Gå til innhold

Hvor finner jeg en jente som vil kun ha sex uten om byen?


Bergensstolthet

Anbefalte innlegg

Egentlig er jeg ikke så glad i bergenske jenter, føler de som ikke er fra storbyer har litt bedre verdier og moral altså "landet" . Dette gjelder hverdagslige saker og ting og synspunkter. Men dømmer aldri under en kam, alle er jo forskjellige og godt er det.

Men studenter holder seg ofte for seg selv eller blant andre studenter og går mye ut de også så er ikke alltid enkelt dette her.

Får vell ta det litt som det kommer og er jeg heldig så kanskje jeg møter en flott og grei jente som har lyst å treffe meg, eller kun for sex. For enten vil jeg ha en fast en jeg kan ha sex med eller en dame. Helst har jo jeg lyst på en dame, men jeg skjønner jo det at alle andre går rundt å knuller hele tiden så tenker vell så at jeg kommer jo ikke til å henge med en plass der hvis det går enda lengre tid.

Men er litt vanskelig når jeg selv er plassert og bor i byen å treffe noen fra landet. Men håper på det beste og så løser det vell seg tilslutt og jeg møter en fantastisk jente. ( lite sannsynlig) Men er da håp;)

Uhm, jeg er student og bor i Bergen. Det stemmer ikke at alle går rundt å knuller hele tiden. Det er en viss type mennesker det.

Synes du skal bestemme deg for hva du egentlig vil. Hvis du kun vil ha sex, så gå ut en gang da! Klarer du ikke å gå ut på byen en eneste gang hvis du kan få sex? Da kan du umulig ville det nok.

Er du interessert i å treffe ei jente for noe seriøst gjør du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uhm, jeg er student og bor i Bergen. Det stemmer ikke at alle går rundt å knuller hele tiden. Det er en viss type mennesker det.

Synes du skal bestemme deg for hva du egentlig vil. Hvis du kun vil ha sex, så gå ut en gang da! Klarer du ikke å gå ut på byen en eneste gang hvis du kan få sex? Da kan du umulig ville det nok.

Er du interessert i å treffe ei jente for noe seriøst gjør du det.

Vell ikke hele tiden da. Men jeg det virker jo som nesten alle jeg kjenner ligger rundt en 15-20 sexpartnere. Ikke at jeg bryr meg så voldsomt hva de driver med. Det er bare ikke meg da, jeg har jo bodd her selv i 23 år nå så vet litt hva som foregår men skal ikke dømme alle under en kam, er jo så mange forskjellige personer i bergen for tiden, og gøy er det.

Er vell heler kanskje en fast sexpartner jeg leter etter finner ikke det på byen akkurat, eller man kan jo men ikke helt meg da. Klart jeg kan gå på byen det gjør jeg i ny og ne men drikker veldig lite hvis jeg gjør det og går hjem tidlig. Selvsagt kan jeg også få meg noe hvis jeg virkelig ville sikkert. Men det virker jo veldig desperat og er bare ikke meg rett og slett. Har heler lyst å finne en jente en annen plass en byen. Har lyst det skal utvikle seg naturlig uten å måtte gå på byen og dra med jenter hjem og knulle også eventuelt kunne det utviklet seg mer eller ikke.

Er det så rart å ville finne en et annet sted på byen, jeg er ikke desperat men har nå behov jeg også.

Endret av Bergensstolthet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du ikke noen av venninnene dine som sier du er så kjekk og mandig om å spleise deg med noen av sine venninner? Blind-date liksom. Siden du selv sier at du trives bedre i forhold enn random ONS og ikke liker å gå ut på byen så virker det bedre å prøve å finne seg en kjæreste. Tinder kan også funke om du sier på profilen at du er ute etter kjæreste. Seriøst, det er mye useriøst på tinder, og mange menn der er kun ute etter sex, så om du virkelig er ute etter noe mer seriøst/prøve å finne kjæreste så vil du nok skille deg ut i mengden av menn, for å si det sånn.



Anonymous poster hash: 44241...60c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år er ikke så lenge å være singel.. spesielt ikke når du er 23 - var det det det stod? :P

Det du uansett skal huske på er at du aldri finner det du leter etter NÅR du leter etter det. Det du forventer å finne, dukker opp i en helt spesiell sammenheng som du aldri ville tenkt på selv, når du minst aner det.

Mitt forslag som gutt, er at du enkelt og greit chiller litt, gir litt faen og har det hyggelig og morsomt med venner, venninner og deg selv - uten kjæreste eller sexpartner. Det er når du klarer å roe deg ned fra kjæreste-stresset, at kjæresten du leter etter dukker opp allikevel.

Og tro meg - jeg VET hva du mener når du sier at alkohol og fest IKKE er så moro. Jeg akkurat lik selv, og har vært det i alle år.. Har virkelig så mye annet å bedrive tiden min med, enn å drikke meg snydens og løpe rundt å klype jenter i rompa, for å så å våkne opp fyllesyk med fyllenerver dagen etterpå.

Hang in there ;)



Anonymous poster hash: 9a0d3...51d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med posten over her! Jeg var sammens med ei jente i 4 år, dette i din alder. Så ble det slutt, og jeg som var vant til å være i forhold jeg ville egentli inn i et nytt igjen bare halvåret etterpå. Men da fant jeg ingen som var intressert eller hadde noen interesse for det samme som meg. Alle lå i øst og vest og bare fjaset!

Så bare ga jeg opp, fant tilbake tonen med gamle kompiser, fikk nye. Vi hadde det superkult med fifa turneringer, kjørte til utlandet på handle/fylleturer, jeg startet med idrett igjen.. Levde livet som om drømmedama aldri fantes!

Men det gikk ikke et halvår til før det dukket opp en vakker(både på innsiden og utsiden) jente på en fest jeg hadde i leiligheten min.

Det er nå tre år siden, og hun er min samboer idag.

Tror det jeg prøver å si er, fokuser på livet ditt, finn deg selv. Så finner en dame deg.

Anonymous poster hash: af203...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du ikke noen av venninnene dine som sier du er så kjekk og mandig om å spleise deg med noen av sine venninner? Blind-date liksom. Siden du selv sier at du trives bedre i forhold enn random ONS og ikke liker å gå ut på byen så virker det bedre å prøve å finne seg en kjæreste. Tinder kan også funke om du sier på profilen at du er ute etter kjæreste. Seriøst, det er mye useriøst på tinder, og mange menn der er kun ute etter sex, så om du virkelig er ute etter noe mer seriøst/prøve å finne kjæreste så vil du nok skille deg ut i mengden av menn, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 44241...60c

Fordi jeg kjenner alle veninnene deres og ser på de som venner og ikke sex partnere/forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...