Gå til innhold

Flere som har ligget med noen som senere har vist seg å ha kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan håndterte dere situasjonen? Gjorde dere noe med det i ettertid?

Det er så klart uaktuelt å treffe mannen igjen eller holde noen form for kontakt, men jeg føler litt på det hele. Jeg liker ikke å ha vært deltakende i å gjøre dette mot kjæresten hans, selv om jeg ikke visste noe om det.

Anonymous poster hash: b4438...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er du som sitter der med den ekle følelsen nå og har det kjipt.

Det er han som har lurt deg og gjort noe stygt mot deg.

Hvis du vil, burde du nesten finne på en liten hevn for å ha lurt deg.

Men dog kunne du jo spurt på forhånd om han hadde dame? Går utifra at du bare trodde han var singel?



Anonymous poster hash: 86c51...194
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som sitter der med den ekle følelsen nå og har det kjipt. Det er han som har lurt deg og gjort noe stygt mot deg. Hvis du vil, burde du nesten finne på en liten hevn for å ha lurt deg.Men dog kunne du jo spurt på forhånd om han hadde dame? Går utifra at du bare trodde han var singel? Anonymous poster hash: 86c51...194

Vi hadde diskutert det men han løy.

Jaja, der røyk ab-en. Haha, sånr skjer. Prøver egentlig å ikke være så personlig her inne men det får stå til.

Endret av HeiHade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sa ifra til kjæresten hans. Anonymous poster hash: 0d40a...509

Det er så klart noe jeg vurderer frem og tilbake hele tiden, men jeg er vel ikke rett person til å avgjøre om det er best for henne å vite eller ikke? Aner ikke hvem hun er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så klart noe jeg vurderer frem og tilbake hele tiden, men jeg er vel ikke rett person til å avgjøre om det er best for henne å vite eller ikke? Aner ikke hvem hun er

Jeg kjente fyren ganske godt. Ikke damen hans, men fant ut at jeg ikke var den første han var utro med.

Og det skjedde flere ganger (han sa de hadde gjort det slutt og de var ikke i forhold på fb). Derfor valgte jeg å si noe. Forsåvidt tror jeg at jeg hadde gjort det uansett. Jeg ville visst det om det var meg. Så definitivt!

Anonymous poster hash: 0d40a...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så klart noe jeg vurderer frem og tilbake hele tiden, men jeg er vel ikke rett person til å avgjøre om det er best for henne å vite eller ikke? Aner ikke hvem hun er

Ikke gjør det, for din egen del. Du kan aldri vite hvordan han, eller hun, vil reagere. Det kan bli en negativ opplevelse for deg, du kan få skylden, og få gjennomgå et helvete.

Det tryggeste er å bare glemme fyren og gå videre.

Anonymous poster hash: 4ca75...18d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente fyren ganske godt. Ikke damen hans, men fant ut at jeg ikke var den første han var utro med.

Og det skjedde flere ganger (han sa de hadde gjort det slutt og de var ikke i forhold på fb). Derfor valgte jeg å si noe. Forsåvidt tror jeg at jeg hadde gjort det uansett. Jeg ville visst det om det var meg. Så definitivt!

Anonymous poster hash: 0d40a...509

Det kan jeg forstå. Jeg er fortsatt veldig i tvil, da..

Ikke gjør det, for din egen del. Du kan aldri vite hvordan han, eller hun, vil reagere. Det kan bli en negativ opplevelse for deg, du kan få skylden, og få gjennomgå et helvete.

Det tryggeste er å bare glemme fyren og gå videre.

Anonymous poster hash: 4ca75...18d

Dette er vel mest det jeg tenker akkurat nå. Jeg vet ikke om hun er åpen for muligheten en gang, og da er jo sjansen der for at hun bare vil reagere med å bli rasende på meg og ikke tro meg/ikke innrømme at hun tror meg. Og jeg ønsker ikke bli dratt inn i noe mer og bli skjelt ut av en av dem for at jeg la meg borti det. Jeg ønsket ikke bli med i noe trekantdrama, for hadde jeg visst om dette hadde jeg jo holdt meg langt unna fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært borti den situasjonen.

