Gå til innhold

Her er dagboka mi:)


mortil2?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skrive litt dagbok, sist gang jeg ble gravid noterte jeg ikke ned en bokstav... -og gjett om jeg angrer på det?? :veldigsur:

Denne gangen vil jeg prøve å huske alt som skjer, når det skjer osv...

Er nå i min 10. prøvemnd, og jeg tror el kommer en gang i løpet av helga :lol: Prøver å ikke tenke så mye på akkurat når det er, for det har jeg hele tiden gått og tenkt på før, og det kan bli litt slitsomt i lengen :roll:

Mannen min synes heller ikke noe særlig om denne "planleggingen", så fra nå av får det skje det som skjer :blunke: Vi har jo ikke akkurat dårlig tid heller, så egentlig er det ikke noe å stresse med...

-Men i helga skal det altså skje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Velkommen inn i gjengen som dagbokskriver!

Her vil du oppdage at vi er mange som deler dine gleder, sorger, frustrasjoner osv... :)

Gleder meg til å følge med på din dagbokskriving, og ellers krysser jeg fingrene for at du kjapt får de to blå!!!

Koz fra Nathalie, som også jakter på de to blå...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg kanskje el er på vei... Hadde jo bestemt meg for ikke å kjenne så godt etter lengre, men når det stikker om "bromler" sånn i magen at jeg ikke får sove om natta, da er det noe på gang :lol: Hadde en aldri så liten hyrdestund i natt :oops: -kanskje den gjorde susen... hehe...

Takker for velkomsten Nathalie, leste i dagboka di at du ventet mens på tirsdag :o Håper den fortsatt ikke har kommet!! Spennende å lese og få kommentarer her inne, godt å vite at jeg ikke er helt alene om å være litt småtussete til tider :hoho:

Må vel lage litt mat til mannen kommer hjem, og logge meg av før gullet mitt våkner :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til oss!!

Er i EL-tider selv jeg nå, så dette blir spennende..er i min 4 prøvemåned....

kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit som dagbokskriver.

Alltid moro med nye prøvere og gravide, vi begynner å bli ganske mange nå etterhvert.

Krysser armer og bein for at du får 2 blå denne mnd.

Klem fra

Cobra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :D

Velkommen som dagboskriver , håper jakten på de to blå ikke blir for lang.

Ha en fantastisk fin helg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...