Gå til innhold

Misfornøyd med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun høres veldig rar ut.Om hun er ung,helt fersk og grønn og HETROFIL av legning,så burde hun i det minste være nysgjerrig på ditt kjønnsorgan,ønske å ta på det og kunne føle opphisselse ved erfaringen/synet av det.Hvis hun er NORMAL og hetrofil,vell og merke.

Slik var i hvertfall jeg som veldig ung,tenåring..,og første gang jeg så et mannlig kjønnsorgan og havnet i en intim situasjon..

Hun høres ikke helt normal ut,unormalt prippen og lider jo tydeligis av frykt for menn,eller kanskje hun er skadet av en veldig streng religiøs oppdragelse...Jenter har jo ikke lov å være annet en dydige og super prippne i den kristne religøse religion...Gud vet hvor mange menn og kvinner-som har fått ødelagt sitt kjønnsliv psykisk og fysisk,forde de ser på dette som syndig ekkel forbudt utfoldelse osv...

Kommer hun fra slike foreldre/et sånt hjem..så kan jeg skjønne prippenheten hennes...

Anonymous poster hash: 99b88...a1b

Da jeg var ung, heterofil og NORMAL synes jeg peniser var litt ekle og sæd likeså. Det var noe helt uvant for meg. Den så jo nesten grotesk ut. Men med årene kom erfaring, og nå synes jeg en penis kan se veldig fin ut, blir kåt av å se eller kjenne typens penis. De kan hende hun bare er nervøs og uerfaren, med litt tid så går det nok over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg hadde datet en fyr hadde nektet å ta på/gå ned på meg hadde jeg nok dumpet ham. Greit at man kan være usikker og sexen ikke er på topp før man lærer hverandre å kjenne. Men det høres veldig spesielt ut å ikke ville ta på deg, det er jo noe av det som etter min mening gjør sex gøy :) Må ærlig innrømme at jeg synes oralsex kan være tricky i starten, rett og slett fordi jeg synes det er litt vanskelig. Men om man ikke prøver går det seg i hvert fall ikke til.

Anonymous poster hash: b7895...7b4

Å ta på er en ting, men å gå ned på, whooooooa. Jeg syntes mus lukter for det meste likt hos de fleste, noen sterkere enn andre, men uansett liker jeg ikke lukten, og vet at det ikke alle som liker lukten av mus. Så det å dumpe noen fordi han ikke vil gå ned på deg er i hvert fall tullete. Jeg er bifil, og har sugd kukk, og prøvd å smake mus, prøvd flere ganger på det siste.

Når det gjelder menn så har jeg hatt ca 12, kontra ca 15 jenter/kvinner.

Har sugd alle mannfolka og slikket ca 7 av jentene, etter det var det stopp.

Jeg har kun hatt 1 dårlig tilfelle med mann, fyren kan ikke ha vasket seg skikkelig, det smakte bokstavlig talt tiss av tissen hans. Det er 1 av 12, kontra 7 jenter som ikke har luktet godt, og de luktet godt ellers, nydusjet osv.

Nei, jeg sier det rett ut, jeg liker ikke lukten. Merker det selv når jeg har fingret enn jente, og den lukten blir ikke borte med bare en håndvask, må flere til . Akkurat det kan jeg overleve, for jeg går ikke rundt og lukter på fingrene mine heller, og etter noen par omganger med håndvask så er lukten borte.

Som sagt, skjerpings til du som skrev dette innlegget.

Anonymous poster hash: 5037f...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta på er en ting, men å gå ned på, whooooooa. Jeg syntes mus lukter for det meste likt hos de fleste, noen sterkere enn andre, men uansett liker jeg ikke lukten, og vet at det ikke alle som liker lukten av mus. Så det å dumpe noen fordi han ikke vil gå ned på deg er i hvert fall tullete. Jeg er bifil, og har sugd kukk, og prøvd å smake mus, prøvd flere ganger på det siste.

Når det gjelder menn så har jeg hatt ca 12, kontra ca 15 jenter/kvinner.

Har sugd alle mannfolka og slikket ca 7 av jentene, etter det var det stopp.

Jeg har kun hatt 1 dårlig tilfelle med mann, fyren kan ikke ha vasket seg skikkelig, det smakte bokstavlig talt tiss av tissen hans. Det er 1 av 12, kontra 7 jenter som ikke har luktet godt, og de luktet godt ellers, nydusjet osv.

Nei, jeg sier det rett ut, jeg liker ikke lukten. Merker det selv når jeg har fingret enn jente, og den lukten blir ikke borte med bare en håndvask, må flere til . Akkurat det kan jeg overleve, for jeg går ikke rundt og lukter på fingrene mine heller, og etter noen par omganger med håndvask så er lukten borte.

Som sagt, skjerpings til du som skrev dette innlegget.

Anonymous poster hash: 5037f...f4c

Jeg hater å bli slikket, men hadde glatt dumpet en mann med din holdning. En mann som synes kvinnekjønn lukter vondt er ikke en mann for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har det samme problemet. Men det har gått fra fantastisk til elendig. Før var det variasjon og spennende. Nå er det skjeldent og monotont.

Er så himla oppgitt og kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...