Valgte å holde meg vekk fra ham etter at jeg fikk vite at han hadde kjæreste. At han var utro fikk være hans problem, men jeg ville ikke ha mer med det å gjøre. Jeg ville ikke kunnet stolt på ham, siden han på en og samme gang var uærlig mot både meg og kjæresten sin gjennom utroskapen. Han forsøkte å kontakte meg noen ganger, men det ville ikke vært bra for meg å holde kontakten, så jeg responderte ikke.

Å kontakte kjæresten hans ville jeg ikke, av samme grunner som nevnt av andre her.

Anonymous poster hash: 17730...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borti den situasjonen, ja. Jeg hadde med meg en fyr hjem som fortalte meg at han ikke kunne bli lenge, fordi mora (!) hans var veldig av den bekymrede typen. Burde jo visst allerede da at han refererte til dama si, men jeg var ganske beruset og ville egentlig bare få meg et ligg. Dagen etter finner jeg ut at han har dame, og hun fant visst ut av dette fordi en kompis av han hadde sett at han ble med meg hjem. Kompisen prøvde for øvrig aldri å kontakte fyren, eller ta tak i meg før vi dro hjem til meg (han hadde hatt tid til det).

Fikk jo masse pes av dama hans i ettertid, og hun beskyldte meg for det ene og det andre. Som f.eks at jeg var den onde av de to, og at jeg burde få svi for å ha ligget med en opptatt mann, og at jeg skulle holde meg unna gubben hennes. EH, JA, jeg vil aldri ha noe med han å gjøre igjen. Om hun bare kunne få det inn i hodet sitt at jeg ikke visste om henne da jeg lå med han...

Men det er jo lettere sagt enn gjort, for hun beskyldte meg også for at jeg var besatt av henne og kjæresten hennes, og at hun følte seg forfulgt av meg (!) Ble rimelig satt ut av hele greia, og prøver fremdeles å glemme hele hendelsen.



Anonymous poster hash: cea07...3e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har skjedd flere ganger. Har reagert litt forskjellig. Enten blitt veldig sjokkert eller ganske sint på han. Har aldri ikke sladret til henne, har ikke følt at det var noe å tjene på det. Ellers ville jeg helst foretrukket å bli fortalt det om det samme skjedde med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også tilføye: ALDRI involver dere i et sånt trekantdrama. Aldri fortell dama om det, for det vil bare gjøre ting vondt verre (for både deg og henne). Og DUMP fyren så fort du eventuelt finner ut at han har/hadde dame på tidspunktet det skjedde.

Og husk at det ikke er din feil. Det er hans, for når han velger å være utro, så er det han og han alene. Jeg kan forstå at man føler på det at mannen har vært utro med deg, men om du ikke visste om at han var det, så please ikke føl skyldfølelse! Da er det han som skal ta fullt ansvar for hans handlinger. Ikke du.



Anonymous poster hash: cea07...3e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er dumt å ikke fortelle det til dama, da har jo han "vunnet" på en måte.

Det eneste han tenker, når dere ikke sladrer til dama, er "WINNING!!!" (som en utro fyr jeg kjenner en gang sa om sine erobringer)

Vil dere at han skal tenke det??

Det går an å sladre til dama på en mer nøytral måte. Hvis man har beviser (meldinger han har sendt) f.eks. Eller får en annen anonym person til å kontakte henne.
Da har man iallefall sådd tvil i henne, og fyren får litt straff for å være en overlegen løgner.



Anonymous poster hash: 86c51...194
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt å ikke fortelle det til dama, da har jo han "vunnet" på en måte.

Det eneste han tenker, når dere ikke sladrer til dama, er "WINNING!!!" (som en utro fyr jeg kjenner en gang sa om sine erobringer)

Vil dere at han skal tenke det??

Det går an å sladre til dama på en mer nøytral måte. Hvis man har beviser (meldinger han har sendt) f.eks. Eller får en annen anonym person til å kontakte henne.

Da har man iallefall sådd tvil i henne, og fyren får litt straff for å være en overlegen løgner.

