Gå til innhold

Verdens! beste mamma sier det som det er: Oppdra ungene dine!


Sir Winston

Anbefalte innlegg

Denne fittemammaen for eksempel. Hvor har barnet utrykket fra? Hvorfor gjør ikke moren noe med det? Det er lett å ta et barn, vanskelig å ta en voksen.

Ja, det var jo litt av poenget til hun som jeg kaller Verdens Beste Mamma!

Og, det er ingen her som er interessert i å "ta" noen, slettes ikke barba.

Men, vi er noen som er leit PK-indoktrineringen av allverdens "eksperter" hvor foreldre fratas enhver form for autoritet.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, er jeg blitt verdens beste mor bare fordi jeg ikke har "drittunger"? Weeee. Får jeg premie? En plakett i det minste?

Det du får er gleden over å ha oppdratt ungene til å bli gode og fornuftige voksne, og - når den tiden kommer - gode foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ekte "fittemamma" hadde hatt hjerte til å sende ungene på dør, så uttrykker var kanskje ikke så galt. Jeg har lest i bloggen at hun også støtter FrP.

Hun burde heller ført en dialog med ungen og sagt at det er stygt å si ordet la det være med det. Barn er også mennesker og skal behandles med respekt.

Hilsen AP-velger.



Anonymous poster hash: 79dd1...61f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ekte "fittemamma" hadde hatt hjerte til å sende ungene på dør, så uttrykker var kanskje ikke så galt. Jeg har lest i bloggen at hun også støtter FrP.

Hun burde heller ført en dialog med ungen og sagt at det er stygt å si ordet la det være med det. Barn er også mennesker og skal behandles med respekt.

Hilsen AP-velger.

Anonymous poster hash: 79dd1...61f

Trolling? Much?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dama. Noe er galt i Norge i dag ... Mange barn lærer aldri grenser og konsekvenser. Heller ikke som voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...