Gå til innhold

Hva mener jenter med like verdier?


Summers

Anbefalte innlegg

- Du må tenke det samme om familie

- Du må ha samme moral og etikk

- Ikke minst du får ikke lov å ha andre meninger enn meg.

Er det rart at folk forblir single i dag sier bare jeg. Personlig vil jeg beholde mitt syn uansett hva som skjer, og vil alltid stemme på FrP. Jeg driter i om folk mener jeg har dårlig menneskesyn, jeg mener at dette landet skal tilhøre barna til de som har skapt det.

Ingen ber deg endre mening.

Finn deg en kvinne som stemmer FrP. Det er nok av dem der ute.

Problem. fucking. solved.

Anonymous poster hash: 2dceb...6f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

- Du må tenke det samme om familie

- Du må ha samme moral og etikk

- Ikke minst du får ikke lov å ha andre meninger enn meg.

Er det rart at folk forblir single i dag sier bare jeg. Personlig vil jeg beholde mitt syn uansett hva som skjer, og vil alltid stemme på FrP. Jeg driter i om folk mener jeg har dårlig menneskesyn, jeg mener at dette landet skal tilhøre barna til de som har skapt det.

Her har du vel svaret selv.

Anonymous poster hash: c8e3a...26c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg gjerne bitter eller at jeg eventuelt er i overkant preget av å stirre på EDB maskinen med KG som standard adresse i web-leseren. Begge deler er selvsagt like feil som det er dumt.

Her kulminerer "like verdier" til "mitt tankesett", uansett hvordan dere snur og vender på det.

Problemet med det, kjære KG jenter, er at dere også i fremtiden kommer til å bli kapitalt skuffet. Vi tenker ikke som dere. Vi vektlegger ting, hendelser og verden til dels svært annerledes enn dere.

Har du noen ganger hørt en mann snakke om familieplanlegging? Da mener jeg face-to-face, uten at hans bedre halvdel er innen hørevidde.

Har du noen gang hørt en mann, på eget initiativ, starte en "nå er det på tide vi setter i gang en diskusjon om barneoppdragelse du"??

Har du noen gang hørt en mann, etter å sjenket seg en kopp kaffe eller te, si; "her er kjøreplanen for bryllupet vårt så langt"??

Før du/dere nok en gang mener jeg er bitter/har fått KG overload: Det betyr IKKE at vi ikke bryr oss/tenker på de ovenstående aspekter. Men, det betyr faktisk at vi tenker på slike på en annen måte, garantert med annen vekting og interesse.

For siste gang: Jo mer kvinner vektlegger "vi må ha like verdier" jo mer skuffet blir dere.

Verst av alt; det er minst like mye deres feil som vår. Just face it - uten økt sykefravær, fordømmelser, tristesse, ekstra sjokolade og bonustimer hos terapeuten din.

Jeg har datete flere menn med samme verdier som meg, og er nå gift med en på 15. året.

At han ikke tar opp detaljer o barneoppdragelse og bryllup, har da ikke noe med verdisyn å gjøre. Det handler om interesseområder, som et løe annet.

Like verdier har vi mhp hva slags livsstil vi ønsker oss, de grunnleggende trekkene i hvordan vi prioriter pengebrukt og tidsbruk, menneskesyn og politisk grunnholdning.

Vi har ulike meninger og ulike interesser, noe som er helt naturlig og veldig positivt.

Anonymous poster hash: 9eac1...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med dette havet av bitterpikk på KG? Dette er et KVINNEforum. Opprett et eget MANNEforum hvor dere kan sutre og klage over hvor udugelige dere synes alle kvinner.


Moderatorer bør snart begynne å kaste ut folk. De ødelgger hele forumet.

Endret av Sofia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...