Gå til innhold

Hvor lenge orker dere single å gå uten sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1.Sjekk om du har minst en arm intakt 2. sjekk i nattbordskuffen om du har en dildo 3 om du ikke har er Komdomeriet rette sted for deg.Herregud så hjelpeløs du er.....

Igjen - sex er mer enn bare å skaffe seg en orgasme. Noen av oss har behov for mer kroppslig nærhet enn det en plastikkdings kan fremskaffe.

Herregud.... :rolleyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - sex er mer enn bare å skaffe seg en orgasme. Noen av oss har behov for mer kroppslig nærhet enn det en plastikkdings kan fremskaffe.

Herregud.... :rolleyes:

Signerer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Sjekk om du har minst en arm intakt 2. sjekk i nattbordskuffen om du har en dildo 3 om du ikke har er Komdomeriet rette sted for deg.Herregud så hjelpeløs du er.....

For meg er sex med andre så mange 100 ganger bedre enn å ha sex med meg selv at jeg heller hadde tatt det psykologiske nederlaget med å kjøpe sex, enn å gått noe lenger ennn 2 måneder uten.

Jeg forstår ikke folk som klarer sammenligne sex med seg selv og det med andre, men så er jeg den typen som ikke skjønner selvrespekten det gir å unngå ONS heller, eller hvordan noen som har muligheten til å ha sex, klarer å unngå å gjøre det.

På den annen side, hvis alle var som meg, hadde det ikke skjedd mye nyttig i verden :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengste jeg har gått var 15 mnd og det ble som et sølibat. For meg ble det litt vel "flink pike" jeg trenger sex - og ikke bare orgasmen - for både å bli mer avslappet, fornøyd og redusere stress. Men å gå 3-6 mnd er ikke problematisk, men livet er virkelig mye bedre med sex. Det er jo et grunnleggende behov :-) Det betyr ikke at jeg har ONS, det passer meg virkelig ikke.



Anonymous poster hash: 9fd76...b32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er sex med andre så mange 100 ganger bedre enn å ha sex med meg selv at jeg heller hadde tatt det psykologiske nederlaget med å kjøpe sex, enn å gått noe lenger ennn 2 måneder uten.

Jeg forstår ikke folk som klarer sammenligne sex med seg selv og det med andre, men så er jeg den typen som ikke skjønner selvrespekten det gir å unngå ONS heller, eller hvordan noen som har muligheten til å ha sex, klarer å unngå å gjøre det.

På den annen side, hvis alle var som meg, hadde det ikke skjedd mye nyttig i verden :-)

Dét handler ihvertfall om hvilket behov en har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dét handler ihvertfall om hvilket behov en har.

Jada, jeg vet, jeg har oppdaget det. Men jeg SKJØNNER det ikke ! Tok meg ganske lang tid også.

Så nå trøster jeg meg med at jeg rett og slett har mere glede av sex enn alle andre. Hvilket jo er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk over 10 mnd uten nå. Er vel det lengste jeg har gått uten sex siden jeg ble seksuelt aktiv. Problemet startet først når jeg fant en jeg ville ja sex med og det ikke utviklet seg videre. Nå derimot synes jeg 3 uker er i lengste laget, selvom det ble nærhet i helga også (med en bekjent, ikke et ons).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lengste jeg har gått som singel uten sex er 7 mnd. Kunne sikkert gått lenger, men da skjedde det bare naturlig eller hva jeg skal si..



Anonymous poster hash: 3717a...31c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - sex er mer enn bare å skaffe seg en orgasme. Noen av oss har behov for mer kroppslig nærhet enn det en plastikkdings kan fremskaffe.

Herregud.... :rolleyes:

Spørsmålet var : Hvor lenge orker dere single å gå uten sex..........så får du tolke det som du vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er sex med andre så mange 100 ganger bedre enn å ha sex med meg selv at jeg heller hadde tatt det psykologiske nederlaget med å kjøpe sex, enn å gått noe lenger ennn 2 måneder uten.

Jeg forstår ikke folk som klarer sammenligne sex med seg selv og det med andre, men så er jeg den typen som ikke skjønner selvrespekten det gir å unngå ONS heller, eller hvordan noen som har muligheten til å ha sex, klarer å unngå å gjøre det.

På den annen side, hvis alle var som meg, hadde det ikke skjedd mye nyttig i verden :-)

uffda...........må ikke kjøpe.......ikke lov vet du :-) Får heller ringe meg så får vi gi hverandre det vi trenger,hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Jeg studerte i utlandet og gikk rundt et og et halvt år uten sex før jeg kom hjem til Norge igjen! For meg var det ingen problem. Man slutter liksom bare å tenke på det. Jeg savnet heller nærheten, og det å ligge ved siden av noen man er glad i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 1/2 år (aldri hatt sex)

Og kommer sikkert aldri til å ha det heller :question:

(og ikke blir jeg russ heller :raudruss: )



Anonymous poster hash: 524dc...34a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg vet, jeg har oppdaget det. Men jeg SKJØNNER det ikke ! Tok meg ganske lang tid også.

Så nå trøster jeg meg med at jeg rett og slett har mere glede av sex enn alle andre. Hvilket jo er fint.

Du har kanskje oftere glede av det ja, men om du har mer glede av sex enn vi som unngår det med ONS etc, det er vanskelig å si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet var : Hvor lenge orker dere single å gå uten sex..........så får du tolke det som du vil :-)

Ja? Som sagt - for folk flest er ikke onani sex.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja? Som sagt - for folk flest er ikke onani sex.

Onani er sex for meg, men det er ikke fullverdig sex... Så jeg ser på SEX som at man ligger med noen, selv om onani også går under begrepet sex (for min del.)

Anonymous poster hash: b04b7...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er sex noe som er mellom to (eller flere) personer. Onani er onani.

Jeg skiller i hvert fall på disse to, og når man sier "når hadde du sist sex" tror jeg de færreste tenker på når du sist onanerte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. tenker ikke på det, og da trenger jeg ikke.

Blir nøden stor har jeg meg selv som fungerer ganske bra det og.



Anonymous poster hash: d832b...644
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er sex noe som er mellom to (eller flere) personer. Onani er onani.

Jeg skiller i hvert fall på disse to, og når man sier "når hadde du sist sex" tror jeg de færreste tenker på når du sist onanerte.

http://www.ung.no/oss/sexogsamliv/6382.html

Anonymous poster hash: b04b7...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...