Bringebærkrem Skrevet 10. mai 2018 #361 Del Skrevet 10. mai 2018 2 timer siden, Takida skrev: Er vel nettopp pga livet hun lever at endringene blir ekstra ille for henne. Sporty og sunn, motsatsen til gravid ekkel og feit liksom. Føler virkelig ikke at det er noe galt i dette. Det er nok av bloggere som eeeelsker å være gravide hvis man vil se andre holdninger.. og de har det vært nok av i bloggerne 😳😳😳 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 11. mai 2018 #362 Del Skrevet 11. mai 2018 9 timer siden, Bringebærkrem skrev: 😳😳😳 Ja, det er jo sånn det føles for henne, og mange andre når man er gravid, og sikkert enda verre for henne som lever av trening. Svangerskap kan være helt jævlig gitt. Jeg sier ikke at Jørgine er feit og ekkel, men det er sånn hun føler seg, og det må være lov, uansett om barnet er ønsket eller ikke. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. mai 2018 #363 Del Skrevet 12. mai 2018 På 10.5.2018 den 22.20, Lill3My skrev: Helt i orden å ikke like å være gravid, og også veldig forståelig mtp at hun lever og ånder for trening og aktivt liv som hun nå ikke lenger kan delta i på samme måte som hun ønsker. Særlig vanskelig når det private og det profesjonelle er såpass sammensveiset. For de fleste av oss er jobb én arena, hjemmelivet en annen og trening og interesser en tredje. For henne er alt på sett og vis forbundet med hverandre slik at alle aspektene av hennes tilværelse blir berørt. Jeg skjønner frustrasjonen godt. Samtidig.. Hun ønsket jo selv å gå en unge. Det v se r hennes VALG. Og det er høyst midlertidig dette... I løpet av et langt liv er en graviditet bare en liten prosent av livstiden. Og for det tredje synes jeg dette som går på kropp viser litt til hvor stort fokuset hennes tross alt faktisk er på nettopp kropp, noe jeg føler hun og mange andre benekter eller ikke nødvendigvis innser selv fordi de er så vandt til å se trent ut og tar det nesten som en sel følge. Og dermed sier de offentlig at de trener for å føle seg bra og fordi det eg gøy og at det ikke handler om kropp. Mye sannhet er der nok i det men med en gang kroppen endrer seg og en ikke lenger har kontroll så ble det plutselig ganske viktig likevel. Godt poeng, det blir litt overfladisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 15. mai 2018 #364 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg synes hun burde tenke litt mer på hva slags bilder hun legger ut av barna sine. Ser at en i kommentarfeltet påpeker det, ellers var det mange gode poeng i innlegget. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elevbruker Skrevet 15. mai 2018 #365 Del Skrevet 15. mai 2018 Hun skal føde om ni uker hun sa det i en ny trenings vlog med vegard harm til alle så lurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 16. mai 2018 #366 Del Skrevet 16. mai 2018 Nå er det bildet av barna som leserne reagerte på fjernet. Bra! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 16. mai 2018 #367 Del Skrevet 16. mai 2018 Pluss artikkel i Vg i dag: "Funkygine: Aldri mer gravid". Aldri hørt noen klage og sutre så intenst om noe som helst, det kroppsfokuset hennes er altfor stort. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 16. mai 2018 #368 Del Skrevet 16. mai 2018 Det kan være tungt, slitsomt og rart å se at kroppen forandrer seg.. Det kan jeg skrive under på. MEN det er måten og omfanget hun har snakket om det på. Hun har en stor blogg og når ut til mange tusen via den og serien Bloggerne. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissDesiree Skrevet 16. mai 2018 #369 Del Skrevet 16. mai 2018 9 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Nå er det bildet av barna som leserne reagerte på fjernet. Bra! Her har ikke jeg fulgt med. Hvilket type bilde var det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charmisss Skrevet 16. mai 2018 #370 Del Skrevet 16. mai 2018 6 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Det kan være tungt, slitsomt og rart å se at kroppen forandrer seg.. Det kan jeg skrive under på. MEN det er måten og omfanget hun har snakket om det på. Hun har en stor blogg og når ut til mange tusen via den og serien Bloggerne. Enig. Det er lov å tenke seg om når man er forbilde for unge jenter i en sårbar alder... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. mai 2018 #371 Del Skrevet 16. mai 2018 1 time siden, MissDesiree skrev: Her har ikke jeg fulgt med. Hvilket type bilde var det snakk om? Nakne unger sittende på en trapp/barn i bare trusa. Men begge deler er jo en gjenganger på denne bloggen.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 16. mai 2018 #372 Del Skrevet 16. mai 2018 Det er lov og greit å si en gang eller to eller tre at man ikke liler å være gravid eller at kroppen forandrer seg. Men kanskje ikke tredve. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 17. mai 2018 #373 Del Skrevet 17. mai 2018 16 timer siden, charmisss skrev: Enig. Det er lov å tenke seg om når man er forbilde for unge jenter i en sårbar alder... Så absolutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 17. mai 2018 #374 Del Skrevet 17. mai 2018 (endret) 17 timer siden, MissDesiree skrev: Her har ikke jeg fulgt med. Hvilket type bilde var det snakk om? Et bilde der begge satt uten klær. Endret 17. mai 2018 av Jordbærogfløte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 17. mai 2018 #375 Del Skrevet 17. mai 2018 3 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Et bilde der begge satt uten klær. Herregud Dette legger hun ut på Snap? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 18. mai 2018 #376 Del Skrevet 18. mai 2018 19 timer siden, Snuppah00 skrev: Herregud Dette legger hun ut på Snap? Jeg så det på bloggen. Hvis hun la det ut på snap også er det riktig ille :-( 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. mai 2018 #377 Del Skrevet 23. mai 2018 På 16.5.2018 den 11.07, Stjernekikkeren skrev: Pluss artikkel i Vg i dag: "Funkygine: Aldri mer gravid". Aldri hørt noen klage og sutre så intenst om noe som helst, det kroppsfokuset hennes er altfor stort. Problemet mitt er at jeg tar sutringen hennes som skryt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 23. mai 2018 #378 Del Skrevet 23. mai 2018 6 timer siden, O.G. skrev: Problemet mitt er at jeg tar sutringen hennes som skryt. Ja så mye som hun syter så kan en jo lure på om det egentlig er skryt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 25. mai 2018 #379 Del Skrevet 25. mai 2018 Nå er hun nr 1 på blogglisten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elevbruker Skrevet 25. mai 2018 #380 Del Skrevet 25. mai 2018 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Nå er hun nr 1 på blogglisten. Så kjekt for hun :) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå