Gå til innhold

hvorfor gidde å fortsette å sjekke damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er mitt tips til deg TS! Da jeg var yngre, var jeg snill gutt, som var litt beskjeden og forsiktig med jenter. Dette endret seg da jeg begynte å trene kampsport, og ble veldig god i dette. Trente mye på studio og selvtilitten skjøt skikkelig fart av å være den sterkeste og kuleste i guttegjengen. Tok masse tatoveringer, og litt soltimer i ny og ne. Viktig med et proteinrikt kosthold og lite karbo. Da skal du selvtilitten vokser fort og du får draget på damene. Vært litt "cocky" og selvsikker. Da kommer damene til å falle for deg. Vis at du ikke er en tøffel, men mere alfahann. Men husk å vær snill med damene, og gi de komplimenter.;)Anonymous poster hash: 0ca64...093

Hahaha.... det er akkurat slike typer jeg har holdt meg langt unna. Alle de der tingene er greit hver for seg, men samler du dem opp i denne graden, mistenker jeg vedkommende for å ikke være av de skarpeste, være halv eller helkriminell, eller bare ekstremt lett på tråden og konstant utro, spesielt om de alltid er nyklippede på håret. :fnise:

Til Ts : Drt kan faktisk tenkes at du bare kan henge rundt og se hva som skjer uten å være på sjekkern. Jeg falt for mannen i huset, fordi han var en laidback, smart og hyggelig fyr som ikke forsøkte å sjekke meg opp, så etter litt under et par års bekjentskap ble det oss. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får tro på bob marley, no women, no cry...hehe Anonymous poster hash: dcc29...417

du har misforstått låten. Mannen var jamaicaner og med denne dialekten betyr det at dama ikke skal gråte og han synger at hun skal tørke tårene sine, fordi det kommer til å gå bra til slutt. - Det siste bør du også tenke, Endret av absinthia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det enklere å snorte litt kokain og vise deg som en fyr med verdens beste selvtillit. Selvfølgelig ette ren tid vil hun oppdage det og du vil miste henne..

Anonymous poster hash: ad30e...e61

Hva er vitsen med fake selvtilitt gjennom dop? Er bare å skaffe seg selvtilitt gjennom å lykkes med trening og det å tørre å utfordre seg selv både sosialt og gjennom gode opplevelser.:)

Anonymous poster hash: 0ca64...093

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt tips til deg TS! Da jeg var yngre, var jeg snill gutt, som var litt beskjeden og forsiktig med jenter. Dette endret seg da jeg begynte å trene kampsport, og ble veldig god i dette. Trente mye på studio og selvtilitten skjøt skikkelig fart av å være den sterkeste og kuleste i guttegjengen. Tok masse tatoveringer, og litt soltimer i ny og ne. Viktig med et proteinrikt kosthold og lite karbo. Da skal du selvtilitten vokser fort og du får draget på damene. Vært litt "cocky" og selvsikker. Da kommer damene til å falle for deg. Vis at du ikke er en tøffel, men mere alfahann. Men husk å vær snill med damene, og gi de komplimenter. ;)

Anonymous poster hash: 0ca64...093

Det som er alfa hos andre dyr, er ikke nødvendigvis alfa hos mennesker (en intelligent art, der kultur, velferd, osv. står sentralt).

I evolusjonsbiologien snakker man om "langsinte", "juksemakere" og "tosker". Juksemakerne samarbeider ikke, men snylter på andres samarbeid. Toskene samarbeider alltid (og vil bli straffet av juksemarkerne). De langsinte samarbeider, men dersom de treffer på en juksemaker, vil de straffe den senere. Det er de langsinte som dominerer populasjonen og som i snitt sprer flest gener til kommende generasjoner, fordi det er en ESS (evolusjonært stabil strategi). Dersom vi overfører denne tankegangen til menn, vil de hensynsløse mennene bli straffet av kvinner de tidligere har utnyttet (det er selvfølgelig ingen fordel for hunnen å bli sittende alene igjen med barn, da hun ikke får hjelp av hannen til å fostre det).

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hvis man mangler de kvalitetene som mange damer tydeligvis verdsetter såpass høyt, som: høy sosial status, god utdannelse/bra jobb, mange venner og stor penis?

Hvis man ikke "har" alt dette, hvordan skal man da få motivasjon til å gidde å sjekke opp damer? Spesielt med tanke på at man allerede er helt elendig på det fra føra....

Anonymous poster hash: dcc29...417

Det er ikke alle som leter etter de samme kvalitetene du nevner heller. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om fyren hadde utdannelse eller ei. Så lenge han er reflektert.

Alle er forskjellige, og ser etter ulike ting.

