Gå til innhold

bedre sex før forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forstår. Men slikt sier man ikke uansett. Da veileder man damen sin til måten man liker det på. Jeg har fått høre av de jeg har sugd inkl. min nåværende samboer at jeg åpnet en ny verden for de og at eksene ikke kunne sammenlignes, de kunne rett og slett ikke suge - da sa jeg klart i fra at ja men synd for deg, du må lære deg å si hva du liker - vanskelig for en dame å vite.

Jeg ser på mannen mens jeg suger så jeg ser på reaksjoner og hører på stønningen hva han liker, men er jo ikke alle damer som tenker på det; og da må mannfolka veilede :)

Stemmer det, og jeg har til gode å oppleve en direkte dårlig blowjob. Men det er jo uansett forskjeller, skulle tro noen var profesjonelle sugersker. Det blir litt som å sammelikne støvsugere. Ja, alle får jobben gjort på et vis, men de gode suger ekstra godt og kommer til i alle kriker og kroker :)

Anonymous poster hash: 89c51...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer det, og jeg har til gode å oppleve en direkte dårlig blowjob. Men det er jo uansett forskjeller, skulle tro noen var profesjonelle sugersker. Det blir litt som å sammelikne støvsugere. Ja, alle får jobben gjort på et vis, men de gode suger ekstra godt og kommer til i alle kriker og kroker :)

Anonymous poster hash: 89c51...948

Første gangen jeg sugde sa fyren til meg at han aldri hadde opplevd en så bra sugejobb før (altså menn kan jo juge på seg mye dritt for å få seg mer, men jeg så jo reaksjonen hans). Så det kan jo være at noen er "naturtalenter" på det. Jeg elsker å suge da, og vil gjøre det mest mulig på min samboer - det gjør meg skikkelig kåt, og det mener jeg faktisk ha mye med saken å gjøre. Gir du en blowjob bare fordi du føler du må, blir vel kanskje ikke blowjoben like bra. (kan jo være den blir det men).

Men er viktig å si f.eks "kan du suge slik, kan du bruke mer tunge, kan du også inkludere ballene, bruke hender mer/mindre" osv. :)

Endret av Lillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...