Gå til innhold

Heng pupper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler det setter så utrolig demper på å føle seg sexy.

Anonymous poster hash: f2bee...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som i at de skal henges? Eller mener du hengepupper?

Pupper er forøvrig pupper, enten de strutter eller henger.

Anonymous poster hash: c6451...980
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som i at de skal henges? Eller mener du hengepupper?

Pupper er forøvrig pupper, enten de strutter eller henger.

Anonymous poster hash: c6451...980

Hahshahaha

Anonymous poster hash: f2bee...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan gnåle over samtlige skavanker dere orker å tenke på. Denne gangen er det "hengepupper"...

Faktum er, at ganske mange av dere jenter og kvinner gnåler over helt naturlige og normale ting. Dere ønsker dere en kropp som ikke eksisterer fra naturens side.

Forstår dere ikke hvor feil dette er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen legge ut et bilde av hva som regnes for å være hengepupper? i mitt hode er det gamle damer sine pupper med mye hud som henger ned til navlen 😳

Anonymous poster hash: 0c865...5a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å ikke tenke på hvordan puppene mine vil bli når jeg får gått ned de tyve kiloene til jeg har satt meg som mål. Blir nok litt heng ja.. får spe på med korset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan gnåle over samtlige skavanker dere orker å tenke på. Denne gangen er det "hengepupper"...

Faktum er, at ganske mange av dere jenter og kvinner gnåler over helt naturlige og normale ting. Dere ønsker dere en kropp som ikke eksisterer fra naturens side.

Når man nesten kontinuerlig blir eksponert for kun en type kropp, er det jo ganske fort gjort å tro at det er sånn man "skal" se ut da

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat der forstår jeg at det er lett å bli usikker på seg selv. Ordet hengepupper blir jo slengt ut altfor ofte. Hva er egentlig hengepupper? Nei, det er ikke hengepupper fordi di ikke står rett ut. DA hadde mange hatt hengepupper. Det ordet er så negativt ladet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen legge ut et bilde av hva som regnes for å være hengepupper? i mitt hode er det gamle damer sine pupper med mye hud som henger ned til navlen

Anonymous poster hash: 0c865...5a6

Jeg tar utfordingen :)

x4.fap.to/images/full/49/948/948698394.jpg

Klassiske hengepupper etter alle definisjoner,hun vil heller ikke tilfredstille blyant testen vanlig på litt eldre kvinner.

25.media.tumblr.com/43926f82ad93572071564f5890abb1be/tumblr_mfcioy3GX21rv0578o1_500.jpg

jenta på bildet har litt hengepupper slik en del yngre kan ha uten at det verken er feil eller stygt.

oi58.tinypic.com/s15eev.jpg

Dette er ikke hengepupper, selv om hun ikke tilfredstiller blyantesten. De er kanskje litt lavt nede på kroppen, men det skyldes den tunge vekten.

Anonymous poster hash: ae849...156

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke farlig om pupper henger, spesielt ikke om de er store.

Hilsen mann på 43

Anonymous poster hash: 85eeb...58b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man nesten kontinuerlig blir eksponert for kun en type kropp, er det jo ganske fort gjort å tro at det er sånn man "skal" se ut da

Helt enig. Så gjør noe med det da ? Det er dere unge jenter og kvinner som kan bestemme at dette er bullshit. Stå opp for dere selv og ikke jag et kroppsideal som faktisk ikke er naturlig.

Heia dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal godt gjøre å ikke ha hengepupper (type bildet 1 og 2 over her) når man har store pupper eller er over 25-30 år. Slik er naturen. Ingenting å bry seg om!

Anonymous poster hash: 8bdcb...831
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Så gjør noe med det da ? Det er dere unge jenter og kvinner som kan bestemme at dette er bullshit. Stå opp for dere selv og ikke jag et kroppsideal som faktisk ikke er naturlig.

Heia dere !

Ah, hadde det da enda vært så lett! Man skal være helt utrolig sterk for å ikke la seg påvirke det minste av noe man blir eksponert for hele tiden, og den eksponeringa kommer nok ikke til å slutte så lenge både menn og kvinner hyller den kroppen, og en av verdens største bransjer bokstavelig talt lever på at kvinner ikke er fornøyd med seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, hadde det da enda vært så lett! Man skal være helt utrolig sterk for å ikke la seg påvirke det minste av noe man blir eksponert for hele tiden, og den eksponeringa kommer nok ikke til å slutte så lenge både menn og kvinner hyller den kroppen, og en av verdens største bransjer bokstavelig talt lever på at kvinner ikke er fornøyd med seg selv.

Man kan velge å være en del av problemet eller en del av løsningen.

Det kan starte med deg og dine holdninger. Et menneske om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar utfordingen :)

Klassiske hengepupper etter alle definisjoner,hun vil heller ikke tilfredstille blyant testen vanlig på litt eldre kvinner.

jenta på bildet har litt hengepupper slik en del yngre kan ha uten at det verken er feil eller stygt.

Dette er ikke hengepupper, selv om hun ikke tilfredstiller blyantesten. De er kanskje litt lavt nede på kroppen, men det skyldes den tunge vekten.

Anonymous poster hash: ae849...156

Det var store deilige pupper. ;)

Anonymous poster hash: 3d369...07d

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan velge å være en del av problemet eller en del av løsningen.

Det kan starte med deg og dine holdninger. Et menneske om gangen.

Jada, det er jo for all del sant! Jeg har jobbet med å snu synet på egen kropp evig lenge allerede, og det blir dessverre bare verre. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen kvinner godtar bare ikke å være naturlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to første på bildene så jo helt jævlig ut. Ekleste puppene. Men hun tredje var nice

Anonymous poster hash: 01914...faf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to første på bildene så jo helt jævlig ut. Ekleste puppene. Men hun tredje var nice

Anonymous poster hash: 01914...faf

Helt jævlig? Vil bare fortelle deg at du er en TULLING!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...