Dessuten blir du ikke bedre til å sjekke, ved å stoppe å gjøre det? Det er jo trening det og, som alt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.... det er akkurat slike typer jeg har holdt meg langt unna. Alle de der tingene er greit hver for seg, men samler du dem opp i denne graden, mistenker jeg vedkommende for å ikke være av de skarpeste, være halv eller helkriminell, eller bare ekstremt lett på tråden og konstant utro, spesielt om de alltid er nyklippede på håret. :fnise:

Til Ts : Drt kan faktisk tenkes at du bare kan henge rundt og se hva som skjer uten å være på sjekkern. Jeg falt for mannen i huset, fordi han var en laidback, smart og hyggelig fyr som ikke forsøkte å sjekke meg opp, så etter litt under et par års bekjentskap ble det oss. :)

Hehe skal ærlig inrømme at jeg kanskje ikke er svigermors drøm akkurat.;) Men føler jeg har fått rast fra meg føler jeg, så nå venter jeg bare på ei dame som kan temme meg, hehe.:P

Anonymous poster hash: ec59f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

livet mitt kunne vært awesome hvis jeg bare hadde klart å skape litt interesse hos det motsatte kjønn(og andre mennesker for den slags skyld, for det vill jo økt min "sosiale status"). Har en dritt fet hobby derimot, som er min lidenskap

I følge en undersøkelse, så kan lykke måles i (blant annet)hvor mye kjærlighet man får(i mitt tilfelle via damer), hvor gode venner man har og sitt forhold til familie! Jeg scorer nok dårlig på alle tre områdene,= dårlig sosialt stilt = vanskelig å få "tro" på seg selv = vanskelig å sjekke damer.

Jeg får tro på bob marley, no women, no cry...hehe

Anonymous poster hash: dcc29...417

Men kanskje du begynner i feil ende? Man kan ikke skyte en bjørn før man har lært seg å jakte.

Jeg ser det på den måten: sosial status = mer popularitet = flere venner = flere interesserte. Men hva kommer før sosial status? Noe må være = sosial status. Det tror jeg er et godt liv. Ta meg som eksempel. Jeg ble mobbet fordi jeg var stygg hele barndommen. Var ingenting jeg ønsket mer enn en kjæreste. Dessverre var det ingen gutter som likte desperate, kjedelige og overvektige jenter som ikke likte sitt eget liv. Jeg lyste lav selvtillit og negative tanker, noe alle gutta merket.

Når jeg flyttet hjemmefra la jeg om kostholdet fullstendig og begynte å trene styrke. Det resulterte i et sunt og pent utseende. Det utseende blir bedre og bedre for hver dag som går. I tillegg var jeg lei av at folk anså meg som mindre smart. Tok opp igjen vgs. fag og kom inn på et veldig bra studie. Fikk interesse for å lese meg opp på alt og ingenting, slik at folk skulle endre sitt inntrykk av meg. Alt dette førte til høyere sosial status. Dessuten, jo mer jeg trivdes i mitt eget liv jo mindre desperat ble jeg etter kjæreste. Fikk bedre selvtillit og alle de negative tankene forsvant. Før klarte jeg ikke å sjekke opp noen. I dag kan jeg lene meg tilbake og avvise de som ikke passer meg. :trene:

Det viktigste for deg er å bli kvitt negative holdninger og tanker om deg som person. Du må fikse det som kan fikses. Tenk på denne måten: Verden er et urettferdig sted. Ingen i verden bryr seg om ditt liv. Den eneste som faktisk kan sørge for at ditt liv blir slik du ønsker, er deg selv. Når man godtar at dette er sant, hvorfor fortsette i samme spor som før?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader da ikke å sjekke opp damer! Bare å tåle å bli avvist! Kanskje sparer du penger til sexarbeider, også.

Forsøk deg på 100-200 stykker, uansett utseende. Alt fra sjarmerende, til totalt asshole. Det som funket for meg da jeg lærte meg å ONSe, det var å pugge masse negs. Neg-e dama som et lite helvete, sjekke opp andre, sjekke opp flere på en gang, stille dem fornærmende spm, virke litt desinteressert, ikke smile snilt eller søtt, men være litt selvforelsket, osv.

Men lurt er også å sjekke opp folk på høylys dag! Sjekke opp folk i butikken, sjekke opp damer som er eldre enn deg, ja, det gjør ikke deg noe med en kjappis med gift kjerring som du treffer på supern, til og med sjekke opp mødre foran ungen hun har hentet i barnehagen! La det bli en lek! Kos deg.

Nesten slik jeg også holdt på. Funker som faen.

Anonymous poster hash: f19b4...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hva med å jobbe noe for å få disse tingene du føler du mangler.

