AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #61 Del Skrevet 21. november 2014 ^ De jura ser så jo komisk digre ut. Større enn hodet hennes Anonymous poster hash: 55ed7...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #62 Del Skrevet 21. november 2014 Hengepupper er som oftest flatere pupper som assosieres lettere med alderdom og svekket fertilitet. Store pupper har naturlig heng pga. størrelsen, men blir ofte ikke sett på som "hengepupper", da det i hovedsak handler om fertilitet, som blir oppfattet som seksuelt attraktivt. Om man kaller det full pupp eller punktert pupp blir det kanskje lettere å begripe. Anonymous poster hash: 1f565...ee2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 21. november 2014 #63 Del Skrevet 21. november 2014 De kan ta silikon og ærligtalt det ser faen ikke bra ut. blir litt små dårlig når jeg ser slike pupper Anonymous poster hash: 01914...faf Jeg blir kvalm av slike kommentarer. De puppene står faen meg i god stil til resten av kvinnekroppene og alder tatt i betraktning! Ta deg en tur på nudiststrender, så skal du få se hvordan pupper egentlig ser ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 22. november 2014 #64 Del Skrevet 22. november 2014 Hengepupper er som oftest flatere pupper som assosieres lettere med alderdom og svekket fertilitet. Store pupper har naturlig heng pga. størrelsen, men blir ofte ikke sett på som "hengepupper", da det i hovedsak handler om fertilitet, som blir oppfattet som seksuelt attraktivt. Om man kaller det full pupp eller punktert pupp blir det kanskje lettere å begripe. Anonymous poster hash: 1f565...ee2 Ja, det var dette jeg skulle fram til. Selv om det er slik som Lille Pus sier at alle pupper med brett under er heng. Så er det jo i realiteten det, men det er ikke det folk assosierer med hengepupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirfly Skrevet 22. november 2014 #65 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) En mann som elsker deg vil i hvert fall synes at du er sexy Fant ei som hadde hengepupper som jeg synes så ganske bra ut! http://4.bp.blogspot.com/-YT2MGgLxKDc/VBBZ0em0SxI/AAAAAAAAJRk/7kEiku4-TxE/s1600/%2Bmathilde%2Bgoehler867.jpg Anonymous poster hash: 55ed7...41e Faen, hun hadde fin kropp. Jeg har skjønt at denne tråden er enda en tråd som skal jekke ned kvinner litt (og det er jo i og for seg prisverdig), men det blir allikevel latterlig når man skal kritisere kroppen til smellvakre damer. Endret 22. november 2014 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #66 Del Skrevet 22. november 2014 Kan noen legge ut et bilde av hva som regnes for å være hengepupper? i mitt hode er det gamle damer sine pupper med mye hud som henger ned til navlen Anonymous poster hash: 0c865...5a6 Gamle damer har ikke hengepupper, de har struttepupper etter brystplastikk. Hvem vil gå rundt med puppene i trusa når de kan kjøpe ungpikepupper? Anonymous poster hash: c499b...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirfly Skrevet 22. november 2014 #67 Del Skrevet 22. november 2014 Klassiske hengepupper etter alle definisjoner,hun vil heller ikke tilfredstille blyant testen vanlig på litt eldre kvinner. Hun kunne nok med fordel ha fått løftet brystene litt, ja. Stramme opp litt. Kanskje hjelpe til med litt silikon under brystmuskelen. Men hun var pen i ansiktet og ellers. Ikke det verste eksempelet. jenta på bildet har litt hengepupper slik en del yngre kan ha uten at det verken er feil eller stygt. Bildet er tatt litt ovenfra, og det ser ut som om jenta har 1 str på hodet, og 2 str nedentil. Hun ville kunne vært vakker om hun tok brystreduksjon og løft, samt fettsuging og trente litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #68 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg synes også hun, i alle fall er på grensen til å ha hengepupper. Om du ser på puppen til høyre så hviler jo mye av den på brystet, det er selvsagt naturlig for tunge pupper, men like fullt så henger de jo Anonymous poster hash: 90f0b...5bc Det er ikke fysisk mulig å få så store pupper til å stå rett ut pga av vekten, så disse er ikke typiske hengepupper.Anonymous poster hash: 3d369...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #69 Del Skrevet 22. november 2014 Vær fornøyd med puppene deres!! Hengete eller ikke. Det å ha henge-pupper viser at puppene var store og fruktbare i puberteten, noe som er et sunt tegn. Vær stolte! Mine har alltid vært bittesmå og henger ikke, er ikke noe kult det heller, men bryr meg ikke. Anonymous poster hash: 99d9c...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. november 2014 #70 Del Skrevet 22. november 2014 Hengepupper er som oftest flatere pupper som assosieres lettere med alderdom og svekket fertilitet. Store pupper har naturlig heng pga. størrelsen, men blir ofte ikke sett på som "hengepupper", da det i hovedsak handler om fertilitet, som blir oppfattet som seksuelt attraktivt. Om man kaller det full pupp eller punktert pupp blir det kanskje lettere å begripe. Anonymous poster hash: 1f565...ee2 Det er det sikker t enkelt å forklare ungjentene som gror de puppene. Det finnes bøtter og spann med 'full pupp' som er slike du i forteller at du assosierer med alderdom. Kvinne eller mann bak AB'en ? Spør fordi kunnskap eller mangel på såndann kan unnskyldes med kjønn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 22. november 2014 #71 Del Skrevet 22. november 2014 Selv bruker jeg begrepet slappe eller faste pupper. Tunge pupper kan henge, men likevel være faste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. november 2014 #72 Del Skrevet 22. november 2014 Ryddet for persondebatt og svar til dette, og gjort om bilder med opphavsrett til linker. Tekola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #73 Del Skrevet 22. november 2014 Hengepupper er som oftest flatere pupper som assosieres lettere med alderdom og svekket fertilitet. Store pupper har naturlig heng pga. størrelsen, men blir ofte ikke sett på som "hengepupper", da det i hovedsak handler om fertilitet, som blir oppfattet som seksuelt attraktivt. Om man kaller det full pupp eller punktert pupp blir det kanskje lettere å begripe. Huden har jo blitt strukket fordi puppene var store da man var i puberteten. Puberteten er ikke den mest fertile perioden heller, eggløsningen er ofte uregelmessig og man har masse løpske hormoner. Når huden blir strukket blir puppene flate uansett fordi de holder ikke formen. Men uansett går det an å ta brystløft hvis det plager folk, men det burde det ikke gjøre! Anonymous poster hash: 99d9c...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 22. november 2014 #74 Del Skrevet 22. november 2014 Kropp er kropp, naturen går sin gang. Graviditet og to år med amming. 20 kg opp og ned. Magen er ikke fast og puppene er ikke struttende. Vet du, livet er ganske så OK på tross av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå