mortil2? Skrevet 26. juni 2002 #1 Del Skrevet 26. juni 2002 Tenkte jeg skulle skrive litt dagbok, sist gang jeg ble gravid noterte jeg ikke ned en bokstav... -og gjett om jeg angrer på det?? :veldigsur: Denne gangen vil jeg prøve å huske alt som skjer, når det skjer osv... Er nå i min 10. prøvemnd, og jeg tror el kommer en gang i løpet av helga Prøver å ikke tenke så mye på akkurat når det er, for det har jeg hele tiden gått og tenkt på før, og det kan bli litt slitsomt i lengen Mannen min synes heller ikke noe særlig om denne "planleggingen", så fra nå av får det skje det som skjer :blunke: Vi har jo ikke akkurat dårlig tid heller, så egentlig er det ikke noe å stresse med... -Men i helga skal det altså skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 27. juni 2002 #2 Del Skrevet 27. juni 2002 Velkommen inn i gjengen som dagbokskriver! Her vil du oppdage at vi er mange som deler dine gleder, sorger, frustrasjoner osv... Gleder meg til å følge med på din dagbokskriving, og ellers krysser jeg fingrene for at du kjapt får de to blå!!! Koz fra Nathalie, som også jakter på de to blå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortil2? Skrevet 27. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juni 2002 Nå tror jeg kanskje el er på vei... Hadde jo bestemt meg for ikke å kjenne så godt etter lengre, men når det stikker om "bromler" sånn i magen at jeg ikke får sove om natta, da er det noe på gang Hadde en aldri så liten hyrdestund i natt :oops: -kanskje den gjorde susen... hehe... Takker for velkomsten Nathalie, leste i dagboka di at du ventet mens på tirsdag :o Håper den fortsatt ikke har kommet!! Spennende å lese og få kommentarer her inne, godt å vite at jeg ikke er helt alene om å være litt småtussete til tider Må vel lage litt mat til mannen kommer hjem, og logge meg av før gullet mitt våkner :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 27. juni 2002 #4 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei og velkommen til oss!! Er i EL-tider selv jeg nå, så dette blir spennende..er i min 4 prøvemåned.... kos fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 27. juni 2002 #5 Del Skrevet 27. juni 2002 Velkommen hit som dagbokskriver. Alltid moro med nye prøvere og gravide, vi begynner å bli ganske mange nå etterhvert. Krysser armer og bein for at du får 2 blå denne mnd. Klem fra Cobra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. juni 2002 #6 Del Skrevet 28. juni 2002 Heisann :D Velkommen som dagboskriver , håper jakten på de to blå ikke blir for lang. Ha en fantastisk fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå