Gå til innhold

Hvordan avslutte kontakt med mann som har liten penis.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørsmålet er vel ikke hva vi synes om dumping av denne grunnen, men HVORDAN man skal si at det er slutt når grunnen er denne.

Jeg ville ha løyet. Du kan IKKE si at du slår opp på grunn av pikkstørrelsen. Det vil traumatisere ham - og du vil synes du selv høres kjempeteit ut. Du er nødt til å lyve, finne på noe, noe om at ting ikke føles riktig, eller at du ikke er "der" lenger etc. (som jo er sant).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iallefall ikke si det er str. Hva om du hadde komplekser fordi du hadde små bryst, og så blir dumpa " du har for små pupper, så jeg vil ikke være sammen med deg lengre"?

Greit at sex er en viktig del, men man greier da vel å få det til å fungere fordi han har en liten en vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff er ikke gøy med små peniser, ville helt klart dumpet noen om jeg så de hadde små penis... :fnise:

Endret av Cowboy Lotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det er litt artig at det er så mange kg kvinner som alltid møter på de med liten penis ;)

Eller de med enorme, virker som mange kvinner på kg, enten bare møter menn med 6cm tiss eller 25cm tiss. ingen ser ut til å møte noen med det som er det ENORME flertallet, mellom 12 og 15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn bare for å dytte ham ett skritt nærmere selvmord. Sympatisk råd!

Gni taperen inn i sin lille pikk! Muhahah!

Begår man selvmord hvis man har for liten pikk? Er livet bare meningsfullt hvis den er stor?

Anonymous poster hash: 1569a...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en fyr en stund nå, men fant dessverre ut at han har for liten penis for meg. Hva er den beste og mest skånsomme måten å avslutte kontakten på? Bør jeg være ærlig med han, eller lyve?

Anonymous poster hash: 26c72...7d3

Du bør nok ta en "hvit løgn" så ikke typen får angst :-) Men du sier ingenting om hvor liten den er..............sånn ca. :-) eller kanskje du er veldig vid :-(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller de med enorme, virker som mange kvinner på kg, enten bare møter menn med 6cm tiss eller 25cm tiss. ingen ser ut til å møte noen med det som er det ENORME flertallet, mellom 12 og 15

Det er nok som oftest tull det de skriver. De møter nok på folk som har normal størrelse de også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og det som også er fantastisk er at de kvinner som har kjæreste har alle kjærester med peniser langt over hva gjennomsnittet er..........Noe som kanskje betyr at størrelsen har noe å si.

Anonymous poster hash: 23867...21b

Jeg legger ikke ut som slikt, så poster som AB. Min samboer har en penis som er akkurat på snittet. Min ekskjæreste også.

At en dame her på KG sier "kjæresten min har en penis på 20 cm" skal du ikke akkurat ta som god fisk. De fleste har ikke målt penisen til kjæresten sin ;)

Anonymous poster hash: b4164...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har datet en fyr en stund nå, men fant dessverre ut at han har for liten penis for meg. Hva er den beste og mest skånsomme måten å avslutte kontakten på? Bør jeg være ærlig med han, eller lyve?

Anonymous poster hash: 26c72...7d3

Definer liten? Jeg er nemlig en av de som kanskje kan kalles "små", likevel har jeg null problem med å tilfredsstille kvinner.

13 cm, som mange kvinner sikkert ville kalle "Lite", likevel har jeg hatt elskere som har kommet tilbake for å ha sex med meg igjen. Ikke er jeg rik, og ikke kan jeg si å være velsignet med et godt utseende, så det er nok av andre grunner til at de kommer tilbake. Både kommer og KOMMER!

Dette med å være for "vid" går det an å gjøre noe med visstnok, og han å være micro hvis ikke du klarer å kjenne han. Seriøst, når jeg har vært inne i vide jenter før, som merker min godt, med selv "kun" 13 cm :P

Er glad jeg har vært borti hyggeligere jenter jeg. Snakker med en nå, som jeg var litt nervøs for, fordi jeg liker henne veldig godt , og vil helst ikke bare ha henne i senga, men være i et forhold med henne. Hun sa at jeg ikke skulle bekymre meg for det, men nå vet jeg fint at jeg klarer å tilfredsstille jenter, men hjelper ikke det hvis vedkommende er en sizequeen, noe hun heldigvis ikke er. :)

Anonymous poster hash: ba604...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en fyr en stund nå, men fant dessverre ut at han har for liten penis for meg. Hva er den beste og mest skånsomme måten å avslutte kontakten på? Bør jeg være ærlig med han, eller lyve?

Anonymous poster hash: 26c72...7d3

I denne situasjonen for guds skyld jug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer liten? Jeg er nemlig en av de som kanskje kan kalles "små", likevel har jeg null problem med å tilfredsstille kvinner.

13 cm, som mange kvinner sikkert ville kalle "Lite", likevel har jeg hatt elskere som har kommet tilbake for å ha sex med meg igjen. Ikke er jeg rik, og ikke kan jeg si å være velsignet med et godt utseende, så det er nok av andre grunner til at de kommer tilbake. Både kommer og KOMMER!

Dette med å være for "vid" går det an å gjøre noe med visstnok, og han å være micro hvis ikke du klarer å kjenne han. Seriøst, når jeg har vært inne i vide jenter før, som merker min godt, med selv "kun" 13 cm :P

Er glad jeg har vært borti hyggeligere jenter jeg. Snakker med en nå, som jeg var litt nervøs for, fordi jeg liker henne veldig godt , og vil helst ikke bare ha henne i senga, men være i et forhold med henne. Hun sa at jeg ikke skulle bekymre meg for det, men nå vet jeg fint at jeg klarer å tilfredsstille jenter, men hjelper ikke det hvis vedkommende er en sizequeen, noe hun heldigvis ikke er. :)

Anonymous poster hash: ba604...d5a

Ja der ser du. Slapp helt av, damer knuller menn med 13 cm hele tia. Er mange flere som puler menn med 13 cm enn 18 cm for å si det sånn. Mange tenker nok inni hodet at 13 cm er lite, men det er det ikke. Det er 1 cm fra gjennsnittet.

Anonymous poster hash: 41a92...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...