AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #1 Del Skrevet 23. november 2014 Holder på å få helt hetta. Har hatt to dager på rad med julebord som har inkludert god mat, litt snacks, søtsaker og alkohol. Veide meg på fredag morgen og i dag, og har gått opp type 3(!) kg! Til vanlig spiser jeg relativt sunt og saltfattig og trener mye. Har underspist over en lengre periode og driver å trapper gradvis opp, så forbrenningen min er ikke den beste for tiden. 😫 noen som har erfaring, er det vann eller fett? Hvor lang tid tar d før vekta evt normaliserer seg? Er ikke undervektig men vil ikke legge på meg for mye.. 😬 Anonymous poster hash: 4cca0...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 23. november 2014 #2 Del Skrevet 23. november 2014 Er nok veldig mye vann etter uvant og salt mat, samt alkohol. Ikke stress med det, det vil normalisere seg igjen fort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 23. november 2014 #3 Del Skrevet 23. november 2014 Du legger ikke på deg 3 kg med fett på 2 dager. Jeg "legger" på meg 2 kg etter middag. Er bare salt og vannvekt. Gå tilbake til normale rutiner så stabiliserer det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå