Gå til innhold

Bør de gifte seg? NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi ser på det også. Syns det er bra for forholdet faktisk! Blir til at vi snakker litt om de temaene som blir tatt opp, og retter det mot vårt forhold. Tenker også litt på det etter serien er ferdig, så for vår del er det rett og slett litt bra for forholdet :)

Jeg syns programlederne snakker teatralsk og stivt, og at det er kjedelig at enkelte introer går igjen i hver episode, men bortsett fra det er det bra syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som ser på?

Jeg reagerer veldig på dette forholdet. Hun er ekstremt kontrollerende og dominerende. Slenger med leppa til han. Han har ingen selvtillit og det virker nærmest som om han ikke har noe makt over sitt eget liv? Flere som tenkte det samme? Eller noe annet? Jeg føler nærmest at alt han driver med er skuespill...

Jeg synes konseptet er interessant. Synes psykologene gir gode tilbakemeldinger og at oppgavene er treffende. De skal ha creds for å tørre å melde seg på, når det er tydelig at forholdet er så på tryne...

Anonymous poster hash: ffb71...71e

Oi. Det der høres akkurat ut som min bror, bare at han og damen ikke har gifteplaner...

Anonymous poster hash: 7197f...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun damen i episode nr. 3 snakker som de i den 'Tina og Betina videoblogg' :P

Anonymous poster hash: ea870...95e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun damen i episode nr. 3 snakker som de i den 'Tina og Betina videoblogg' :P

Anonymous poster hash: ea870...95e

Ja, vet det... Måtte nesten skru av jeg :/

Anonymous poster hash: b47aa...8cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så irriterende stemme hun dama i siste episode hadde !!! Babystemme deluxe, klarte ikke se episoden pga dette.

Anonymous poster hash: b267f...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tatt partesten?

Anonymous poster hash: 6eaa4...b72

Ja, jeg (og samboeren min) har tatt den. Vi fikk heldigvis som resultat at vi matcher godt på alle områder, og følte resultatene stemte bra for oss begge. :) Skulle gjerne ønske testen var litt mer omfattende da, er jo veldig få spørsmål på partesten som vi kan ta på NRK.no. Deltagerne i serien får jo en mye mer omfattende test.

Anonymous poster hash: f72ec...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...