Gå til innhold

Hva er det dummeste du har brukt penger på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Ta et fotokurs? Om det er komplisert å bruke mener jeg.

Anonymous poster hash: b7ab2...708

 

 

Kamera er kruk og jeg gidder ikke kjøpe nytt. Derfor står objektivet urørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kamera er kruk og jeg gidder ikke kjøpe nytt. Derfor står objektivet urørt ;)

Hva i all verden er "kruk"?

 

Kan ellers nevne at jeg har selv solgt et par objektiver til speilreflekskamera på Finn.no, og det fås svært gode priser for pent brukte objektiver. Det ser du i annonsene som er der.

Tror jeg fikk 3000 for et objektiv som kostet 4000 nytt. Veldig gode bruktpriser altså. Det er ikke den vanlige "halv pris av ny pris" som gjelder for kamerautstyr og objektiver/linser.

 

Prøv å selge objektivet ditt på Finn.no!

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er "kruk"?

 

Kan ellers nevne at jeg har selv solgt et par objektiver til speilreflekskamera på Finn.no, og det fås svært gode priser for pent brukte objektiver. Det ser du i annonsene som er der.

Tror jeg fikk 3000 for et objektiv som kostet 4000 nytt. Veldig gode bruktpriser altså. Det er ikke den vanlige "halv pris av ny pris" som gjelder for kamerautstyr og objektiver/linser.

 

Prøv å selge objektivet ditt på Finn.no!

 

Haha. Det betyr ødelagt på dialekten min, iallfall ble det brukt hyppig i min ungdomstid. Når jeg tenker på det så er det kanskje ikke så mange voksne som bruker det, så mulig det er veldig spesifikt ungdomsslang fra mitt område :P Trodde kanskje det ble brukt i hele Norge jeg... 

 

Ja, jeg har vært på tanken på å selge, men samtidig er jeg jo egnetlig veldig glad i det objektivet. Fikk ganske fine bilder. Får se om jeg ikke heller invisiterer i et nytt speilrefleks etterhvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol -.-
Er student og det er alltid noe som skjer også ender man opp med å kjøpe litt for mye å drikke. Nå bor jeg i et land der det er billigere å drikke ute enn i Norge, men jeg merker at det bare gjør at jeg har mye lavere terskel for å drikke ute og ender opp med å bruke mer penger på det enn jeg gjorde i Norge. Har gått et par tusen denne uka.. Glad Freshers week er over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol, røyk, damer som ikke har vært verdt det, unødvendig taxi og pyntegjenstander.

Anonymous poster hash: fbf33...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hva er der dummeste/mest ubrukelige/latterlige du har brukt penger på?

Anonymous poster hash: 7a286...b53

Eksen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg har brukt penger på er stort sett alt i mitt gamle liv. Nå brukes penger kun til husleie, mat og opplevelser. Ingen flere innkjøp, jeg bor et sted hvor jeg kan få alt av møbler og klær gratis om jeg ønsker, og materielle ting har generelt fått en av de laveste plassene på listen min over hva som er viktig i livet. 



Anonymous poster hash: 5390f...423
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bolig... 

Anonymous poster hash: b32fe...772

 

fortell? 

Anonymous poster hash: 30e29...0c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et årskurs på NKI til nesten 30 000 kroner. Herregud, noe så teit. Det var et solid studium som krevde masse arbeid, og jeg hadde småbarn og full jobb.

Du klarer det du vil, my ass. Penger ut av vinduet! :murvegg:

Anonymous poster hash: fbde5...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Privatskole i ett år, 60 000 kr bortkastet. Bare glad jeg ikke fortsatte studiet og fant ut at det var feil senere. 



Anonymous poster hash: 7614d...4be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg svidde av sånn 1500 kr på hårextensions da jeg var 16/17 år. :fnise:  Synest det er flaut den dag i dag at jeg brukte penger på å og hadde det. Det er jo ikke særlig pent. Og ikke særlig behagelig i grunn. Jeg fikk skikkelig masse floker av det til slutt også! I tillegg vokser faktisk håret mitt ganske fort, så jeg har jo egentlig ikke særlig behov for det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre at det ikke er bare meg :-p Har faktisk skammet meg veldig de siste årene pga alle de dumme kjøpene.

Husker ikke alt, men her er noen:

- Sko og klær som ikke blir brukt.

- E-røyk. Brukt den et par ganger.

- Facebookspill.

- Diverse kjøkkebutstyr. F.eks vaffeljern.

Klærne er det ikke så farlig med. Klipper dem opp og syr dem om til noe annet i stedet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke er bare meg :-p Har faktisk skammet meg veldig de siste årene pga alle de dumme kjøpene.

Husker ikke alt, men her er noen:

- Sko og klær som ikke blir brukt.

- E-røyk. Brukt den et par ganger.

- Facebookspill.

- Diverse kjøkkebutstyr. F.eks vaffeljern.

Klærne er det ikke så farlig med. Klipper dem opp og syr dem om til noe annet i stedet :-)

 

Jeg synest vaffeljern er noe av det beste jeg har invistert i (av kjøkkenting). Bruker det titt og ofte, men som sagt, det er jo veldig inviduelt. Jeg har blant annet en dyr juicer stående i barndomshjemmet mitt. Det har stått urørt i 5 år nå.  Egentlig er den jo helt genial, bare litt styr med å rense ogsånt. Har egentlig ikke plass til den i kjøkkenkroken heller, men når jeg etter hvert flytter til en plass med større kjøkkenet så håper jeg på å ta opp juicinga igjen. Det kan jo være at du senere i livet får mye mer bruk for vaffeljernet :) Om ikke er det sikkert ikke så vanskelig å få solgt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest vaffeljern er noe av det beste jeg har invistert i (av kjøkkenting). Bruker det titt og ofte, men som sagt, det er jo veldig inviduelt. Jeg har blant annet en dyr juicer stående i barndomshjemmet mitt. Det har stått urørt i 5 år nå. Egentlig er den jo helt genial, bare litt styr med å rense ogsånt. Har egentlig ikke plass til den i kjøkkenkroken heller, men når jeg etter hvert flytter til en plass med større kjøkkenet så håper jeg på å ta opp juicinga igjen. Det kan jo være at du senere i livet får mye mer bruk for vaffeljernet :) Om ikke er det sikkert ikke så vanskelig å få solgt det :)

Vi bruker nesten aldri vaffeljernet :-p Men når det det er sagt, så er det godt å ha når jeg får lyst på vafler. Sånn annenhvert år :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...