Gå til innhold

Heng pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt jævlig? Vil bare fortelle deg at du er en TULLING!

Ikke vits i å svare på sånne trolleinnlegg..;) En god regel er at man ikke sier ting som kan såre andre eller provosere. Men han har bare ikke innsikt til å forstå det.:)

Anonymous poster hash: 3d369...07d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vits i å svare på sånne trolleinnlegg.. ;) En god regel er at man ikke sier ting som kan såre andre eller provosere. Men han har bare ikke innsikt til å forstå det. :)

Jeg veit, men det irriterer meg grenseløst at en kan komme med slike utsagn. I mine øyne er det mobbing mot de som identifiserer seg med de puppene som får dårlig/slemme tilbakemeldinger. Kvinner kan jo ikke noe for åssen de er skapt, så at en hensynsløs idiot skal komme med slike slengbemerkninger er skikkelig unødvendig! Kvinnekroppen er en gave til oss menn. Pupper er ikke alt her i livet heller, så bare det er sagt!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var store deilige pupper. ;)

Hun var fin ja. :wow:

:rodmer: :rodmer: :rodmer:

Anonymous poster hash: 85eeb...58b

Endret av Tekola
Skrevet

Jeg veit, men det irriterer meg grenseløst at en kan komme med slike utsagn. I mine øyne er det mobbing mot de som identifiserer seg med de puppene som får dårlig/slemme tilbakemeldinger. Kvinner kan jo ikke noe for åssen de er skapt, så at en hensynsløs idiot skal komme med slike slengbemerkninger er skikkelig unødvendig! Kvinnekroppen er en gave til oss menn. Pupper er ikke alt her i livet heller, så bare det er sagt!

De kan ta silikon og ærligtalt det ser faen ikke bra ut. blir litt små dårlig når jeg ser slike pupper

Anonymous poster hash: 01914...faf

Skrevet

Ser ut som bestemor på 80 som kan slenge puppene bak på ryggen. "spy"

Gjest Jon blund
Skrevet

Var ikke gale hun nei hehe

Skrevet

Noen kvinner godtar bare ikke å være naturlig..

Dette.

Årets beste på kvinneguiden. :klappe:

Skrevet

Føler det setter så utrolig demper på å føle seg sexy.

Anonymous poster hash: f2bee...666

Ta silikon? Koster 15.000 i Spania.

Anonymous poster hash: fe344...a44

Skrevet

Puppene forandrer seg ved eks graviditet. Selv om du er 20,30 så kan de henge etter det.

Har du store byster så er vekten tung, så de står ikke rett ut som silikonbryster akkurat.

Anonymous poster hash: 84a6a...1e1
Skrevet (endret)

Sorry men nei.. Alt for store!! Tenk hvis jeg hadde ligget under henne!

Endret av Hummels
Skrevet

Fin?

Jeg tenker stakkars jente med de to store tunge brystene. Det er jo nesten en fysisk skavanke.

Anonymous poster hash: 0b574...5d0

• Liker 4
Skrevet

Puppene hennes ser ut som de er redigert større.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Helt enig. Så gjør noe med det da ? Det er dere unge jenter og kvinner som kan bestemme at dette er bullshit. Stå opp for dere selv og ikke jag et kroppsideal som faktisk ikke er naturlig.

Heia dere !

Man kan velge å være en del av problemet eller en del av løsningen.

Det kan starte med deg og dine holdninger. Et menneske om gangen.

Tja, - når unge mennesker som TS får de nedenfor listede innlegg i respons (riktignok fra en og samme bruker) så kan man jo lure på hvor enkelt det er å rette ryggen og være helt naturlig.

- samme stil som AB'en under her er har en egen evne til å rope slike 'høflighetsfraser' til unge kvinner i det offentlige rom.

Hvor lett tror du da det er for de unge kvinner å være naturlige og stå imot presset og være stolt av å fakta ikke se ut som alle de andre jentene i klassen?

Jeg bare spør...

De to første på bildene så jo helt jævlig ut. Ekleste puppene. Men hun tredje var nice

De kan ta silikon og ærligtalt det ser faen ikke bra ut. blir litt små dårlig når jeg ser slike pupper

Ser ut som bestemor på 80 som kan slenge puppene bak på ryggen. "spy"

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet

Puppene hennes ser ut som de er redigert større.

De er ekte og naturlige, fant siden hennes i kveld, hun er en kjent toppløs modell :

http://agnetis.com/daydreams.html

(OBS noe nakenhet)

Skrevet

Tja, - når unge mennesker som TS får de nedenfor listede innlegg i respons (riktignok fra en og samme bruker) så kan man jo lure på hvor enkelt det er å rette ryggen og være helt naturlig.

