Gjest Evans Skrevet 28. november 2014 #21 Del Skrevet 28. november 2014 Vi ser på det også. Syns det er bra for forholdet faktisk! Blir til at vi snakker litt om de temaene som blir tatt opp, og retter det mot vårt forhold. Tenker også litt på det etter serien er ferdig, så for vår del er det rett og slett litt bra for forholdet Jeg syns programlederne snakker teatralsk og stivt, og at det er kjedelig at enkelte introer går igjen i hver episode, men bortsett fra det er det bra syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #22 Del Skrevet 30. november 2014 Flere som ser på? Jeg reagerer veldig på dette forholdet. Hun er ekstremt kontrollerende og dominerende. Slenger med leppa til han. Han har ingen selvtillit og det virker nærmest som om han ikke har noe makt over sitt eget liv? Flere som tenkte det samme? Eller noe annet? Jeg føler nærmest at alt han driver med er skuespill... Jeg synes konseptet er interessant. Synes psykologene gir gode tilbakemeldinger og at oppgavene er treffende. De skal ha creds for å tørre å melde seg på, når det er tydelig at forholdet er så på tryne... Anonymous poster hash: ffb71...71e Oi. Det der høres akkurat ut som min bror, bare at han og damen ikke har gifteplaner... Anonymous poster hash: 7197f...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #23 Del Skrevet 2. desember 2014 Hun damen i episode nr. 3 snakker som de i den 'Tina og Betina videoblogg' Anonymous poster hash: ea870...95e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #24 Del Skrevet 2. desember 2014 Noen som har tatt partesten? Anonymous poster hash: 6eaa4...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #25 Del Skrevet 2. desember 2014 Hun damen i episode nr. 3 snakker som de i den 'Tina og Betina videoblogg' Anonymous poster hash: ea870...95e Ja, vet det... Måtte nesten skru av jeg :/ Anonymous poster hash: b47aa...8cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #26 Del Skrevet 2. desember 2014 Kan noen være så snill og fortelle meg hvem søsteren til han ene homofile er? Har sett henne i media, men klarer ikke å plassere henne. https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/s960x960/476531_10150894608657482_1889205110_o.jpg Anonymous poster hash: e3377...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #27 Del Skrevet 7. desember 2014 Herregud så irriterende stemme hun dama i siste episode hadde !!! Babystemme deluxe, klarte ikke se episoden pga dette.Anonymous poster hash: b267f...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #28 Del Skrevet 7. desember 2014 Noen som har tatt partesten?Anonymous poster hash: 6eaa4...b72 Ja, jeg (og samboeren min) har tatt den. Vi fikk heldigvis som resultat at vi matcher godt på alle områder, og følte resultatene stemte bra for oss begge. Skulle gjerne ønske testen var litt mer omfattende da, er jo veldig få spørsmål på partesten som vi kan ta på NRK.no. Deltagerne i serien får jo en mye mer omfattende test.Anonymous poster hash: f72ec...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 11. desember 2014 #29 Del Skrevet 11. desember 2014 Nå sitter vi og ser på episoden hvor paret lager bryllupskeke og er på tur. Jøyemeg! Blir spennende å se hvilke kort de får 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #30 Del Skrevet 9. juli 2024 Nana skrev (På 18.11.2014 den 17.29): Syns det eldre paret i siste episode av sesong 1 var så utrolig sjarmerende 🙂 http://tv.nrk.no/serie/boer-de-gifte-seg/MDHP12105013/sesong-1/episode-5 Det var en veldig fin episode. Ble ordentlig rørt av at de klarte å finne tilbake til hverandre og fikk det bedre sammen. Anonymkode: 93a5e...073 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå