Gå til innhold

Han holdt plutselig hardt rundt halsen min under sex, føler ubehag i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes ts burde gått til politiet med dette. Lukter voldtekt lang vei.

Anonymous poster hash: 5ce44...5bb

Og folk lurer på hvorfor voldtektssaker har så lite avklaringsprosent. Folk bruker ordet voldtekt over en lav sko, så ikke rart det er så få som faktisk blir dømt for det.

Det idiotiske er jo at folk som deg faktisk sørger for at virkelige voldtektsofre vil få en hardere tid i retten ettersom retten nå er vandt med alt tullet rundt det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært sammen i 6mnd og har et godt sexliv. Men i går la han seg over meg og tok et godt hardt grep rundt halsen min. Jeg ble satt ut, men lot det bare være da jeg tenkte at dette er vel noe han tenner på. Jeg prøvde å lirke hånden min mellom oss for å stimulere klitoris så jeg også kan komme. Men da tok han hardt tak i hånden min og holdt den hardt fast og nede, samtidig som den andre hånden hans fortsatt hadde et hardt grep rundt halsen. Prøvde å røre hånden men han holdt så hardt. Alt dette var nytt og rart for meg, men jeg følte ikke så mye der og da.

I dag føler jeg et ubehag, liten redsel. Som om jeg fortsatt kjenner hånden hans rundt halsen min, er litt vondt. Og jeg føler meg litt redd da dette kom helt uten forvarsel. Jeg skal såklart snakke med han om dette, men jeg er litt redd for hva dette og denne fetisjen(?) kan eskalere til.. Eller om han vil vise denne siden når han ikke er kåt også..

Anonymous poster hash: 4298c...49a

Det er ufattelig mange menn som tenner på å dominere. Jeg har opplevd det samme. Jeg hadde faktisk en mann som jeg bodde med i 16 år, som ikke tennte på å dominere i sengen. Og han forsto ikke de såm likte den typen sex for den kan jo virke ut som galskapens sex. Hvem tenner på å ta kvelertak på en dame liksom? og hvorfor tenne på sånn type sex? Hvorfor tenne på å lugge? Hvorfor tenne på å påføre damen litt smerte? Hvorfor tenne på å daske damen på rompa?

Jo, jeg tror det er noe som egentlig ligger hos mange til naturen. Han som jeg har vært med i senere tid, er sånn. Han tenner på dasking, og lugging. Men kvelertak har han ikke tatt på meg ennå. Må være noe med menn og dominans.

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kommunikasjon" er visst et fremmedord for mennesker på KG. Snakk med ham.

Det er mange som tenner på dominans, det er overhodet ikke unormalt. Jeg og typen har et slikt sexliv og dette er noe han selv tenner på og har hatt med tidligere kvinner.

Jeg har også venner som liker slik sex, og en kamerat av meg har faktisk sagt av at kvinner han har datet responderer majoriteten positivt på litt "light choking" og at han har erfart at det ofte er et stort sprik mellom hva kvinner sier de liker og hva de faktisk liker. Som han sa "skulle jeg bare gjort akkurat hva kvinner ba meg om hadde jeg forblitt jomfru for alltid".

Virker ekstremt? Ja. Men jeg forstår absolutt hvor han kommer fra. Han krysser aldri grenser eller tvinger en jente til noe, men for ham var "ta charge og spill ut fantasiene" det som var svaret på suksess med damene.

Han liker det og du liker det ikke. Da sier du det. Simples.



Anonymous poster hash: e5642...7ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Det er en veldig normal ting å tenne på. Ikke for alle, og det er helt greit - men hvis du ikke ga uttrykk for at det ikke var greit der og da, så syns jeg ikke han har gjort noe galt. Galt blir det hvis du sier fra at du ikke liker det, og han fortsetter å gjøre det flere ganger. Kommuniser! :)

PS: Til din bekymring om det er en side som vil vises utenfor senga: Ekstremt mange leker med sånne ting i senga uten at det påvirker deres daglige liv. Samboeren min både lugger, slår, kveler og kaller meg ting under sex (vi liker det, begge to!), men han behandler meg som verdens helligste utenfor senga, og slikt har det vært siden vi ble sammen for tre år siden. Det er bare en lek under sex :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ufattelig mange menn som tenner på å dominere. Jeg har opplevd det samme. Jeg hadde faktisk en mann som jeg bodde med i 16 år, som ikke tennte på å dominere i sengen. Og han forsto ikke de såm likte den typen sex for den kan jo virke ut som galskapens sex. Hvem tenner på å ta kvelertak på en dame liksom? og hvorfor tenne på sånn type sex? Hvorfor tenne på å lugge? Hvorfor tenne på å påføre damen litt smerte? Hvorfor tenne på å daske damen på rompa?

Jo, jeg tror det er noe som egentlig ligger hos mange til naturen. Han som jeg har vært med i senere tid, er sånn. Han tenner på dasking, og lugging. Men kvelertak har han ikke tatt på meg ennå. Må være noe med menn og dominans.

Undersøkelser viser jo at orgasmen til kvinner faktisk minner mye om smerte om man skanner hjernen hennes mens hun får en orgasme. Kvinner kan med andre ord få en orgasme som et resultat av smerte, og det er jo ikke uvanlig at kvinner faktisk får en orgasme under fødsel. Så det at mange menn kan tenne på dette er jo isåfall ikke unaturlig, og heller ikke så slemt som det kan virker som om det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Undersøkelser viser jo at orgasmen til kvinner faktisk minner mye om smerte om man skanner hjernen hennes mens hun får en orgasme. Kvinner kan med andre ord få en orgasme som et resultat av smerte, og det er jo ikke uvanlig at kvinner faktisk får en orgasme under fødsel. Så det at mange menn kan tenne på dette er jo isåfall ikke unaturlig, og heller ikke så slemt som det kan virker som om det er.

Men hvorfor tenner menn på det? Tenner de på det pga trangen til å ha livet til kvinnen i egne hender eller hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor tenner menn på det? Tenner de på det pga trangen til å ha livet til kvinnen i egne hender eller hva?

Det er ikke en annerledes problemstilling enn at mange kvinner vil la seg underkaste.

På samme måte som mange kvinner vil se seg selv som en erobring, sexy og uimotståelig, vil menn se seg selv som (den ene) hun "gir seg hen" til.

Anonymous poster hash: e5642...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor tenner menn på det? Tenner de på det pga trangen til å ha livet til kvinnen i egne hender eller hva?

Du kan jo spørre deg selv. Hvorfor tenner du på det du tenner på? For folk flest så tenner man jo på å gjøre noe som motparten liker. Det å suge en pikk kan umulig være gøy om partneren ikke fikk noe ut av det. Det samme er det jo for slikking. Om jenta virker uinteressert i det så blir det jo ikke det samme.

Menn er av natur sterkere enn kvinner, men det er kun i det seksuelle at denne delen kan utspille seg. Det å vite at ei jente underkaster seg vil for mange være et stort positivt tegn og et stort kompliment. Da stoler hun såpass på partneren sin at hun faktisk tør underkaste seg.

Denne fyren har tydeligvis en god erfaring med det fra tidligere av der jenta kanskje kom som en foss av det. Om hun nå startet å fingre seg selv mens han holdt på, så er det jo tydelig at hun reagerte litt på det han gjorde og at han dermed trudde hun likte det.

Gir jeg et slapp på rumpa til ei jente og hun gir meg positiv respons på det, så reagerer man jo ved å gjenta det. Om hun ikke reagerer i det hele tatt, så er det jo litt poengløst å gjøre det.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde vært over og ut for min del. Fysisk makt på en slik måte hadde jeg bare ikke tolerert.

Det er jo derfor man prater om sånt før noen sex.

Over og ut er i drøyeste laget. Min kjæreste tok et godt tak i håret mitt. Jeg er hårdkjær så det synger etter, men det er jo ikke slik at jeg tror hun er sånn utenfor sexlivet. Jeg pratet med henne og siden har hun ikke gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg himler litt med øynene over sånt selv, men vært med mange jenter som vil jeg skal lugge, ta kvelertak og iblant slå. Tror ikke det er så uvanlig.



Anonymous poster hash: ddbec...41b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undersøkelser viser jo at orgasmen til kvinner faktisk minner mye om smerte om man skanner hjernen hennes mens hun får en orgasme. Kvinner kan med andre ord få en orgasme som et resultat av smerte, og det er jo ikke uvanlig at kvinner faktisk får en orgasme under fødsel. Så det at mange menn kan tenne på dette er jo isåfall ikke unaturlig, og heller ikke så slemt som det kan virker som om det er.

At det "ikke er uvanlig" at kvinner får orgasme som et resultat av smerte (uten å være masochister) er en temmelig farlig påstand å komme med. Noen av de samme delene av hjernen er aktive både under orgasme og ved smerte (noe som kan forklare hvorfor orgasme har en smertestillende effekt), men det betyr ikke at det er smerten som utløser orgasmene.

Kvinner som får orgasme under fødsel gjør det heller ikke på grunn av smerten, men på grunn av press mot de 'riktige' stedene, og sammentrekninger av livmoren.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke voldtekt og TS burde ikke (etter min mening) avslutte forholdet. Her er det snakk om dårlig kommunikasjon. Snakk med han, si hva du følte var ubehagelig og hva du evt vill skal endres før dere gjør det igjen. Du skal jo følge deg vell og like det du også.. :)



Anonymous poster hash: e4fb2...cbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo spørre deg selv. Hvorfor tenner du på det du tenner på? For folk flest så tenner man jo på å gjøre noe som motparten liker. Det å suge en pikk kan umulig være gøy om partneren ikke fikk noe ut av det. Det samme er det jo for slikking. Om jenta virker uinteressert i det så blir det jo ikke det samme.

Menn er av natur sterkere enn kvinner, men det er kun i det seksuelle at denne delen kan utspille seg. Det å vite at ei jente underkaster seg vil for mange være et stort positivt tegn og et stort kompliment. Da stoler hun såpass på partneren sin at hun faktisk tør underkaste seg.

Denne fyren har tydeligvis en god erfaring med det fra tidligere av der jenta kanskje kom som en foss av det. Om hun nå startet å fingre seg selv mens han holdt på, så er det jo tydelig at hun reagerte litt på det han gjorde og at han dermed trudde hun likte det.

Gir jeg et slapp på rumpa til ei jente og hun gir meg positiv respons på det, så reagerer man jo ved å gjenta det. Om hun ikke reagerer i det hele tatt, så er det jo litt poengløst å gjøre det.

Også er det ofte puser som liker det. Altså de menn som er snill og rolige. Det er det som er så utrolig med det. Men jeg liker å bli dominert litt over selv ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det ofte puser som liker det. Altså de menn som er snill og rolige. Det er det som er så utrolig med det. Men jeg liker å bli dominert litt over selv ;)

Min erfaring er direkte det motsatte. Men nå havner jeg ikke til sengs med "pusete" menn i utgangspunktet.

Er sikkert noen som tar ut det de holder tilbake i det virkelige liv i senga.

Anonymous poster hash: e5642...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Jeg synes ts burde gått til politiet med dette. Lukter voldtekt lang vei. Anonymous poster hash: 5ce44...5bb

Er det rart voltektsbegrepet blir utvannet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det "ikke er uvanlig" at kvinner får orgasme som et resultat av smerte (uten å være masochister) er en temmelig farlig påstand å komme med. Noen av de samme delene av hjernen er aktive både under orgasme og ved smerte (noe som kan forklare hvorfor orgasme har en smertestillende effekt), men det betyr ikke at det er smerten som utløser orgasmene.

Kvinner som får orgasme under fødsel gjør det heller ikke på grunn av smerten, men på grunn av press mot de 'riktige' stedene, og sammentrekninger av livmoren.

