Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Artig med alle disse som ønsker å ha slike "lidelser"

"Jeg er introvert". "Åh, jeg er høysensitiv". "Det er da ikke noe. Jeg har nemlig sosial angst". "Jeg slår dere alle. Jeg er deprimert" "Ingen ting å snakke om. Jeg er nemlig introvert OG deprimert"

And the list goes on and on.

Skjønner dere ikke hvor latterlig dette er? Skulle tro dere deltok i en konkurranse :laugh::laugh::laugh: .

Anonymous poster hash: ac37d...d4d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i mye av dette. Går åresvis mellom hver gang jeg møter et menneske jeg synes er interessant, de fleste på min alder er egoistiske, ureflekterte og kun opptatt av materielle ting. Har fire venner jeg har hatt i 20 år og trives godt med det, trenger ikke flere.

Merker at mange folk synes det er veldig truende når du ikke ønsker å bli kjent med de, da blir de nærmest desperate

Anonymous poster hash: 1fb38...ed2
  • Liker 1
Skrevet

Rart hvordan vi nordmenn hater selskaper kontra andre land.

Det er vel grunnen til at nordmenn stirrer alltid og aldri hilser?

Skrevet

Artig med alle disse som ønsker å ha slike "lidelser" "Jeg er introvert". "Åh, jeg er høysensitiv". "Det er da ikke noe. Jeg har nemlig sosial angst". "Jeg slår dere alle. Jeg er deprimert" "Ingen ting å snakke om. Jeg er nemlig introvert OG deprimert" And the list goes on and on. Skjønner dere ikke hvor latterlig dette er? Skulle tro dere deltok i en konkurranse :laugh::laugh::laugh: . Anonymous poster hash: ac37d...d4d

Tror du misforstår litt ;)

Anonymous poster hash: 2fd23...8b7

• Liker 3
Skrevet

Rart hvordan vi nordmenn hater selskaper kontra andre land.

Det er vel grunnen til at nordmenn stirrer alltid og aldri hilser?

Ja. Hvem vet, kanskje det er genetisk? Nordmenn er jo kjent for å være litt sære og folkesky.. Vi bor ikke like tett som andre i andre land heller.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Liker ikke selskaper, skyr dem som pesten. Pliktbursdager møter jeg opp i, og later som at jeg er i godt humør, til jeg kommer hjem og føler at jeg kastet bort en dag.

Må jeg ut og handle mat på dagtid, blir jeg så stressa at jeg nesten går i bakken av alle de masete folkene. De er overalt. Glaner, dytter, sniker i køene. De skal frem akkurat der du står, akkurat når du står der. Du er alltid i veien for folk. Og de er i veien for dem.

Jeg snakker ikke med fremmede i selskaper, sitter heller og ser dum ut :) jeg vil aller helst ikke være med "folk", det suger energien og livsgnisten ut av meg. Sånn har jeg alltid vært, mer eller mindre.

Noen påstår at mennesker er "flokkdyr" - vel det gjelder absolutt ikke meg!

Flere som er dritt lei av "folk"?

Beklager å måtte si det,men dette bunner mye i deg selv.

Det handler om selvfølelse,og å se at uansett så er du en av de du er lei :-)

Altså mennesker.

At du ikke takler store selskaper er en ting,-det kan bli for mye for mange som ikke er veldig sosiale og trives med å være sosial. De du er sliten av i dagliglivet,er speil hvor du ofte ser deg selv. Vi vet ikke hvem vi er uten noen å speile oss i. Det er umulig.

Men det er vel ingen krise? Du får gå "bakveier"og handle i butikker ved nyheter-tid. Da er det som regel ikke så mange andre i butikken.

Selfølgelig blir vi dritt lei alle mann iblant. Men du ser oftest det som er i deg selv.

Skrevet

Tror du misforstår litt ;)

Neh...ikke i det hele tatt.

Er slik det har blitt. Tenk på hvordan det kommer til å bli, slik som dette øker.

Skrevet

Jeg har det som deg TS, og mine aller beste venner og venninner er slik også...
Typisk ting vi sier hele tiden "Åhh..noen mennesker er så irriterende..."That's people for ya!"-som en kompis i England brukte å si :fnise:

Skrevet

Artig med alle disse som ønsker å ha slike "lidelser"

"Jeg er introvert". "Åh, jeg er høysensitiv". "Det er da ikke noe. Jeg har nemlig sosial angst". "Jeg slår dere alle. Jeg er deprimert" "Ingen ting å snakke om. Jeg er nemlig introvert OG deprimert"

And the list goes on and on.

Skjønner dere ikke hvor latterlig dette er? Skulle tro dere deltok i en konkurranse :laugh::laugh::laugh: .

Jeg er deprimert, introvert, høysensitiv, har sosial angst OG er allergisk mot mennesker!

(Eventuelt ingen av delene..)

Skrevet

Beklager å måtte si det,men dette bunner mye i deg selv.

Det handler om selvfølelse,og å se at uansett så er du en av de du er lei :-)

Altså mennesker.

At du ikke takler store selskaper er en ting,-det kan bli for mye for mange som ikke er veldig sosiale og trives med å være sosial. De du er sliten av i dagliglivet,er speil hvor du ofte ser deg selv. Vi vet ikke hvem vi er uten noen å speile oss i. Det er umulig.

Men det er vel ingen krise? Du får gå "bakveier"og handle i butikker ved nyheter-tid. Da er det som regel ikke så mange andre i butikken.

Selfølgelig blir vi dritt lei alle mann iblant. Men du ser oftest det som er i deg selv.

Nei, jeg tror ikke på det der. Men nettbutikker er en fin ting da :)

Skrevet

Jeg har det som deg TS, og mine aller beste venner og venninner er slik også...

Typisk ting vi sier hele tiden "Åhh..noen mennesker er så irriterende..."That's people for ya!"-som en kompis i England brukte å si :fnise:

Engelskmenn er kanskje litt like nordmenn sånn sett ;) kanskje?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...