Gå til innhold

Er 20 år i aldersforskjell drøyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det kommer det vell alltid til å være, tenker jeg. Men kanskje mine venner tar det bedre enn hans? Han kommer jo kanskje til å bli sett veldig ned på om han kommer med en 20 år gammel kjæreste eller?

Anonymous poster hash: 79c05...798

Hans eldre mannlige venner kommer til å bli sjalu...og mislike det såklart...er nok mange eldre menn som drømmer om noe ungt...men som ikke har mulighet til å ordne seg det...Disse blir selvsagt sjalu.

Men sånne venner er ingenting å bry seg om.De er ikke ekte venner.Ekte venner godtar det meste som er LOVLIG i hvertfall : )

Hans kvinnelige bekjentskaper blir sikkert også å rynke litt på nesa av det : )Men hvem bryr seg.Han er vell ikke interesert i dem likevell?

Nei folk må være tøffe nok til å stå for det de gjør.KULE folk-ser ingenting galt i aldersforskjell.

Mange kvinner har fetisj for eldre menn evt. kombinasjonen farsfigur /eldre menn.So what???Er jo det som gjør at de tenner på eldre menn.Forskjellene...er turnon : )

Samme med menn.De fleste menn har vell fetisj for yngre kvinner?Det er da noe alle vet allerede..

Hvis dere to har de riktige følelsene/tiltrekningen mot hverandre,helt naturlig.Så er jo forholdet liv laga.NB! Ingen forhold varer til døden skiller ad i dag.Så er bare å nyte nuet og den tiden man har...ingen har garantier for morgendagen.

Når det gjelder sex med eldre menn-så er det bedre å ha en pålitelig og stabil partner som er 20 år eldre,men behandler deg bra.

Enn en ung mann som er totalt uberegnelig,og ikke til å stole på...!

Da er jo valget enkelt.

Anonymous poster hash: 540fb...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! :blomst:

Jeg er så redd for at andre skal dømme meg og han siden jeg er ung og blond mens han er eldre og rik. Det er så sinnsykt klisje. Ja, vi tenkte vi skulle vente noen mnd for å se om det faktisk er verdt å fortelle familiene om det.

Anonymous poster hash: 79c05...798

Blonds have more fun : )Og mer godt : ) he he

Blonds dont care.They do I`t anyway : )

Kjør på.Du får det sikkert veldig godt sammen med han.

Hadde selv en eldre rik mann som ung,i masse år.Storkoste meg : ) Trygt og godt og ingen bekymringer.Godt sexliv også : )Alt topp : )

Led absolutt ingen nød.Men ble nok litt bortskjemt av han ja : )Det sliter jeg med den dag i dag.

Må nok finne meg en ny eldre rik mann.Er jo det jeg er vant til : )

Anonymous poster hash: 540fb...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...