Føler du leste litt mer enn det jeg skrev der. Jeg snakket kun om undersøkelsen rundt orgasmer, der det viste seg at orgasmen til kvinner faktisk berører smertedelen av hjernen. Altså deler av hjernen som trigges av smerte trigges også under orgasmer hos kvinner. Det betyr ikke noe mer eller mindre enn det og jeg har aldri sagt at alle kvinner tenner på og får noe ut av smerte under sex. Bare en artig bisetning som mulig kan forklare hvorfor enkelte liker slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det ofte puser som liker det. Altså de menn som er snill og rolige. Det er det som er så utrolig med det. Men jeg liker å bli dominert litt over selv ;)

Hehe, ja hvem som liker det og hvem som ikke liker det aner jeg ikke. :P Men du har sikkert rett. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du leste litt mer enn det jeg skrev der. Jeg snakket kun om undersøkelsen rundt orgasmer, der det viste seg at orgasmen til kvinner faktisk berører smertedelen av hjernen. Altså deler av hjernen som trigges av smerte trigges også under orgasmer hos kvinner. Det betyr ikke noe mer eller mindre enn det og jeg har aldri sagt at alle kvinner tenner på og får noe ut av smerte under sex. Bare en artig bisetning som mulig kan forklare hvorfor enkelte liker slikt.

Jeg har uthevet hva jeg reagerte på. Det er som sagt ingenting som tyder på at kvinner (som ikke er masochister) kan få orgasme som et resultat av smerte, og derfor kan det heller ikke forklare hvorfor enkelte menn liker å dominere.

Det er kanskje også greit å nevne at svært mange er dominante uten å være sadister, og at de overhodet ikke tenner på å påføre smerte.

Undersøkelser viser jo at orgasmen til kvinner faktisk minner mye om smerte om man skanner hjernen hennes mens hun får en orgasme. Kvinner kan med andre ord få en orgasme som et resultat av smerte, og det er jo ikke uvanlig at kvinner faktisk får en orgasme under fødsel. Så det at mange menn kan tenne på dette er jo isåfall ikke unaturlig, og heller ikke så slemt som det kan virker som om det er.

Endret av Cathrine88
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI :) Trådstarer her, tusen takk for alle svar.

Vi har et lett og flott forhold hvor vi kan snakke om alt. Også om sex, hva vi liker og våre fantasier. Men dette har han overhodet aldri nevnt før, så det var helt nytt for meg.

Sex med hverandre er alltid veldig godt, og han er veldig opptatt av at jeg skal komme hver eneste gang. Da masseres klitoris, og det er så og si alltid hans oppgave fordi han liker det. Kommer jeg ikke under sex, slikker han meg helt til det går. Dette er viktig for han(og meg). Når hånden hans kom rundt halsen på meg ble jeg hverken ekstra tent eller avtent av det. Litt sjokk at det kom helt uten forvarsel, men tenkte dette var noe han tenner på. Og at det var greit, rakk ikke å tenke helt da det skjedde så brått. Men selve penetreringen for meg var fortsatt like god. Siden han holdt meg helt nede med hele kroppen sin, tenkte jeg at jeg får ta saken i egne hender med å komme, men da tok han tak i hånden og holdt den veldig hardt fast. Så det er en annen ting som sjokkerte meg litt. Jeg kom ikke, han kom, alt var flott og vi sovnet.

Når jeg våknet i morrest kjente jeg en veldig mild forbigående angst for hva som egentlig skjedde da jeg hadde veldig vondt rundt halsen(er fortsatt vondt). Jeg følte meg litt sårbar. Og han var dratt på jobb. Så jeg trengte å få luftet tankene mine.

Jeg må understreke at jeg aldri følte meg redd eller at han var slem mot meg. Da hadde jeg sagt klart i fra og han hadde sluttet med en gang. Han er veldig snill, forståelsesfull og veldig glad i meg. Jeg selv har ingen spesielle fetisjer, men er åpen til å prøve det meste om partneren tenner på noe spesielt. Om det snakkes om først og gjøres på begge premisser. Det var bare litt brutal måte å bli introdusert for dette på og han holdt så hardt rundt meg.

Det er viktig for oss å være åpne og snakke med hverandre om alt vi måtte ha på hjertet, så kommer til å ta det opp når han kommer hjem i kveld. Og kreve skikkelig vaniljesex ;) (for å nøytralisere :fnise: )

Anonymous poster hash: 4298c...49a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...