Mangler venner kan du få gjennom å bygge nettverk. Utdannelse kan du skaffe deg. Det er så og si gratis å studere i Norge. Sosial status er det litt verre med, men det er da ikke noe must. Stor penis er heller ikke noe must..

Altså, enten gjør man det som trengs eller så gjør man det ikke. Hjelper ikke å være tiltaksløs.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..glemte å kanskje legge til noe vesentlig, tror jeg nemlig jeg har litt sosial angst.

Godt eksempel på treningssenteret nå i sta(trener 4-5 ganger i uka, så ser sunn og frisk ut) hvor jeg kom i prat med en litt søt jente.

Men dessverre så kom angsten og usikkerheten krypende og jeg tviler på jeg gjorde noe godt inntrykk via kroppsspråket mitt....jævla irriterende å måtte ha det sånn, for jeg har ingen god grunn til det!! Har slitet litt med talefeil opp igjennom veksten og jeg tror det ødelegger for meg, selv det nesten er helt borte når jeg slapper helt av.



Anonymous poster hash: dcc29...417
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..glemte å kanskje legge til noe vesentlig, tror jeg nemlig jeg har litt sosial angst.

Godt eksempel på treningssenteret nå i sta(trener 4-5 ganger i uka, så ser sunn og frisk ut) hvor jeg kom i prat med en litt søt jente.

Men dessverre så kom angsten og usikkerheten krypende og jeg tviler på jeg gjorde noe godt inntrykk via kroppsspråket mitt....jævla irriterende å måtte ha det sånn, for jeg har ingen god grunn til det!! Har slitet litt med talefeil opp igjennom veksten og jeg tror det ødelegger for meg, selv det nesten er helt borte når jeg slapper helt av.

Anonymous poster hash: dcc29...417

Litt talefeil kan være sjarmerende det :)

Anonymous poster hash: 16856...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal gå inn for å forandre deg. Du er nok fin som du er. Jeg liker menn som ikke har behov for å stikke seg så veldig frem. Å være litt sjenert er bare sjarmerende. Han siste som jeg ble interessert i var slik, og veldig kjekk, men han likte dessverre ikke meg. Er fortsatt litt lei meg for det.



Anonymous poster hash: 3f381...6a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sjekker" aldri opp damer, da jeg liker å være meg selv. Jeg kan ikke være meg selv og samtidig "sjekke" opp damer. Jeg er en ærlig sjel, som liker å være meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke du skal gå inn for å forandre deg. Du er nok fin som du er. Jeg liker menn som ikke har behov for å stikke seg så veldig frem. Å være litt sjenert er bare sjarmerende. Han siste som jeg ble interessert i var slik, og veldig kjekk, men han likte dessverre ikke meg. Er fortsatt litt lei meg for det.

Anonymous poster hash: 3f381...6a0

jaja, da har jeg jo valget mellom å være evig singel eller å prøve å forandre meg. Tror jeg går for å prøve å forandre meg, selv om det er ekstremt vanskelig.

Dere kvinner er brutale hvis dere merker litt usikkerhet eller "dårlig" kroppspråk hos en mann, det skal dere ha. Men ikke missforstå, det er ikke deres feil, det ligger i deres natur pgr av diverse biologiske årsaker.

Jeg også digger selvtillit og kvinner som har dette, men jeg har også derimot litt "rom" for usikkerhet i starten, siden jeg vet at folk er forskjellige og at noen trenger litt mer tid til å slappe av i nye sosiale settinger. Problemet er at det alltid er en eller annen kar som enten er kjekkere og/eller kulere/mer populær en meg, enten når jeg er på skolen og studerer eller når jeg er på en fest.

Dessverre ikke ofte jeg får muligheten til å få til en date, men det har hent via nettdating via "ekstrem innsats" fra min side.Men selv da så har jeg ikke hatt særlig god suksess rate. Men men, det er vell dette man kaller "survival of the fittest", så man får vell bare godta sin egen skjebne...

Anonymous poster hash: dcc29...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sjekk opp damer. Det er visst trakassering har vi lært av flere videoklipp i media nå...



Anonymous poster hash: 2903c...4b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hvis man mangler de kvalitetene som mange damer tydeligvis verdsetter såpass høyt, som: høy sosial status, god utdannelse/bra jobb, mange venner og stor penis?

Hvis man ikke "har" alt dette, hvordan skal man da få motivasjon til å gidde å sjekke opp damer? Spesielt med tanke på at man allerede er helt elendig på det fra føra....

