PaparaGoWest Skrevet 23. november 2014 #1 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Engelsk ødelegger litt av språket føler jeg, blir som å blande sammen to språk i ett. Selv om det kan være flott å kunne Engelsk utifra et internasjonalt språk. Så det er ganske hjelpsomt. Endret 23. november 2014 av PaparaGoWest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. november 2014 #2 Del Skrevet 24. november 2014 Hva med á starte á lese mye god og Norsk literatur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. november 2014 #3 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Påvirkningen av engelsk har ihvertfall ødelagt kunnskapen om at "engelsk" og "norsk" skrives med liten forbokstav. Endret 24. november 2014 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. november 2014 #4 Del Skrevet 24. november 2014 Antageligvis burde Máltrost blitt skrivi med en liten m og ikke med en stor M ogsá. Bare for á rette pá deg ogsá her. Slik burde kalle navnet ditt her inne ha blitt skrivi: Lille máltrost. Liten hóres litt rart ut, gjór det ikke? Sangen synges faktiskt, Lille máltrost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. november 2014 #5 Del Skrevet 24. november 2014 Sangen er kun en inspirasjon. Når det gjelder kallenavn på forum kan man være kreativ og leke litt. La oss si at jeg bygger opp kallenavnet mitt som for- og etternavn. Da blir det jo stor bokstav i begge. Nå har jeg ikke tenkt sånn, det er bare et brukernavn på et forum. Ellers så burde vel Penguin skrives med liten bokstav også..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå