Gå til innhold

Tissetrengt-følelse før orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en fyr nå, og vi har masse sex sammen, men jeg har aldri fått en vaginal orgasme. Aldri. Jeg kan stimulere meg selv til en klitorisorgasme, men den kjennes annerledes ut når jeg er med en mann. For eksempel, når jeg får orgasme alene, er de sterke og jeg kan komme rundt 4-5 ganger etter hverandre, og det er deilig. Men når jeg får klitorisorgasme med en mann, kjennes det helt annerledes ut! Orgasmen er mye kraftigere og jeg klarer 2 eller 3, men ikke 4-5 som når jeg er alene! Hvorfor?

En annen ting, er at i visse stillinger, så får jeg tissetrengt-følelse. Det er som om jeg må tisse, og kroppen anspenner seg litt. Hvorfor det? Må jeg tisse, eller er det sånn det føles før man får vaginal orgasme?

På forhånd takk for svar.



Anonymous poster hash: c71c5...ca9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, g-punktet ligger rett ved blæra, så når du får trykk der vil du også kjenne tisse-følelse. Har aldri fått vaginal orgasme selv, så kan ikke hjelpe deg så veldig der, men vet akkurat åssen følelse du mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer å ikke "holde igjen" den tissefølelsen, så vil du få en vaginal orgasme.

(så sant du ikke måtte tisse før dere startet da)

Jeg har hatt det et par ganger, og ja, det kan anbefales!



Anonymous poster hash: 09f6b...1eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer å ikke "holde igjen" den tissefølelsen, så vil du få en vaginal orgasme.

(så sant du ikke måtte tisse før dere startet da)

Jeg har hatt det et par ganger, og ja, det kan anbefales!

Anonymous poster hash: 09f6b...1eb

G-punktsorgasme mente jeg.

Anonymous poster hash: 09f6b...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får den akkurat samme følelsen selv. Presser jeg ut samtidig med følelsen squirter jeg. Får derimot ikke en orgasme av det, som er litt kjipt.

Men da kommer vesken fra sexhullet? :P

Anonymous poster hash: c71c5...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.11.2014 den 22.16):

Men da kommer vesken fra sexhullet? :P

Anonymous poster hash: c71c5...ca9

 

Endret av annebanane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater en fyr nå, og vi har masse sex sammen, men jeg har aldri fått en vaginal orgasme. Aldri. Jeg kan stimulere meg selv til en klitorisorgasme, men den kjennes annerledes ut når jeg er med en mann. For eksempel, når jeg får orgasme alene, er de sterke og jeg kan komme rundt 4-5 ganger etter hverandre, og det er deilig. Men når jeg får klitorisorgasme med en mann, kjennes det helt annerledes ut! Orgasmen er mye kraftigere og jeg klarer 2 eller 3, men ikke 4-5 som når jeg er alene! Hvorfor?

En annen ting, er at i visse stillinger, så får jeg tissetrengt-følelse. Det er som om jeg må tisse, og kroppen anspenner seg litt. Hvorfor det? Må jeg tisse, eller er det sånn det føles før man får vaginal orgasme?

På forhånd takk for svar.

Anonymous poster hash: c71c5...ca9

Hvis du har full blære-under sex...så er det nok mulig

Eller hvis du har tynn skjedevegg kanskje.

Nei kjenner aldri noen tissefølelse før orgasme.Kjenner bare at det er deilig...

Kan kjenne g-punktsområdet bli overfølsomt og "kile" av og til..men aldri noen følelse av at jeg må tisse.

I såfall tror jeg du må tømme blæra godt før du har sex...

løft gjerne bena litt opp under samleiet og stram muskulaturen din i bena samtidig.Det gir trykk/press på kjønnsorganene.Og du oppnår kanskje lettere orgasme slik...mens du konsentrerer deg om å bare nyte.

Men en ADVARSEL! Din første vaginale orgasme kan føles så kraftg/sterk at du mister kontrollen over deg selv,hvis den er skikkelig kraftig..Du kan få nesten følelsen av et epilepsi-anfall,forde du kan ikke kontrollere musklene dine under orgasme.Disse kan du miste kontroll på...Men ikke bli redd,om det skulle skje deg.Det er bare en kraftig vaginal orgasme.Den vil føles helt annerledes,enn noen annen orgasme du har opplevd før...Forhåpentligvis får du bare en mild vaginalorgasme,de første gangene.....

Anonymous poster hash: 1b0c9...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte det akkurat på samme måten før :-) Turde rett og slett ikke fortsette fordi jeg var helt sikker på att jeg kom t å tisse på meg :-) Fortalte det til typen og han bare sa : litt tiss tåler vi :-) Men det kom ingen tiss,fikk bare en SJUK orgasme hinsides alt annet jeg har opplevd.Jeg bokstavelig talt eksploderte og klorte typen til blods........:-O Uforglemmelig opplevelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte det akkurat på samme måten før :-) Turde rett og slett ikke fortsette fordi jeg var helt sikker på att jeg kom t å tisse på meg :-) Fortalte det til typen og han bare sa : litt tiss tåler vi :-) Men det kom ingen tiss,fikk bare en SJUK orgasme hinsides alt annet jeg har opplevd.Jeg bokstavelig talt eksploderte og klorte typen til blods........:-O Uforglemmelig opplevelse :-)

Åh... nå fikk jeg sykt lyst på vaginal orgasme! hahah :fnise:

Men hva gjorde du? Bare "lot du det gå"?

Blæra mi er alltid tom før jeg har sex, så det er ikke derfor jeg får den følelsen. Har alltid fått den følelsen om penisen treffer g-punktet. En gang prøvde jeg med vibrator som hadde sånn tupp på, altså jeg prøvde å oppnå vaginal orgasme for meg selv, men klarte det ikke. Kom meg aldri forbi den tissetrengt-følelsen... :(

Anonymous poster hash: c71c5...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tisset på meg under orgasme, så ja jeg kjenner til følelsen



Anonymous poster hash: cdd82...d48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig digg hvis dama kan squirte. Hvis dere har mye sex, kan det være en idé å spørre han om hva han synes om det. Kan tenkes han liker det! Som jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... nå fikk jeg sykt lyst på vaginal orgasme! hahah :fnise:

Men hva gjorde du? Bare "lot du det gå"?

Blæra mi er alltid tom før jeg har sex, så det er ikke derfor jeg får den følelsen. Har alltid fått den følelsen om penisen treffer g-punktet. En gang prøvde jeg med vibrator som hadde sånn tupp på, altså jeg prøvde å oppnå vaginal orgasme for meg selv, men klarte det ikke. Kom meg aldri forbi den tissetrengt-følelsen... :(

Anonymous poster hash: c71c5...ca9

Hahahaha,ja jeg bokstavelig talt BARE LOT DET GÅ :-) Skal ikke ha noen hemninger når det gjelder sex,ALT er tillat så bare "gi gass" og la det stå til.Om det virkelig skulle komme noen dråper så er det ikke sikkert typen merker det engang :-) Jeg har heller ikke klart vaginal orgasme med dildo :-( Bare med ekte pikk,hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...