Anonymous poster hash: 86c51...194

Jeg skjønner tankegangen, men jeg er ikke så veldig opptatt av å vinne eller tape. Jeg ønsker å finne en løsning jeg er komfortabel med. Om han føler seg stor av å ha klart å ha sex med en kvinne mens han har kjæreste så tenker jeg bare at det er han fri til å gjøre. Jeg føler personlig at jeg vinner mer på å bli ferdig med saken slik at jeg kan gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt å ikke fortelle det til dama, da har jo han "vunnet" på en måte.

Det eneste han tenker, når dere ikke sladrer til dama, er "WINNING!!!" (som en utro fyr jeg kjenner en gang sa om sine erobringer)

Vil dere at han skal tenke det??

Det går an å sladre til dama på en mer nøytral måte. Hvis man har beviser (meldinger han har sendt) f.eks. Eller får en annen anonym person til å kontakte henne.

Da har man iallefall sådd tvil i henne, og fyren får litt straff for å være en overlegen løgner.

Anonymous poster hash: 86c51...194

Kanskje han var utro fordi kjæresten hans har vært det før han? Kanskje han har det jævlig i forholdet fordi hun mishandler han, eller noe slikt?

Trodde jeg leste at TS ikke visste hvem dama var eller hva situasjonen var. Mulig jeg tok feil, da, siden folk svarer på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje han var utro fordi kjæresten hans har vært det før han? Kanskje han har det jævlig i forholdet fordi hun mishandler han, eller noe slikt?

Trodde jeg leste at TS ikke visste hvem dama var eller hva situasjonen var. Mulig jeg tok feil, da, siden folk svarer på den måten.

Det stemmer. Jeg vet absolutt ingenting om denne kvinnen og hvordan forholdet deres er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Synes det er dumt å ikke fortelle det til dama, da har jo han "vunnet" på en måte.

Det eneste han tenker, når dere ikke sladrer til dama, er "WINNING!!!" (som en utro fyr jeg kjenner en gang sa om sine erobringer)

Vil dere at han skal tenke det??

Det går an å sladre til dama på en mer nøytral måte. Hvis man har beviser (meldinger han har sendt) f.eks. Eller får en annen anonym person til å kontakte henne.

Da har man iallefall sådd tvil i henne, og fyren får litt straff for å være en overlegen løgner.

Anonymous poster hash: 86c51...194

Vel, hva bryr det deg om han har vunnet eller ei? De aller fleste vil jo ikke ha noe å gjøre med en mann som viser seg å være utro, så hvorfor bry seg liksom. Dama vil nok finne ut av dette uansett, for om han føler han "kom seg unna" med det, så vil han kanskje gjøre det igjen.

Går selvfølgelig an å være anonym også, ja. Ser den. Men igjen - hva bryr det deg? :) Hva tjener du på det, annet enn at den utro grisen får straff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han var utro fordi kjæresten hans har vært det før han? Kanskje han har det jævlig i forholdet fordi hun mishandler han, eller noe slikt?

Nei, kanskje han bare er stolt av sine erobringer, da det faktisk finnes menn som liker å ha sex med et stort antall damer. Det er vel et naturlig instinkt hos menn, men mange klarer å undertrykke det i dagens parforhold.

Spesielt når de ikke kommer i trøbbel for det, fordi de andre damene sier ikke fra til kjæresten hans.

Anonymous poster hash: 86c51...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hva bryr det deg om han har vunnet eller ei? De aller fleste vil jo ikke ha noe å gjøre med en mann som viser seg å være utro, så hvorfor bry seg liksom. Dama vil nok finne ut av dette uansett, for om han føler han "kom seg unna" med det, så vil han kanskje gjøre det igjen.

Går selvfølgelig an å være anonym også, ja. Ser den. Men igjen - hva bryr det deg? :) Hva tjener du på det, annet enn at den utro grisen får straff?

At den utro grisen får straff. ;)

Det er litt som å spørre: "hvorfor gidder noen å gjøre bra ting her i verden, hvorfor bryr det dem."

Og hvis min kjæreste var utro ville jeg likt å vite det!!

Derfor tenker jeg at dama også ville likt å vite det. :) :)

Anonymous poster hash: 86c51...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...