Anonymous poster hash: dcc29...417

Tja, skjer iallefall lite om man ikke prøver. Jeg mangler alt det der, har få nære venner (stort sett aktivitetsvenner), lavere universitetsgrad, smått tullete jobbsituasjon (to deltidsvikariater, leter etter noe skikkelig) og ganske middels penis, og på toppen av det er jeg ganske lav, og tynn som en strek. Sånn som du beskriver det kunne jeg like gjerne gitt opp med én gang. Klart, jeg er nok uinteressant for veldig mange, sånn er det bare.

Likevel, det finnes jo en håndfull kvinner som ikke bryr seg om disse tingene, eller kanskje tilmed liker menn som ser ut som en slags hårete alver, og fokuserer mer på hvordan vi kan ha det bra der vi er, nå, fremfor å fyke rett til langtidsøkonomi og drømmehusprosjektet. Mange er overfladiske og kjedelige, men absolutt ikke alle.

Til resten: Fyren har det åpenbart litt kjipt. Det er lov å ha det kjipt, og det er lov å uttrykke det. Tough love funker iblant, men ikke ofte, og spesielt ikke på mennesker som sliter følelsmessig. Bedre å vise forståelse, selv om enkelte uttalelser kan virke urimelige. Ensomhet er vanskelig å takle, uansett hva eller hvem som er skyld i den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig, men jeg vil råde til å gå etter alenemødre. Det er veldig lett å få mus fra disse, det kan jeg faktisk skrive under på! Jeg har ikke særlig sosial status, og er ikke særlig pen, men jeg får faktisk god tilgang på mus fra alenemødre. Det er litt synd at jeg ikke får mus fra en kvinne som ikke har presset ut en unge, men vet du hva, det er bedre enn ingenting! :) Du må bare stå på og jobbe hardt, du vil klare det, ikke mist motet! Og slik jeg har forstått det er det mange som har født som har trange mus, så dette kan du klare TS!

Anonymous poster hash: a0f45...b5a

Dette her er det desidert mest lavmål jeg har lest i hele mitt liv. Noe så patetisk, ynkelig og frekt..at det går an å være slik mot mennesker forstår jeg meg rett og slett ikke på.

Anonymous poster hash: 81e81...cee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hvis man mangler de kvalitetene som mange damer tydeligvis verdsetter såpass høyt, som: høy sosial status, god utdannelse/bra jobb, mange venner og stor penis?

Hvis man ikke "har" alt dette, hvordan skal man da få motivasjon til å gidde å sjekke opp damer? Spesielt med tanke på at man allerede er helt elendig på det fra føra....

Anonymous poster hash: dcc29...417

Du må endre måten du tenker på.

For det første vet ingen kvinner hvor stor kuk du har nå du sjekker dem.

For det andre verdsetter kvinner høg status, penger osv. hos menn fordi disse mennene drar med seg selvtillit fra andre deler av livet inn i sjekkingen, de lykkes på andre felter i livet og føler seg dermed tilpass.

Foruten det, i sjekking har sosioøkonomisk status ingen ting å si, ingen går rundt med skilt og sier jeg tjener 680 000 kr, jeg tjener 850 000 kroner jeg tjener 1,2 millioner kroner; det er slik at for det tredje: noen av de mest suksessfulle sjekkerne har ingen utdannelse, lever på strøjobber, trygd og forbrukslån og driter i alt, fordi de er gode nok for seg selv.

Du setter ikke pris på deg sjøl. Hvorfor skal du da vente at andre gjør det?

Endret av draug 75
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må endre måten du tenker på.

For det første vet ingen kvinner hvor stor kuk du har nå du sjekker dem.

For det andre verdsetter kvinner høg status, penger osv. hos menn fordi disse mennene drar med seg selvtillit fra andre deler av livet inn i sjekkingen, de lykkes på andre felter i livet og føler seg dermed tilpass.

Foruten det, i sjekking har sosioøkonomisk status ingen ting å si, ingen går rundt med skilt og sier jeg tjener 680 000 kr, jeg tjener 850 000 kroner jeg tjener 1,2 millioner kroner; det er slik at for det tredje: noen av de mest suksessfulle sjekkerne har ingen utdannelse, lever på strøjobber, trygd og forbrukslån og driter i alt, fordi de er gode nok for seg selv.

Du setter ikke pris på deg sjøl. Hvorfor skal du da vente at andre gjør det?

Dette er som regel synlig gjennom buksa. Jeg får alltid en pekepinn ved å kaste noen blikk i den retningen.

Anonymous poster hash: 325f3...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har man egentlig høy sosial status? Jeg har aldri brydd meg om slike ting, så legger ikke merke til hvem som har det eller ikke. Siden jeg ikke vet hvem som har det eller ikke valgte jeg å bli sammen med samboeren min ut i fra kjærlighet (noe de fleste gjør) og ikke ut i fra sånne taper-kriterier som dette.



Anonymous poster hash: b132a...f86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...