsten ble verre? Anonymous poster hash: c073c...2d2 Nei det vedvarte for meg.. Hadde ikke et liv før jeg skifta antideperessiva. Bruker venlafaksin nå
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #42 Skrevet 10. desember 2014 Nei det vedvarte for meg.. Hadde ikke et liv før jeg skifta antideperessiva. Bruker venlafaksin nå Venlafaksin er det samme som Efexor er det ikke? Mener å huske jeg har prøvd den en gang for 10 år siden.. kan ikke huske om det hjalp eller ikke, men er nok den jeg kommer til å prøve om det ikke funker med Cipralex. Anonymous poster hash: c073c...2d2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #43 Skrevet 30. august 2017 Hei, jeg har nettopp begynt på Cipralex (eller, den heter escitalopram actavis). Jeg har store problemer med å urinere. Kjenner ikke at jeg er tissetrengt, og det tar lang tid før noe kommer ut. Hadde dere det sånn og? Anonymkode: 71941...15a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #44 Skrevet 30. august 2017 Jeg fikk heftige selvmordstanker på Cipralex, skadet meg selv (har så mye arr etter den perioden at jeg ikke tør vise meg uten genser). Havnet i psykose også. Og jeg gikk opp i vekt. Aldri igjen. Anonymkode: ca78b...411
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #45 Skrevet 30. august 2017 Gikk opp i vekt. Stor apetitt uten en ende. Munntørrhet som første til 2 hull. Mareritt og rare drømmer som ødela nattesøvnen. Kvalm og hodepine av og på hele tiden. Rastløs og kribling i kroppen. Slet også med nattesvette, våknet opp og var dynket i svette. Skjedde ofte, verken had det før eller etter jeg begynte på tablettene. Jeg ble ikke bedre for fem flate øre. Ble verre med tanke på alle bivirkningene. Prøvd 2 ganger i 3 år til sammen. Siste gangen endte opp i en akutt psykose med selvmordstanker. Det er min personlige erfaring, andre har en annen. Aldri mer for min del. Anonymkode: a5e2d...7b5
Solivagant Skrevet 30. august 2017 #46 Skrevet 30. august 2017 Munntørrhet, vektoppgang, hårtap.. tror det er det jeg har hatt av bivirkninger. Kvalm de to første ukene, men det gikk over. Hjalp veldig på angsten, helt til jeg skulle slutte.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #47 Skrevet 30. august 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har nettopp begynt på Cipralex (eller, den heter escitalopram actavis). Jeg har store problemer med å urinere. Kjenner ikke at jeg er tissetrengt, og det tar lang tid før noe kommer ut. Hadde dere det sånn og? Anonymkode: 71941...15a Nei, jeg hadde det ikke sånn. Men det står som bivirkning. Anonymkode: 5486a...3da
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #48 Skrevet 30. august 2017 Oi, gammel tråd, har vært mange tråder om cirpalex. Men ja, følelser forsvant- både positive og negative. De har ikke kommet tilbake etter at jeg sluttet på pillene. Sliter med fatigue, mistet interesse for aktiviteter og mennesker. Blitt mer kynisk og drittsekk. Fungerte i jobb før pillene, nå er jeg på aap 100%. Føler meg mye syk og legen finner ingenting. Anonymkode: abdcd...fd2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #49 Skrevet 31. august 2017 Jeg snakket med legesenteret idag, legen min var ikke der. Men jeg har knapt nok gått på do siden igår, så jeg tørr ikke mer. Legen sa at hvis jeg fikk store bivirkninger så var det andre medisiner tilgjengelig. Og det med trøbbel med urinering var visst en sjelden bivirkning Anonymkode: 71941...15a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå