Gå til innhold

Noen som er i et forhold med en mann og fantaserer om jentesex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er godt gift og har aldri fortalt mannen at jeg fantaserer om å ha sex med en annen kvinne. Lurer på om jeg kommer til å realisere fantasien noen gang. Hvordan finner man i tilfelle en jente som har lyst?

Noen som har prøvd? Hvordan var det og hvordan møttes dere?



Anonymous poster hash: 0da86...a96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Du har altså ikke luftet denne litt hemmelige fantasien for din mann ennå? Start der tenker jeg.

Dersom han ikke klikker i vinkel, noe han vel tvilsomt gjør, så leker dere to mer med fantasien din.

Har den muligheter for å inkludere din mann, eller er det kun deg og henne?

Dersom din mann liker tanken, med damenes nytelse i sentrum, så kan dere leke med tanken på å være tre etterhvert, og så starter den virkelige utfordringen, - nemlig å finne henne.

Jeg la en lenke til en annen bruker i går, men vet ikke om du leste den?

Jeg kan fint gi den til deg også, den er riktignok rettet mot par som er på jakt etter en slik sjeldenhet kalt 'unicorn', men rådene er meget gode og absolutt like gyldige her hjemme som i Statene.

Lenken

Om fantasien bare inkluderer deg og henne så finnes jo egne nettsider for homofile og lesbiske.

Husk å være ærlig, de fleste blir drittlei av henvendelser fra alt som kan krype og gå og som ikke har tenkt igjennom hva de har å tilby, eller som har falske profiler and you name it.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...