Gå til innhold

Noen som kan anbefale en jenteserie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle disse som nevnes i startinnlegget. Som om serier som handler om flørting, sminke, shopping og overfladiske kvinner skal være det som representerer hva jenter liker.

Det var da også noe å kaste bort frustrasjon på. Selvsagt liker ikke alle kvinner jenteserier, er da ingen som hevder det. Smaken er som baken. Akkurat som at det finnes menn som liker typiske jenteserier. Men målgruppen er likevel rettet mot jenter/kvinner. Typiske teendrama som one tree hill, prettt little liars er målgruppen ungsomsjenter, det betyr ikke at det ALLE ungdomsjenter eller BARE ungdomsjenter liker dem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om jeg kan titte på noen av dem synes jeg egentlig alle seriene du listet opp i førsteinnlegget er dumme og tåpelige, mens GIRLS synes jeg derimot er både en supermorsom og smart serie, så vi er kanskje for forskjellige til at jeg kan gi deg så gode råd... :P

Men, jeg ville tatt en titt på Orange is the New Black om jeg var deg. Utrolig fengende og god serie, både morsom og seriøs på én gang, og med gode karakterer som man blir mer og mer knyttet til utover i serien. Det er dessuten kult med en serie hvor man egentlig ikke helt vet om man liker eller misliker hovedpersonen.

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The O.C., Gilmore girls,Melrose Place, Beverly Hills, footballers wives, Dawsons Creek, Sex and the city.. Alle jenteserier fra 90tallet slår an hos meg!:-)

Anonymous poster hash: b52f2...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...