Gå til innhold

Hvordan er været hos deg nå?


LilleBille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

+21,6 i solveggen utenfor vinduet der den akkurat nå ikke er lengre. Fryktelig varmt i stua her. :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo. Sol. Det virker som Oslo er i en annen oase sammenlignet med resten av landet. Over ti år har jeg registrert at Oslo alltid er varmest og mest solrikt. Byen må geografisk ligge på en veldig heldig plass i forhold til vind og nedbør. Til å være såpass langt nord, er denne byen skånet for de virkelige værutfordringene. Og det er noe jeg elsker med byen. Sol og øl. Sol og kvinner. Sol og Corona. (To mexicanske ølvarianter, der altså)

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duskregn og 5 grader. Håper på litt skikkelig høljregn, det trengs så knuska tørt som det er ute nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, jukkapalme skrev:

Duskregn og 5 grader. Håper på litt skikkelig høljregn, det trengs så knuska tørt som det er ute nå. 

Signerer denne. Har ikke regnet på 7 uker, siden corona stengte alt mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GjestSiden2006 skrev:

Signerer denne. Har ikke regnet på 7 uker, siden corona stengte alt mulig.

Her regnet det litt på påskeaften, men det var stusselige greier og før det var det lenge siden sist. Skulle nesten tro Corona hadde stengt av regnet også :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

For litt over en uke siden tror jeg, så var det over 20 grader i skyggen. Nå legger snøen seg 😨

Jeg håper det går bra med blåbærblomstene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør! 😨 Død og pine! Heldigvis legger det seg ikke, håper ikke det gjør det senere i natt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...