- samme stil som AB'en under her er har en egen evne til å rope slike 'høflighetsfraser' til unge kvinner i det offentlige rom.

Hvor lett tror du da det er for de unge kvinner å være naturlige og stå imot presset og være stolt av å fakta ikke se ut som alle de andre jentene i klassen?

Jeg bare spør...

Hvem har sagt at det skal være lett ?

Det handler om å definere for seg selv hva som er greit eller ikke greit. Får man da et behov for å endre noe så gjør man det. Får man et behov for å endre mer og større enn seg selv engasjere man seg for det man brenner for.

Dette som vi snakker om unnskyldes og bortforklares av jenter og kvinner i det vide og det brede. Som feks du gjør når du problematiserer hvor vanskelig det er å ikke være som "alle andre". Vet du hva? Alle andre ser heller ikke ut som de retusjerte modellene jentene sammenligner seg med og higer etter å se ut som.

Som voksen kvinne burde du vurdere å fortelle andre unge kvinner at det er greit å se naturlig ut - at alle ikke er like.

Skrevet

Jeg har hengepupper. Det er no big deal. Ikke har noen mann løpt i disgust heller, selv om det nok sikkert ikke har vært alles kopp te.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hvem har sagt at det skal være lett ?

Det handler om å definere for seg selv hva som er greit eller ikke greit. Får man da et behov for å endre noe så gjør man det. Får man et behov for å endre mer og større enn seg selv engasjere man seg for det man brenner for.

Dette som vi snakker om unnskyldes og bortforklares av jenter og kvinner i det vide og det brede. Som feks du gjør når du problematiserer hvor vanskelig det er å ikke være som "alle andre". Vet du hva? Alle andre ser heller ikke ut som de retusjerte modellene jentene sammenligner seg med og higer etter å se ut som.

Som voksen kvinne burde du vurdere å fortelle andre unge kvinner at det er greit å se naturlig ut - at alle ikke er like.

Da klarer du sikker å forstå at det er nøyaktig det jeg gjør, og samtidig er jeg ikke så gammel at jeg har glemt hvordan det er å være kalv og vite akkuart det.

Og av erfaring kan jeg da klart og tydelig fortelle at om en haug middelaldrende damer forteller det en million ganger så hjelper ikke det de unge jentene på 17-18 år.

- fordi de middelaldrende damene ikke er de unge menn som disse jentene er forelsket i.

Så enkelt er det.

Fortell en gutt på 18 at det er helt naturlig at pikken hans er mye mindre enn alle de anre gutta sin, og se hvor mye det hjelper når det ikke er en middelaldrende mann med kone kan er forelsket i.

Ser du poenget?

vi endrer ikke dynamikken mellom unge kvinner og menn ved å ta på oss 'den eldre ærverdighetshatten' og fortelle dem at de så pene at vi ikke kan forstå at de ønsker å endre på noe som er helt natrulig.

- ikke når de blir møtt med slike kommentarer fra det dypeste gjørmehullet som vi ser i denne tråden.

Det hjelper ikke en ung jente på 17 at en dame på 50 sier at menn elsker pupper av alle typer, så hun skal være fornøyd.

Det hjelper heller ikke at en mann et sted rundt 40 sier at hun er finest som naturlig. Han er ikke den unge gutten på 18-19 som hun er forelsket i. Det er hans oppfatning som betyr noe for henne.

Mye ville være girt dersom ikke alle trodde at en pupp med heng var 1 meter lang, tom og hang nede på navelen.

For en stund siden ble det presentert et bilde fra SportsIllustrated (som etterpå ble fjernet), men jeg skal se om jeg finner det... av en topmodell med pupper med naurlig heng.

Det var vel ikk et menneske som tenke hengepupper da de så det bildet.

Her er helt vanlige hengepupper, slike som får folk til å spy, slike som jeg kjenner godt igjen:

Skal vi spy i kor folkens? ;)

Lenke til bildet

Endret av Tekola
  • Liker 1
Skrevet

Glad for at jeg har små pupper så det er mindre sannsynlighet for at jeg får hengepupper :)

Anonymous poster hash: 55ed7...41e
Skrevet

Haha, man må jo bli kvalt av å ha hun over seg :fnise: Ikke mye pent eller naturlig, men er vel ikke alle som liker det.

Skrevet (endret)

Føler det setter så utrolig demper på å føle seg sexy.

Anonymous poster hash: f2bee...666

En mann som elsker deg vil i hvert fall synes at du er sexy :)

Fant ei som hadde hengepupper som jeg synes så ganske bra ut!

http://4.bp.blogspot.com/-YT2MGgLxKDc/VBBZ0em0SxI/AAAAAAAAJRk/7kEiku4-TxE/s1600/%2Bmathilde%2Bgoehler867.jpg

Endret av Tekola

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...