Gå til innhold

Han har ingen ambisjoner, jeg er skuffet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede funnet min mann jeg, og en god utdannelse var noe av det han så etter også :) Krake søker make :P

Anonymous poster hash: 2cfea...bca

Isåfall er han et unntak, så der var du heldig.

Det stemmer ikke at gutter og jenter ser etter samme ting i en partner, nei. Om det blir slutt mellom deg og han kan du ha problemer med å finne en ny fyr som ser etter utdannelse i jenter.

Anonymous poster hash: d8abe...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isåfall er han et unntak, så der var du heldig.

Det stemmer ikke at gutter og jenter ser etter samme ting i en partner, nei. Om det blir slutt mellom deg og han kan du ha problemer med å finne en ny fyr som ser etter utdannelse i jenter.

Anonymous poster hash: d8abe...128

Jeg syntes han var heldig også jeg :P og i mitt miljø så syntes alle menn at en god utdannelse er viktig, ingen av mennen i min omgangskrets ville funnet seg en dame uten utdannelse, hade de gjort det ville det blitt sett ned på. Jeg har aldri hatt noe problem med å finne meg kjærester og alle kjærestene jeg har hatt har satt pris på at vi begge har en akademisk bakgrunn.

Jeg mener ikke at menn og kvinner ser etter det samme i en partner, men like barn leker nå best. Har man samme bakgrunn så macher man bedre.

Anonymous poster hash: 2cfea...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes han var heldig også jeg :P og i mitt miljø så syntes alle menn at en god utdannelse er viktig, ingen av mennen i min omgangskrets ville funnet seg en dame uten utdannelse, hade de gjort det ville det blitt sett ned på. Jeg har aldri hatt noe problem med å finne meg kjærester og alle kjærestene jeg har hatt har satt pris på at vi begge har en akademisk bakgrunn.

Jeg mener ikke at menn og kvinner ser etter det samme i en partner, men like barn leker nå best. Har man samme bakgrunn så macher man bedre.

Anonymous poster hash: 2cfea...bca

Vel, i mitt miljø har jeg kun menn med høyere utdannelse (siv.ing.) og ingen av dem bryr seg om det i det hele tatt i en kvinne. De blir absolutt ikke sett ned på for det heller.

Ble selv ditchet av en gutt med høyere utdannelse, til fordel for ei jente som bare hadde jobb etter vgs, men hun drev med samme idrett som ham.

Jeg har aldri blitt likt for min utdannelse eller sett noen andre jenter bli det, bortsett fra deg. -_-

Anonymous poster hash: d8abe...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...