Gå til innhold

Hvilke bilmodeller forbinder du med kjerringbiler?


Gjest Margit Spat

Anbefalte innlegg

Du la listen litt høyt der jf. hva SUV er. :laugh: Ble ganske spent på hvilken SUV du mener har terrengegenskaper.

Anonymous poster hash: 9eb8b...0fe

Alt går jo under betegnelsen SUV nå om dagen.

Eksempelvis, Mercedes GLA og Nissan Qashqai er visstnok SUV sammen med f.eks Toyota Landcruiser som også blir betegnet som SUV.

GLA'n og Qashqai er en litt høyere vanlig bil, mens en Toyota Landcruiser har helt andre egenskaper, og er en arbeidshest som kan kjøres i terrenget og dra tung henger.

Altså mener jeg at en Toyota Landcruiser er et godt eksempel på en skikkelig 4-hjulstrekker, en "arbeidshest" men som politisk korrekt er sikkert en SUV...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja - min er en toliter med 126 hester. I den størrelsen går den mer enn kjapt nok for meg. Jeg reagerer bare litt på påstanden om at hvis man kjører Auris (eller hva som helst annet, egentlig) så har man ikke peiling på bil. Det kan jo bare rett og slett være at man har kjøpt bil etter eget behov?

Må man ha en spennende bil som sparker for å ha peiling på bil?

Ingen regel uten unntak, selvfølgelig.

Men jeg vil fremdeles påstå at gjennomsnittet av eiere av Toyota Yaris og Auris + div. "kjerringbiler" ikke har så mye peiling på bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen regel uten unntak, selvfølgelig.

Men jeg vil fremdeles påstå at gjennomsnittet av eiere av Toyota Yaris og Auris + div. "kjerringbiler" ikke har så mye peiling på bil.

Det kan så være. Men man skal ikke skue hunden på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...