AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Herregud, hva er det med folk som skriver et brev, og jeg ikke svarer med en gang så får jeg en melding til; "Ikke pratsom i dag nei." "Du kan i det minste svare" og "Hallo???" Altså, hæ? Det er forbanna irriterende, og sånne ting gjør at jeg ikke en gang gidde skrive mer med personen. Turn off rett og slett. Flere som opplever det? Anonymous poster hash: f78c8...574 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Og bare for å si det; Det går an å være pålogga uten å være til stedet. At man driver å lager middag, vasker, rydder, ser litt på tv. Gahd. - Ts Anonymous poster hash: f78c8...574 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Nei opplever bare at de ikke svarer. Er rett og slett latterlig hele nettdatingen. De som ser noenlunde ut får hundrevis av brev, dog kanskje 50 av 300 er noen som er potensielle. Og da har jenter alt for mye å velge mellom og svarer svært selektivt og går kun etter utsene og den som er den beste. Anonymous poster hash: 320a5...a6c 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Nei opplever bare at de ikke svarer. Er rett og slett latterlig hele nettdatingen. De som ser noenlunde ut får hundrevis av brev, dog kanskje 50 av 300 er noen som er potensielle. Og da har jenter alt for mye å velge mellom og svarer svært selektivt og går kun etter utsene og den som er den beste. Anonymous poster hash: 320a5...a6c Men hva forventer de da? Det er jo håpløst om man skal svare alle, og alle svarer med; "kan du fortelle litt om deg selv?" Skal man bruke hele ettermiddagen og kvelden for å skrive det samme opp igjen og opp igjen da? Også kommer det nye brev etter en stund. Folk må seriøst slappe av. - Ts Anonymous poster hash: f78c8...574 2
Noope Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Copy/paste en tekst om deg selv? Skriv at du bare er inne på sida et par ganger i uka. 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Men hva forventer de da? Det er jo håpløst om man skal svare alle, og alle svarer med; "kan du fortelle litt om deg selv?" Skal man bruke hele ettermiddagen og kvelden for å skrive det samme opp igjen og opp igjen da? Også kommer det nye brev etter en stund. Folk må seriøst slappe av. - Ts Anonymous poster hash: f78c8...574 Forventer du at vi gidder å skrive noe mer da når vi aldri får svar?. Det må gå litt begge veier. Kan jo skjønne det at dere bugner over med brev. Men er like leit å nesten aldri få svar som du må skrive ofte. Anonymous poster hash: 320a5...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Jeg driter egentlig oppi det for jeg avsluttet abnomanget mitt. Treffer flere jenter som er villig til å snakke på byen. Anonymous poster hash: 320a5...a6c
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Forventer du at vi gidder å skrive noe mer da når vi aldri får svar?. Det må gå litt begge veier. Kan jo skjønne det at dere bugner over med brev. Men er like leit å nesten aldri få svar som du må skrive ofte. Anonymous poster hash: 320a5...a6c Nei? Men det tar litt tid å svare! Bare ikke skriv "Ikke pratsom i dag nei!" etter 10 minutter... Chill. Anonymous poster hash: f78c8...574 1
Gjest Silverstream Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Ja jeg har opplevd det samme, ikke bare på datingsider, men på vanlige chatteforum også. De blir ordentlig fornærma om jeg ikke sitter klistret til samtalen og svarer i sekundet de sender melding.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Ja, eg opplever det ofte. Har ein no som sender mld på nettstaden, svarar eg ikkje der sender han snap, svarar eg ikkje der er det skype. Eg blir gal! Eg må slette han. Eg sit ikkje klistra til nettet og svarer folk..
-Fiona- Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Hvis man ikke vil svare på den første meldingen, vil man da IHVERTFALL ikke svare på den påfølgende: HALLO?! Det er så enkelt som at vil man svare, så svarer man før eller senere :-) 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 Nei opplever bare at de ikke svarer. Er rett og slett latterlig hele nettdatingen. De som ser noenlunde ut får hundrevis av brev, dog kanskje 50 av 300 er noen som er potensielle. Og da har jenter alt for mye å velge mellom og svarer svært selektivt og går kun etter utsene og den som er den beste.Anonymous poster hash: 320a5...a6c Javel? Mens menn bryr seg ikke om verken utseende eller andre kvaliteter?Anonymous poster hash: d31f0...dd5 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 Nei? Men det tar litt tid å svare! Bare ikke skriv "Ikke pratsom i dag nei!" etter 10 minutter... Chill. Anonymous poster hash: f78c8...574 Det har jeg aldri gjort heler men pleier å prøve etter en dag eller noe hvis ikke beveger jeg meg videre. Men gav opp det tullet der. Finner jo damer hele tiden på byen men ville ha noe seriøst så prøvde nettdating men det var jo bare helt latterlig for ingen svarer jo nesten og de bugner over av store damer Anonymous poster hash: 320a5...a6c
sjonkelrolf Skrevet 18. november 2014 #14 Skrevet 18. november 2014 Herregud, hva er det med folk som skriver et brev, og jeg ikke svarer med en gang så får jeg en melding til; "Ikke pratsom i dag nei." "Du kan i det minste svare" og "Hallo???" Anonymous poster hash: f78c8...574 Helt enig, akkurat det der er patetisk oppførsel, og bør føre til en blokk. Selv har jeg pleid å sende en melding, gjerne litt mer enn bare "hei". Har jeg ikke fått svar innen en uke etter at meldingen er lest har jeg pleid å blokkere. Sjansen for å få et svar etter en uke eller mer er forsvinnende liten...
Sandie Skrevet 18. november 2014 #15 Skrevet 18. november 2014 Herregud, hva er det med folk som skriver et brev, og jeg ikke svarer med en gang så får jeg en melding til; "Ikke pratsom i dag nei." "Du kan i det minste svare" og "Hallo???" Altså, hæ? Det er forbanna irriterende, og sånne ting gjør at jeg ikke en gang gidde skrive mer med personen. Turn off rett og slett. Flere som opplever det? Anonymous poster hash: f78c8...574 Det skjer nå og da,og jeg blokkerer de som fortsetter slik.Det går meg helt på nervene. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #16 Skrevet 18. november 2014 Og bare for å sagt det. Svarer man ikke så bør ikke menn alltid ta det personlig. Av og til har man bare ikke tid til å se gjennom alt, sitte klistra til skjermen og svare på samme spørsmål om igjen og om igjen. Det har ikke noe med DEG å gjøre, men at man ikke klarer å svare på alt, når alle kommer med haugevis av oppfølgingsspørsmål. Anonymous poster hash: f78c8...574 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #17 Skrevet 18. november 2014 Nå kom det; Mann: Hva gjør du på? Hatt en fin dag? Jeg: Ikke så mye, slapper av. Det har jeg ja, du da? Mann: blablalbala.... *skrive* Mann: Kan du fortelle litt om deg selv? Mann: Lite pratsom du var da. Mann: Sur? Altså.... Og det har gått 10 minutter. Skjønner meg ikke på sånne folk. Anonymous poster hash: f78c8...574 4
sjonkelrolf Skrevet 18. november 2014 #18 Skrevet 18. november 2014 (endret) Og bare for å sagt det. Svarer man ikke så bør ikke menn alltid ta det personlig. Anonymous poster hash: f78c8...574 Det er bare bortkastet, ja. Får jeg ikke svar, driter jeg i det og går videre. Ingen vits i å kaste bort kalorier på å irritere seg over manglende svar. Svir heller de kaloriene på andre måter. Endret 18. november 2014 av sjonkelrolf 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #19 Skrevet 18. november 2014 Herregud, hva er det med folk som skriver et brev, og jeg ikke svarer med en gang så får jeg en melding til; "Ikke pratsom i dag nei." "Du kan i det minste svare" og "Hallo???" Altså, hæ? Det er forbanna irriterende, og sånne ting gjør at jeg ikke en gang gidde skrive mer med personen. Turn off rett og slett. Flere som opplever det? Anonymous poster hash: f78c8...574 Det er jo veldig enkelt! Nemlig bare å ignorere personer som holder på slik. Det er faktisk andre som ikke er sånn, det gjelder bare å finne dem, og håpe på at du gjør det før noen andre gjør det Anonymous poster hash: 1a26d...44f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #20 Skrevet 18. november 2014 Nå kom det; Mann: Hva gjør du på? Hatt en fin dag? Jeg: Ikke så mye, slapper av. Det har jeg ja, du da? Mann: blablalbala.... *skrive* Mann: Kan du fortelle litt om deg selv? Mann: Lite pratsom du var da. Mann: Sur? Altså.... Og det har gått 10 minutter. Skjønner meg ikke på sånne folk. Anonymous poster hash: f78c8...574 Hva er problemet? Det er jo bare å ignorere, ev. blokke de som holder på sånn. Anonymous poster hash: 1a26d...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå